Stacey was eerder met deel 2.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:47 schreef Centenbak het volgende:
NWS / Frans jongetje (2) vermist in Frans gehucht #2
Forbiddenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://pnws.be/verdwijni(...)spellende-berichten/
Juiste link
Blijkbaar mag je niet direct linkenquote:
Zie #2quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je niet direct linken
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230714_97328815?utm_source=tquote:Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Die vraag obsedeert iedereen hier in het dorp”, zegt Balique, al sinds 1977 burgemeester van het dorp. “We weten nu dat het jongetje niet zomaar weggelopen is”, aldus de burgemeester in een interview met Le Dauphiné Liberé. “Rationeel gezien moeten we nu aanvaarden dat hij niet is weggelopen.”
Klopt dat was ook gisteravond mijn probleem om het te delenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:46 schreef maily het volgende:
Als je zelf pwnws.be aanklikt, kun je zoeken in hun artikelen en vind je er ook over Emile.
De links (hier) delen werkt niet.
Zie #9quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:40 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Klopt dat was ook gisteravond mijn probleem om het te delen
Nee, maar hij kan ook ontvoerd zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:14 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Kind van 2 gaat ook niet vaaak extreem ver wandelen?
Ja kan, in kofferbak gedaan, snel snel doorkarren naar schimmige of dure wijk in Parijs, snel snel cash vangenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan ook ontvoerd zijn.
(dat weet ik niet dat zou kunnen)
Beetje wat bij Maddy ook is. In theorie kan het zijn dat hij een mensensmokkelaar heeft getroffen en het kind verkocht wordt. Maar goed, eerlijk is eerlijk helaas > De kans dat dit beste jongetje iets ergs is overkomen en niet meer leeft is inderdaad grootquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:38 schreef ZanneG het volgende:
Ik denk ook niet dat er verhalen zijn dat een peuter nog ooit terugkeerde na vermissing of wel?
Ik heb dan nog liever dat hij door een steenarend is opgegeten dan dat hij in de mensenhandel is verkocht. Dan kom je als kind van 2 helemaal in een hel terechtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:42 schreef Ponsai het volgende:
Beetje wat bij Maddy ook is. In theorie kan het zijn dat hij een mensensmokkelaar heeft getroffen en het kind verkocht wordt. Maar goed, eerlijk is eerlijk helaas > De kans dat dit beste jongetje iets ergs is overkomen en niet meer leeft is inderdaad groot
Maar is levend door een steenarend opgepeuzeld worden nu zoveel beter?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb dan nog liever dat hij door een steenarend is opgegeten dan dat hij in de mensenhandel is verkocht. Dan kom je als kind van 2 helemaal in een hel terecht
Zo'n arend pikt je of dood, of scheurt je open, en ook met zijn klauwen richt hij flink schade aan. Dat is een gruwelijke dood inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:06 schreef ZanneG het volgende:
Maar is levend door een steenarend opgepeuzeld worden nu zoveel beter?
Ik mag toch hopen dat die steenarend zijn prooi wel eerst dood voordat hij hem aan zn jongen voert.
Dat is vreselijk!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo'n arend pikt je of dood, of scheurt je open, en ook met zijn klauwen richt hij flink schade aan. Dat is een gruwelijke dood inderdaad.
Wat ze ook doen is dat ze hun prooi opscoopen en uit de lucht op de rotsen laten vallen totdat de prooi dood is. En wat ze ook doen is er tegenaan vliegen en zorgen dat je ergens vanaf valt.
Maar als Emil op die weg en die kruising verdwenen is vind ik een aanval en een kill van een steenarend wel minder waarschijnlijk. Meer in de natuur op een berg was de kans weer wel groter geweest want dan flikkert zo'n beest je van de rotsen af. Kijk maar eens op die filmpjes van de Golden Eagle (steenarend) hoe ze grote stukken vee aanvallen. Zo'n Emil van 2 is in zo'n situatie dan echt kansloos. Maar vooralsnog was het hier op die kruising dat Emil verdwenen schijnt te zijn, dus dat maakt de situatie wel heel erg anders en dat is minder het terrein van zo'n steenarend.
meestal beginnen ze met de ogenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo'n arend pikt je of dood, of scheurt je open, en ook met zijn klauwen richt hij flink schade aan. Dat is een gruwelijke dood inderdaad.
Wat ze ook doen is dat ze hun prooi opscoopen en uit de lucht op de rotsen laten vallen totdat de prooi dood is. En wat ze ook doen is er tegenaan vliegen, de prooi en grijpen met hun gruwelijk sterke klauwen, een klein stukje meenemen en uit balans brengen en zorgen dat je ergens vanaf valt.
Maar als Emil op die weg en die kruising verdwenen is vind ik een aanval en een kill van een steenarend wel minder waarschijnlijk. Meer in de natuur op een berg was de kans weer wel groter geweest want dan flikkert zo'n beest je van de rotsen af. Kijk maar eens op die filmpjes van de Golden Eagle (steenarend) hoe ze grote stukken vee aanvallen. Zo'n Emil van 2 is in zo'n situatie dan echt kansloos. Maar vooralsnog was het hier op die kruising dat Emil verdwenen schijnt te zijn, dus dat maakt de situatie wel heel erg anders en dat is minder het terrein van zo'n steenarend.
Maar toen ik die steenarend opperde als mogelijkheid wist ik nog niet waar Emil verdwenen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |