Rare bezigheid, vreselijkquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
oh gottegot Sasha gaat weer SM'en met een pincet bij Bern, hij gaat er braaf voor liggen
Zoë is over en uit denk ik ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:38 schreef schizolientje het volgende:
Zoe mag lang achter blijven, die krijgen ze de tent weer niet uit denk ik, herhalen herhalen en
herhalen ze moeten er wel iemand tegenover zetten die hele goede gespreksvaardigheden heeft
Dat ze shag krijgen is ook wonderbaarlijk, dat kan alleen nog via K5, want online kan je het niet meer bestellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Daarnet hadden Babette en Wendy het over Rupert, o.a. over dat hij en Imadiddin op 'wonderbaarlijke wijze' weer shag hebben..... ik snap die kerels niet, Wendy is buiten henzelf de enige die rookt, waarom geven ze haar ook niet???? (zo voorkomen ze trouwens ook 'gedoe') en dit voelt zo opvallend oneerlijk aan.
Daar hadden Wendy en Babette het ook over, kleine dingen als je manager bent, tot daar aan toe, maar zowel bij Rupert als nu ook bij Imadiddin gebeuren er dingen die echt niet kunnen.... iedereen weet het en niemand zegt er iets over.
ja ze kunnen het 1 keer in de week via kamer 5 bestellen, dat zeiden ze ook, maar er was ruim 100 euro 'over' na de boodschappen. Daar zou Imadiddin 'algemene' dingen voor kopen, maar 'ineens' was er shag voor hem en Rupert.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze shag krijgen is ook wonderbaarlijk, dat kan alleen nog via K5, want online kan je het niet meer bestellen.
wel een slimmequote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Sasha wil als het een dueleliminatie wordt om Babette en Zoë tegenover elkaar te zetten
Wat erik er over denkt
Gaat hem niet worden denk ik Erik ziet niets in haar planquote:
En die snap ik niet. Babette wilde Erik op de stip.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft liever Babette er in dan heel veel anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |