Beetje opschietenquote:
Verdiendquote:
Heftig en je woont alleen toch ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een insulten en was bijna dood
Wow! Dat is heftig, we misten je hier al een tijdje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een insulten en was bijna dood
Dat was misschien nog wel mazzel dat ze je hebben gevondenquote:
Ik had even veel rust nodig en nadenk tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Dat is heftig, we misten je hier al een tijdje.
Begrijpelijk. Fijn dat je er nog bentquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had even veel rust nodig en nadenk tijd
Dat begrijp ik, goed dat je die tijd en rust genomen hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had even veel rust nodig en nadenk tijd
Ja helemaal beterquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, goed dat je die tijd en rust genomen hebt.
Ben je nu wel helemaal hersteld?
Dat klinkt goed en leuk. Zo komt je boek tot stand.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben nu met pensioen en ga werken op een zorgboerderij en hovenier
Goed man, lekker buiten en vieze klauwen krijgenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben nu met pensioen en ga werken op een zorgboerderij en hovenier
Daar lopen iets van 100 kippen rondquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed man, lekker buiten en vieze klauwen krijgen
Oh ik wil ook kippenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar lopen iets van 100 kippen rond
Ja soms zijn users weg een tijdje of altijd maar ik ben echt blij je weer te zienquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben blij hoe alles is afgelopen veel geluk gehad met alles
Ja ik heb nu weer meer tijd voor hierquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms zijn users weg een tijdje of altijd maar ik ben echt blij je weer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |