Daar kan je meer dan een aflevering mee vullen denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:15 schreef Chanel5 het volgende:
Filmpjes even gekeken.
Babbel ontkent stelselmatig dat ze over anderen lult...gooi er eens een filmpje in met aan elkaar gemonteerde momenten dat ze over iemand lult, lijkt me wel leuk.
Ik zou gewoon door gaan als ik hun wasquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef Chanel5 het volgende:
Zoe en sportenkijkt wel even snel in de spiegel of haar make up nog goed zit....en weer verder.....
met lullen
Jammer want die andere twee willen sporten.
Dit gaat nog wel een keer uitbarsten denk ik. ZOë laat het niet losquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:23 schreef Varen het volgende:
Zoë wil al haar spullen terug. Vraagt raad aan Wendy, hoe ze dat aan moet pakken. Wendy zegt, dat ze er beter even mee kan wachten. Anders slaat de vlam weer in de pan
Ik denk geen van beiden. Hij zal het gebruiken in zijn spel...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een keer uitbarsten denk ik. ZOë laat het niet los
Kan jij inschatten wie Isaak gelooft van die twee?
Dat laatste denk ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk geen van beiden. Hij zal het gebruiken in zijn spel...
heel moeilijk te zeggen ,hij zegde bed en breakfast moet eruit niet vertrouwen was van de week , ice ziet geen 1 van de graag gaan om willen van tackttische redenenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een keer uitbarsten denk ik. ZOë laat het niet los
Kan jij inschatten wie Isaak gelooft van die twee?
Isaac is ook gemeen want hij zit nu bij Babette en Marciano en je kan zien dat ze bange moves maken of zoiets..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook
Jammer dat ZOe weer zacht aan het praten was kreeg het weer niet mee
Isaac vertrouw ik voor geen meter. Marciano ook niet trouwensquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Isaac is ook gemeen want hij zit nu bij Babette en Marciano en je kan zien dat ze bange moves maken of zoiets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |