ik heb zo het vermoeden dat marciano dat best wel ziet, maar ook die gebruikt Babette om voor hem dingen te regelen of mensen aan te spreken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:28 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Precies, iemand in de ogen kijken en glashard liegen… wauw, dat moet je ook maar kunnen.
Die Babette heeft zo’n blinde vlek voor haar eigen gedrag en ik vind het opvallend dat Marciano dat niet ziet.
Errrr Bep liegt ook kneiterhard.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:31 schreef Frummelie het volgende:
De leugens van Zoe komen uit... en dan heeft Babette nog niet eens haar mond opgetrokken, kan je nagaan... Zoe valt door de mand..
Wat is een petertje?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Of krijgt Zoe maandag een Petertje...hmmm
Moet dit nou weer?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Of krijgt Zoe maandag een Petertje...hmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ongetwijfeld.... naar Zoe gooit mensen voor de bus en misbruikt mensen voor eigen gewin..quote:
Zoe wil al maanden graag naar huis en dan geeft kamer 5 haar een extra zetje...quote:
Dat doen ze beiden. Bep is er ook niet vies van.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.... naar Zoe gooit mensen voor de bus en misbruikt mensen voor eigen gewin..
Ze doen het allemaal, alleen Babet liegt erover dat ze nooit over anderen roddelt of zwart praat. Zoe geeft het nog toe dat ze dat doetquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze beiden. Bep is er ook niet vies van.
Ik zie dat iets anders..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze beiden. Bep is er ook niet vies van.
Ze mogen niet dit en ze mogen niet dat, maar dat pitten eten......pfffffffff verschrikkelijk!!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Waar komt ineens die zonnepitten verslaving vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |