Dat is een mooi getal, landverrader.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk een reactie, interessant. Hoe kom jij bij drie boertje?
Ik sluit mijn ogen juist daarvoor niet. Sterker: ik waarschuw ervoor.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zijn ook nog een hele hoop nazi's, je ogen daarvoor sluiten is net zo debiel als doen alsof er niks aan de hand is met al die immigranten.
Oke, lievie.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Of je ze nazi's of extreemrechtsten met gewelddadige tendensen noemt is me om het even.
Ah ik ben een landverrader omdat ik het te ver vind gaan om mensen het land uit te flikkeren, naar een land waar ze wellicht helemaal niks mee hebben of zelfs de taal niet spreken en dus per saldo veel zwaardere gestraft worden.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is een mooi getal, landverrader.
Kun je ook forummen zonder je discussiepartner te adresseren met termen als lievie (sic) en popje? Dat staat namelijk erg kinderachtig.quote:
Jij begon boertje te roepen, en nu begin je nog met racistische gekakel. Wie is er nou helemaal emotioneel makker?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik ben een landverrader omdat ik het te ver vindt gaan om mensen het land uit te flikkeren, naar een land waar ze wellicht helemaal niks mee hebben of zelfs de taal niet spreken en dus per saldo veel zwaardere gestraft worden.
Het blijft toch bijzonder hoe een bepaalde slag Nederlander zo emotioneel reageren. Dat zien we bij een bepaalde groep mensen ook alleen wie zijn dat ook alweer, ze hebben het vaak over onze moeders, het ligt op 't puntje van mijn tong
Nee hoor.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. En de tijd dat dit soort verwijzingen naar het nazisme nog werkte, gaat ook langzaam voorbij.
Hoeveel laatste holocaustoverlevende leven nog? een paar jaar nadat die mensen zijn heengegaan, is de holocaust een genocide zoals elk andere genocide.
Zo gaat dat.
Dat sowieso.quote:
Oh nee toch, niet zwaarder gestraft worden voor verkrachting, kan toch iemand eens aan die zielige verkrachters denken?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dus per saldo veel zwaardere gestraft worden.
Absoluut niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. En de tijd dat dit soort verwijzingen naar het nazisme nog werkte, gaat ook langzaam voorbij.
Hoeveel laatste holocaustoverlevende leven nog? een paar jaar nadat die mensen zijn heengegaan, is de holocaust een genocide zoals elk andere genocide.
Zo gaat dat.
Je ziet toch al dat een deel van onze bevolking gewoon schijt heeft aan die hele genocide en onze gedenkingen aangaande gevallenen. Denk je dan dat dat 1 generatie verder weer gunstiger wordt?quote:
Kans dat iemand van jouw familie in de afgelopen drie generaties met de agrarische sector in aanraking is gekomen is erg groot. Dat maakt ons blijkbaar boer. Goed gesprek vriend, duidelijke oneliners, emoticons en schelden. Lekker constructief, past goed bij die traktorbestuurdersquote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij begon boertje te roepen, en nu begin je nog met racistische gekakel. Wie is er nou helemaal emotioneel makker?
blankequote:Op zondag 16 juli 2023 20:34 schreef Tengano het volgende:
Check deze link maar eens.
https://opendata.cbs.nl/s(...)ED/table?fromstatweb
Onlangs is er besloten om deze data niet meer bij te houden. U mag zeg raden waarom
Alleen de categorie migratie-achtergrond personen tussen de 25 en de 45 overtreft de volledige leeftijdsgrope aan witte criminelen al.
Uitgaande dat de migratiepersponen iets van 10 tot 15 % van de totale populatie uitmaken, dan krijgt u een idee van de aanzienlijke output aan criminelen van dit beperkte deel van onze bevolking.
Ik kan je garanderen dat dit niet zo is. Ben je beschonken?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kans dat iemand van jouw familie in de afgelopen drie generaties met de agrarische sector in aanraking is gekomen is erg groot. Dat maakt ons blijkbaar boer. Goed gesprek vriend, duidelijke oneliners, emoticons en schelden. Lekker constructief, past goed bij die traktorbestuurders
Geen idee, we kunnen @vogeltjesdans eens vragen, onze expert.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:21 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Soms zwaar ontspoord, soms onderdeel van hun persoonlijke karakter?
Het zou mijns inziens niet kloppen als jij of een andere fokker voor hetzelfde begrijp zwaarder gestraft wordt dan de ander vanwege je achtergrond, geloof, woonwijk, familie etcquote:Op zondag 16 juli 2023 20:43 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Oh nee toch, niet zwaarder gestraft worden voor verkrachting, kan toch iemand eens aan die zielige verkrachters denken?
Misschien is het wel nodig als je naar die bovenste cijfers kijkt. Blijkbaar begrijpen ze onze regels over wat hier wel en niet kan niet zo goed, en moet dat een beetje aangezet worden zodat het beter binnenkomt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef opgebaarde het volgende:
Het zou mijns inziens niet kloppen als jij of een andere fokker voor hetzelfde begrijp zwaarder gestraft wordt dan de ander vanwege je achtergrond, geloof, woonwijk, familie etc
Nee de straf kan niet zwaar genoeg zijn en ik denk dat er een reden is dat straffen in die landen zwaarder zijn, primitiever volk heeft soms primitievere straffen nodig om iets af te leren.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zou mijns inziens niet kloppen als jij of een andere fokker voor hetzelfde begrijp zwaarder gestraft wordt dan de ander vanwege je achtergrond, geloof, woonwijk, familie etc
Je wilt een van de beginselen van de rechtsstaat onderuitschoffelen?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien is het wel nodig als je naar die bovenste cijfers kijkt. Blijkbaar begrijpen ze onze regels over wat hier wel en niet kan niet zo goed, en moet dat een beetje aangezet worden zodat het beter binnenkomt.
