Donder op met je gezeik op links, het kabinet was de afgelopen 13 jaar niet links.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hoort er volgens links al een halve eeuw bij in een grote stad.
Op zn minst 5 jaar. Zal wel doodslag worden, want verdachte bedoelde niet om iemand te vermoorden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie zich nu laat oppakken heeft ie iig huisvesting voor zichzelf geregeld.
Want de waarheid mag niet benoemd worden?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Gaat hem vooral over die sneue "getintier" toevoeging
Yep al vrij snel helaas.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef Tengano het volgende:
Toch iemand overleden lijkt het.
[ twitter ]
Ach hou toch opquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:25 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want de waarheid mag niet benoemd worden?
quote:
Laten we niet persoonlijk worden, het mag best een tintje lager hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]![]()
Omdat het niet in het straatje van jouw overtuigingen valt mogen anderen het niet benoemen.
Haal je kop uit het zand en laat men hier posten wat men wilt.
Straatcommando is degene die het persoonlijk heeft gemaakt, door het topic tijdelijk te sluiten omdat er dingen werden geplaatst waar hij persoonlijk niet achter staat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we niet persoonlijk worden, het mag best een tintje lager hoor
Nou het is mijn werk om het een beetje ik banen te leiden, dus als je zulke kneuzentermpjes wil gebruiken moet je een ander forum zoeken want hier willen we het niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]![]()
Omdat het niet in het straatje van jouw overtuigingen valt mogen anderen het niet benoemen.
Zeg Barry is het wel eens in je klaagzang opgekomen dat ik die rommel alweer verwijderd heb?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:33 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Straatcommando is degene die het persoonlijk heeft gemaakt, door het topic tijdelijk te sluiten omdat er dingen werden geplaatst waar hij persoonlijk niet achter staat.
Er werd nergens aanstootgevende taal gebruikt, enkel gaven mensen op een weinig subtiele wijzen aan dat het vermoedelijk weer om een getinte/buitenlandse dader gaat. Mag dat al niet meer?
I see what you did therequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we niet persoonlijk worden, het mag best een tintje lager hoor
Het mag gewoon benoemd worden, maar benoem het dan ook, niet met sneue bijnamen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]![]()
Precies mijn punt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:34 schreef Straatcommando. het volgende:
dat ik die rommel alweer verwijderd heb
Compleet medic pakket.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef Tengano het volgende:
Ze hebben allemaal rugzakken bij zich. Wat zouden die allemaal meenemen dan![]()
[ afbeelding ]
https://sleutelstad.nl/20(...)rt-heijn-hooigracht/quote:De politie heeft de Albert Heijn aan de Hooigracht ontruimd en de omgeving afgezet omdat de verdachte van de steekpartij van vrijdagochtend mogelijk verstopt zit in de parkeergarage. De vestiging van Albert Heijn is vlakbij het Diaconaal Centrum De Bakkerij op de Oude Rijn in Leiden.
Een nog onbekende man stak daar vrijdagochtend drie mensen neer. De drie slachtoffers zijn medewerkers van het diaconaal centrum aan de Oude Rijn. Het gaat om een betaalde kracht, een vrijwilliger en iemand die voor een organisatie werkt die in het pand is gevestigd.
De verdachte is een donkergetinte man van een jaar of 20. Hij is circa 1.75 meter lang, kort haar en een baardje. Hij draagt een donkerblauwe spijkerbroek, en blauw t-shirt en een zwarte pet. Hij is gewond aan zijn hoofd.
De dader sloeg op de vlucht en hij is nog niet gevonden, ondanks een uitgebreide zoektocht van de politie die urenlang met een helikopter boven het centrum van Leiden vloog. Ook op de grond werd met veel eenheden gezocht, onder meer door het Arrestatieteam met een speciale aanvalshond.
Ieder mens is anders, laat elkaar in hun waarde.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou het is mijn werk om het een beetje ik banen te leiden, dus als je zulke kneuzentermpjes wil gebruiken moet je een ander forum zoeken want hier willen we het niet.
zijn wel modebewustquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef Tengano het volgende:
Ze hebben allemaal rugzakken bij zich. Wat zouden die allemaal meenemen dan![]()
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan? Er wordt hier toch ook gesproken over boze witte mannen. Daar is nog nooit een post van verwijderd en niemand zal daar hier ook over gaan jammeren. Ook niet als Nederlanders als laf of bang worden afgeschilderd of last hebben van een Stockholm complex.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:35 schreef JeMoeder het volgende:
Het mag gewoon benoemd worden, maar benoem het dan ook, niet met sneue bijnamen.
Stop met die verbale kots over verwarde man, lage bloedsuiker, links en asielzoekers. Dat is de reden waarom ik hier eigenlijk niet meer wil posten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:39 schreef laffer het volgende:
[..]
Ieder mens is anders, laat elkaar in hun waarde.
Iedereen heeft een andere mening, en jouw mening is per definitie nietr de waarheid.
Stop met cencuur, dit is de reden waarom ik eigenlijk hier niet meer wil posten.
Oke, dan gaan we vanaf nu elk topic waarbij een witte man een misdaad heeft gepleegd volkotsen met posts over zijn achtergrondquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Er wordt hier toch ook gesproken over boze witte mannen. Daar is nog nooit een post van verwijderd en niemand zal daar hier ook over gaan jammeren.
Waarom moeten we de olifant in de kamer dan wel met poezelhandschoentjes aanpakken terwijl er vandaag weer minimaal 1 dode en nog twee zwaargewonde slachtoffers vallen. Wat is dat voor gelijkwaardige logica
De wonderen zijn de wereld niet uit, maar ik ben het zowaar eens met je eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:42 schreef Tengano het volgende:
Hoezo dat dan? Er wordt hier toch ook gesproken over boze witte mannen. Daar is nog nooit een post van verwijderd en niemand zal daar hier ook over gaan jammeren. Ook niet als Nederlanders als laf of bang worden afgeschilderd of last hebben van een Stockholm complex.
Waarom moeten we de olifant in de kamer dan wel met poezelhandschoentjes aanpakken terwijl er vandaag weer minimaal 1 dode en nog twee zwaargewonde slachtoffers vallen. Wat is dat voor gelijkwaardige logica
Dat doen we al bij elk ander topic dus als er een moord wordt gepleegd of een steekpartij met witte mannen in de hoofdrol - vooral doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we vanaf nu elk topic waarbij een witte man een misdaad heeft gepleegd volkotsen met posts over zijn achtergrond
Primaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we vanaf nu elk topic waarbij een witte man een misdaad heeft gepleegd volkotsen met posts over zijn achtergrond
Het gaat niet om het hebben van een bepaalde mening, het gaat om taalgebruik.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:39 schreef laffer het volgende:
[..]
Ieder mens is anders, laat elkaar in hun waarde.
Iedereen heeft een andere mening, en jouw mening is per definitie nietr de waarheid.
Stop met cencuur, dit is de reden waarom ik eigenlijk hier niet meer wil posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |