Reis de hele wereld over met de VPNquote:Op maandag 17 juli 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zucht iedereen in de waan gelaten dat hij echt in Turkije zat
Jaquote:Op maandag 17 juli 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zucht iedereen in de waan gelaten dat hij echt in Turkije zat
Waarom in België, benzine krijg je niet via VPNquote:Op maandag 17 juli 2023 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
wie niet? Zit ook veel in België
Olav en Jackquote:Op maandag 17 juli 2023 13:06 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Waarom in België, benzine krijg je niet via VPN
ooh viaplay hierquote:Op maandag 17 juli 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nope, commentaar tijde de race, F1
Nee wij hebben F1TV, stuk goedkoper en vind viaplay, slechte beelden en die commentatoren kan ik echt niet aanhoren. Met F1TV kan je ook kiezen voor NL commentaar, maar dat zijn de lui van Viaplay. Wij betalen iets van ¤ 64 per jaarquote:
Ik heb 59,99 betaald voor een jaarquote:Op maandag 17 juli 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee wij hebben F1TV, stuk goedkoper en vind viaplay, slechte beelden en die commentatoren kan ik echt niet aanhoren. Met F1TV kan je ook kiezen voor NL commentaar, maar dat zijn de lui van Viaplay. Wij betalen iets van ¤ 64 per jaar![]()
![]()
Aha, iptv. Ook gehad, maar kijken er zelden naarquote:Op maandag 17 juli 2023 13:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
ja en ook ziggo en espn en nog paar 1000 zenders
quote:Op maandag 17 juli 2023 13:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
ja en ook ziggo en espn en nog paar 1000 zenders
Wij betaalden daar 50 voor. Hadden het genomen voor eredivisie voetbal, maar die beelden zijn slechtquote:Op maandag 17 juli 2023 13:19 schreef Zucht. het volgende:
IPtv inderdaad, werkt perfect
Wel alleen live tv
Die ik heb ik super stabiel gelukkigquote:Op maandag 17 juli 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij betaalden daar 50 voor. Hadden het genomen voor eredivisie voetbal, maar die beelden zijn slecht
nu een stortbuiquote:Op maandag 17 juli 2023 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hier alleen regen gelukkig.
Heel weinig
Nee niet, heb nog wat meubels buiten staan, gister sauswerk in de kamer afgemaakt, snel dekzeilen erover gedaanquote:
O da's minder ....quote:Op maandag 17 juli 2023 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee niet, heb nog wat meubels buiten staan, gister sauswerk in de kamer afgemaakt, snel dekzeilen erover gedaan
bui is nog niet voorbij, dus wacht nog even met juichen, begint ook harder te waaienquote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bui is nog niet voorbij, dus wacht nog even met juichen, begint ook harder te waaien
Lange bui dus. Vanmorgen hier twee korte buienquote:
Het gaat op en af hier, dan regen dan zon. Maar gelukkig niet zo warm. Is wel lekker zo.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu schijnt hier weer de zon, reden genoeg om weer eens te juichen![]()
![]()
Dan krijg je regenquote:Op maandag 17 juli 2023 15:46 schreef Lovely het volgende:
Nou vind de zon aardig steken als die schijnt
Hier heeft ongeveer 10 minuten de zon geschenen en toen was het alweer regen, regen en regen.quote:
Was gewoon raar weer vandaag, zon regen zon regen Maar kwa temp wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |