bern en co willen morrie op de stip zettenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Erik lult FF door aan Bern wat Zoe gisteren huilend vertelde.
En dat hij wel op Zoe wilt stemmen. Eventueel. ( hij doet net of hij te doen heeft met Zoe)
Maar mij lijkt het dat hij belangrijk aan het doen is.
Ze hebben echter ook een plan wat staat. Dat plan ken ik niet.
Ik vind Erik behoorlijk druk en overdreven doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Erik gaat het er ook met Babette over hebben hji heeft het ook al een beetje met Isaak besproken.
Erik die ineens mee gaat doen met tactische spelletjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Erik gaat het er ook met Babette over hebben hji heeft het ook al een beetje met Isaak besproken.
Ik was ook al verbaasd eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik die ineens mee gaat doen met tactische spelletjes.
Omdat hij nu 1 x veilig is?
Heeft hij al die tijd al gedaan, alleen niet zo opvallend of minder in beeld gebracht. Maar hij heeft al langer afspraken met het groepje van Sas en Bern over het stemmen en over wie er op de stip komt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook al verbaasd eerlijk gezegd
Ja met zijn eigen groepje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij al die tijd al gedaan, alleen niet zo opvallend of minder in beeld gebracht. Maar hij heeft al langer afspraken met het groepje van Sas en Bern over het stemmen en over wie er op de stip komt.
. En het is natuurlijk wel logisch dat er nu meer van in beeld wordt gebracht, ze zijn niet met zoveel meer en de finale komt wel in zicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |