abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209899587
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ergens-anders-zijn

https://www.telegraaf.nl/(...)ekactie-naar-emile-2

Het speelt zich dan wel in Frankrijk af maar toch een opvallend bericht dat vragen oproept

Hoe kan een 2 jarige zomaar verdwijnen?

Hoe kan het dat voorbijgangers een peuter op de weg zien lopen en het lekker laten lopen, onder het mom van kinderen spelen hier altijd buiten

Is het niet naief om te denken dat een ontvoering in dit kleine gehucht niet kan gebeuren omdat de mensen zo betrouwbaar zijn en er van buitenaf geen mensen het dorp in komen?

Ontvoerders zijn vaker bekenden dan dat het een vreemde man is die van verre het dorp komt binnen gelopen.

Het jongetje was bij zijn grootouders in hun huis en die kwamen daar al 20 zomers lang?
Woonden grootouders daar of is het een vakantiehuis?

Als het een ongeluk is hoe kan het dan dat na 3 dagen het kind nog steeds niet is gevonden?

Wat is uw mening, hypothese ?

[ Bericht 4% gewijzigd door StaceySinger op 15-07-2023 10:19:10 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Spellchecker zaterdag 15 juli 2023 @ 08:46:59 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209899916
Als je zelf pwnws.be aanklikt, kun je zoeken in hun artikelen en vind je er ook over Emile.

De links (hier) delen werkt niet.
  Spellchecker zaterdag 15 juli 2023 @ 08:49:15 #4
197773 crew  maily
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 juli 2023 @ 09:30:55 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209900268
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Spellchecker zaterdag 15 juli 2023 @ 09:41:43 #6
197773 crew  maily
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 juli 2023 @ 09:48:33 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209900401
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 09:41 schreef maily het volgende:

[..]
Forbidden :D
Blijkbaar mag je niet direct linken :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Spellchecker zaterdag 15 juli 2023 @ 09:50:00 #8
197773 crew  maily
pi_209900414
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 09:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Blijkbaar mag je niet direct linken :D
Zie #2 ^O^
  Spellchecker zaterdag 15 juli 2023 @ 09:58:53 #9
197773 crew  maily
pi_209900841
quote:
Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Die vraag obsedeert iedereen hier in het dorp”, zegt Balique, al sinds 1977 burgemeester van het dorp. “We weten nu dat het jongetje niet zomaar weggelopen is”, aldus de burgemeester in een interview met Le Dauphiné Liberé. “Rationeel gezien moeten we nu aanvaarden dat hij niet is weggelopen.”
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230714_97328815?utm_source=t
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209901926
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 08:46 schreef maily het volgende:
Als je zelf pwnws.be aanklikt, kun je zoeken in hun artikelen en vind je er ook over Emile.

De links (hier) delen werkt niet.
Klopt dat was ook gisteravond mijn probleem om het te delen
  Spellchecker zaterdag 15 juli 2023 @ 12:46:59 #12
197773 crew  maily
pi_209901971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 12:40 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]
Klopt dat was ook gisteravond mijn probleem om het te delen
Zie #9
  zaterdag 15 juli 2023 @ 13:39:47 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209902428
Erg.
Hopelijk is hij snel terecht.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209906432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 13:39 schreef Harvest89 het volgende:
Erg.
Dit
pi_209906794
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 13:39 schreef Harvest89 het volgende:
Erg.
Kind van 2 gaat ook niet vaaak extreem ver wandelen?
pi_209906970
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 19:14 schreef realnice11 het volgende:

[..]
Kind van 2 gaat ook niet vaaak extreem ver wandelen?
Nee, maar hij kan ook ontvoerd zijn.

(dat weet ik niet dat zou kunnen)
pi_209907152
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij nog levend terug kan keren..
De eerste uren zijn altijd cruciaal bij een verdwijning of dat nu een ongeval is of een ontvoering..

Maar een 2 jarige die al een week weg is?
Zonder ook maar 1 aanknopingspunt

Dat kan nooit positief aflopen

Ik denk ook niet dat er verhalen zijn dat een peuter nog ooit terugkeerde na vermissing of wel?

In dit geval zou het al positief zijn als het lichaampje tenminste wordt gevonden, zodat de familie fatsoenlijk afscheid kan nemen
pi_209907213
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 19:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Nee, maar hij kan ook ontvoerd zijn.

(dat weet ik niet dat zou kunnen)
Ja kan, in kofferbak gedaan, snel snel doorkarren naar schimmige of dure wijk in Parijs, snel snel cash vangen
pi_209907219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 19:38 schreef ZanneG het volgende:
Ik denk ook niet dat er verhalen zijn dat een peuter nog ooit terugkeerde na vermissing of wel?

Beetje wat bij Maddy ook is. In theorie kan het zijn dat hij een mensensmokkelaar heeft getroffen en het kind verkocht wordt. Maar goed, eerlijk is eerlijk helaas > De kans dat dit beste jongetje iets ergs is overkomen en niet meer leeft is inderdaad groot
pi_209907311
Ik denk ook wel eens met bv Maddy dat het beter zou zijn om niet meer in leven te zijn dan verkocht te zijn aan bv kinderverkrachters en om als peuter in een sexcircuit terecht te zijn gekomen,
Een leven lang in die hel lijkt mij nog veel erger dan een vredige dood.

Maar als nabestaande wil je altijd weten wat er gebeurt is, dat begrijp ik wel
  zaterdag 15 juli 2023 @ 20:01:50 #21
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209907497
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 19:42 schreef Ponsai het volgende:
Beetje wat bij Maddy ook is. In theorie kan het zijn dat hij een mensensmokkelaar heeft getroffen en het kind verkocht wordt. Maar goed, eerlijk is eerlijk helaas > De kans dat dit beste jongetje iets ergs is overkomen en niet meer leeft is inderdaad groot
Ik heb dan nog liever dat hij door een steenarend is opgegeten dan dat hij in de mensenhandel is verkocht. Dan kom je als kind van 2 helemaal in een hel terecht :{w En waarschijnlijk overleef je dat uiteindelijk ook niet omdat ze op enig moment van je af willen en je natuurlijk ook weet wie je daders allemaal zijn. Bah :r
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209907555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:01 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb dan nog liever dat hij door een steenarend is opgegeten dan dat hij in de mensenhandel is verkocht. Dan kom je als kind van 2 helemaal in een hel terecht :{w
Maar is levend door een steenarend opgepeuzeld worden nu zoveel beter?
Ik mag toch hopen dat die steenarend zijn prooi wel eerst dood voordat hij hem aan zn jongen voert.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 20:11:46 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209907625
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:06 schreef ZanneG het volgende:
Maar is levend door een steenarend opgepeuzeld worden nu zoveel beter?
Ik mag toch hopen dat die steenarend zijn prooi wel eerst dood voordat hij hem aan zn jongen voert.
Zo'n arend pikt je of dood, of scheurt je open, en ook met zijn klauwen richt hij flink schade aan. Dat is een gruwelijke dood inderdaad.

Wat ze ook doen is dat ze hun prooi opscoopen en uit de lucht op de rotsen laten vallen totdat de prooi dood is. En wat ze ook doen is er tegenaan vliegen, de prooi en grijpen met hun gruwelijk sterke klauwen, een klein stukje meenemen en uit balans brengen en zorgen dat je ergens vanaf valt.

Maar als Emil op die weg en die kruising verdwenen is vind ik een aanval en een kill van een steenarend wel minder waarschijnlijk. Meer in de natuur op een berg was de kans weer wel groter geweest want dan flikkert zo'n beest je van de rotsen af. Kijk maar eens op die filmpjes van de Golden Eagle (steenarend) hoe ze grote stukken vee aanvallen. Zo'n Emil van 2 is in zo'n situatie dan echt kansloos. Maar vooralsnog was het hier op die kruising dat Emil verdwenen schijnt te zijn, dus dat maakt de situatie wel heel erg anders en dat is minder het terrein van zo'n steenarend.

Maar toen ik die steenarend opperde als mogelijkheid wist ik nog niet waar Emil verdwenen was. Ik kreeg meer de indruk dat hij in die bergomgeving aan het wandelen was.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209907643
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zo'n arend pikt je of dood, of scheurt je open, en ook met zijn klauwen richt hij flink schade aan. Dat is een gruwelijke dood inderdaad.

Wat ze ook doen is dat ze hun prooi opscoopen en uit de lucht op de rotsen laten vallen totdat de prooi dood is. En wat ze ook doen is er tegenaan vliegen en zorgen dat je ergens vanaf valt.

Maar als Emil op die weg en die kruising verdwenen is vind ik een aanval en een kill van een steenarend wel minder waarschijnlijk. Meer in de natuur op een berg was de kans weer wel groter geweest want dan flikkert zo'n beest je van de rotsen af. Kijk maar eens op die filmpjes van de Golden Eagle (steenarend) hoe ze grote stukken vee aanvallen. Zo'n Emil van 2 is in zo'n situatie dan echt kansloos. Maar vooralsnog was het hier op die kruising dat Emil verdwenen schijnt te zijn, dus dat maakt de situatie wel heel erg anders en dat is minder het terrein van zo'n steenarend.
Dat is vreselijk!

Dan kan je nog beter door een haai gedood worden, 1 hap en klaar
Of een beer

Ik wil er niet aan denken dat het arme joch door een arend is mee genomen en in stukken is gescheurd

Laat hem dan maar vallen uit de hoogte, als steenarend zijnde maar niet hem in stukken rijten
pi_209907703
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:11 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wat ze ook doen is dat ze hun prooi opscoopen en uit de lucht op de rotsen laten vallen totdat de prooi dood is. En wat ze ook doen is er tegenaan vliegen, de prooi en grijpen met hun gruwelijk sterke klauwen, een klein stukje meenemen en uit balans brengen en zorgen dat je ergens vanaf valt.

Maar toen ik die steenarend opperde als mogelijkheid wist ik nog niet waar Emil verdwenen was.
meestal beginnen ze met de ogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')