Nood breekt wetten he.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:12 schreef -XOR- het volgende:
Je wilt een van de beginselen van de rechtsstaat onderuitschoffelen?
Dan is jouw rechtsstaat de mijne niet.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Nee de straf kan niet zwaar genoeg zijn en ik denk dat er een reden is dat straffen in die landen zwaarder zijn, primitiever volk heeft soms primitievere straffen nodig om iets af te leren.
Je vergeet dat ze ook schijt aan jouw rechtstaat hebben he.quote:
Nee "blanken doen ook aan verkrachting hóór" was echt een heel nuttige bijdrage aan de discussie. Daar moet je eerst 3 jaar genderstudies voor doen op het UVA.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:14 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij komt ook niet verder dan je snackbar bubbel natuurlijk. Begrijpelijk zulke reacties
Je hoeft niet eens naar de uni te gaan om te snappen dat dit topic vol zit met hypocrisie. Hele bevolkingsgroepen discrimineren had je ook niet gedaan als je op de uni had gezeten die trouwens vol zitten met succesvolle studenten uit andere afkomsten simpele ziel.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Nee "blanken doen ook aan verkrachting hóór" was echt een heel nuttige bijdrage aan de discussie. Daar moet je eerst 3 jaar genderstudies voor doen op het UVA.
Je hoeft blijkbaar ook niet naar de uni te gaan om statistiek en het concept "per hoofd" te begrijpen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:21 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens naar de uni te gaan om te snappen dat dit topic vol zit met hypocrisie. Hele bevolkingsgroepen discrimineren had je ook niet gedaan als je op de uni had gezeten die trouwens vol zitten met succesvolle studenten uit andere afkomsten simpele ziel.
Ik ben ook een niet-westerse migrant. Het regime dat mij tot tweederangs burger wil verklaren ga ik het heel lastig maken.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook schijt aan jouw rechtstaat hebben he.
Dat hun cultuur belangrijker is dat al die westerse waarden bij elkaar. Of hoor je dat nu voor het eerst.
Dat snap ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben ook een niet-westerse migrant. Het regime dat mij tot tweederangs burger wil verklaren ga ik het heel lastig maken.
Misschien kun je je er beter voor inzetten dat migranten zich eens wat beter gaat gedragen en niet oververtegenwoordigd zij in de criminaliteitscijfers.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben ook een niet-westerse migrant. Het regime dat mij tot tweederangs burger wil verklaren ga ik het heel lastig maken.
Goh de marxist is een niet-westerse immigrant? Je verwacht het niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet uit MENA-regionen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:41 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Misschien kun je je er beter voor inzetten dat migranten zich eens wat beter gaat gedragen en niet oververtegenwoordigd zij in de criminaliteitscijfers.
Want waarom worden alleen de migranten uit het midden oosten en noord Afrika ‘gediscrimineerd’ en bijvoorbeeld Aziaten niet? Of zou het aan die groep zelf liggen?
Ik ben een marxist? Ik ben ook Nederlander. Jij woont hier al duizenden jaren?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:42 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Goh de marxist is een niet-westerse immigrant? Je verwacht het niet.
Wat ga je doen dan mensen neersteken? Rellen? Iemand beroven? Een aanslg plegen? Beetje loze bedreigingen als jullie al die dingen al constant doen terwijl blanken de tweederangsburgers zijn.
Dit is echt de omgedraaide wereld, gewoon iemands anders land binnenkomen en gelijk verwachten dat jij precies hetzelfde behandelt word als Nederlanders die hier al 1000den jaren wonen "want anders".
Dat je een marxist bent staat onder je naam en qua opvattingen past dat wel bij je.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben een marxist? Ik ben ook Nederlander. Jij woont hier al duizenden jaren?
Zwaardere straffen zorgt niet tot in beperkte mate voor minder criminaliteit. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen die binnen een paar parameters valt zich beter gaat gedragen als zij zwaarder gestraft worden, mensen gaan niet beter functioneren als zij zich oneerlijk behandeld voelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Nee de straf kan niet zwaar genoeg zijn en ik denk dat er een reden is dat straffen in die landen zwaarder zijn, primitiever volk heeft soms primitievere straffen nodig om iets af te leren.
Oh is dat zo? Dus als we de straf voor moord morgen verlagen naar een weekje taakstraf dan zouden er minder moorden zijn?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zwaardere straffen zorgt niet tot in beperkte mate voor minder criminaliteit. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen die binnen een paar parameters valt zich beter gaat gedragen als zij zwaarder gestraft worden, mensen gaan niet beter functioneren als zij zich oneerlijk behandeld voelen.
Wil je minder criminaliteit dan moet de pakkans omhoog en meer focus op jongeren om de kans op uitval te verlagen. Er is allang bekend welke jongeren een verhoogde kans op uitval hebben en wat de factoren zijn die hier invloed op hebben. Daar valt vast veel te bereiken. Kinderen die opgroeien in een stabiel gezin zonder geldzorgen hebben veel minder kans op uitval
wauwquote:Op zondag 16 juli 2023 21:42 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Goh de marxist is een niet-westerse immigrant? Je verwacht het niet.
Wat ga je doen dan mensen neersteken? Rellen? Iemand beroven? Een aanslg plegen? Beetje loze bedreigingen als jullie al die dingen al constant doen terwijl blanken de tweederangsburgers zijn.
Dit is echt de omgedraaide wereld, gewoon iemands anders land binnenkomen en gelijk verwachten dat jij precies hetzelfde behandelt word als Nederlanders die hier al 1000den jaren wonen "want anders".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |