Nee, dat niet, maar een vraag of iemand nog steeds kan houden van vroegere jeugdliefde.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat dit al op zijn minst het 4e topic is wat je hierover aanmaakt...
Ja en de vorige keren was het in een ander jasje maar ging het ook over jouw jeugdliefde.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:44 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar een vraag of iemand nog steeds kan houden van vroegere jeugdliefde.
Ja inderdaad, maar het gaat dit keer niet over mijn jeugdliefde. Maar over andere jeugdliefdes die mensen heeft gehad, of ze nog steeds van houden zonder elkaar te zien en spreken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja en de vorige keren was het in een ander jasje maar ging het ook over jouw jeugdliefde.
Jawel, dat wel. Lenny heeft gelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:44 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar een vraag of iemand nog steeds kan houden van vroegere jeugdliefde.
Sluit de topic maar.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Lenny heeft gelijk.
Toen ging het over seks hebben met de jeugdliefde, nu over houden van.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja en de vorige keren was het in een ander jasje maar ging het ook over jouw jeugdliefde.
Een stijgende lijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 01:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Toen ging het over seks hebben met de jeugdliefde, nu over houden van.
Zeker, dat kan. En mag. Is toch mooi! De eerste was op de kleuterschool, de tweede op de mulo, en de derde en vierde als jongeman. Denk ik nog vaak aan terug, vooral de allereerste. Hoe ik steigerde met mijn rood driewieler fietsje om indruk op haar te maken ... Ach wat was dat toch mooi ....quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:29 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik vind het een vreemde vraag, kunnen mensen nog wel eens nog houden van een eerste jeugdliefde. Het geeft ook al een plekje in een hart van een man of vrouw die in haar of zijn jeugd mooiste liefde van het leven gevonden had.
Ik hield ook veel erg veel van mijn jeugdliefde, waar ook voor mij de eerste keer dat ik echt smoorverliefd was. Zij heeft ook een plek in mijn hart verworven, omdat zij ook heel voor mij heet betekent bij de scouting waar we allebei op zaten. Ze heeft mij vaak geholpen met alles, zowel ook we gewoon vrienden waren. Het is niet gek dat we met elkaar over van alles in gezelligheid hebben gepraat, over mijzelf en haar zelf.
Niet anders dat zij niet op mij verliefd was, maar ik zie haar als nog vroegere jeugdliefde. Zoiets vergeet je echt nooit en blijft ook als je ouder wordt weer terug aan denken hoe vroeger was.
Je houdt toch nog van d'r? Waarom de vraag aan ons stellen? Als wij 'nee, kan niet' zeggen, dan hou je niet meer van d'r?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:44 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, mijn leven al lang ja, maar het is zo dat ik in haar zie als mijn echte jeugdliefde waar ik ooit mee veel plezier had. En ze heeft echt mooie ogen, splinterogen, en prachtige blond haar. Ze had erg leuke lach,,,, ze was meer dan een gewoon pubermeisje. Tja, hoe het ook gek is dat nu ander is gelopen, wat we eerder niet verwacht hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je houdt toch nog van d'r? Waarom de vraag aan ons stellen? Als wij 'nee, kan niet' zeggen, dan hou je niet meer van d'r?
Ja is ook zo.... maar we hebben echt niet geneukt en geen verkering met elkaar gehad. Toch zie ik in haar nog als grote liefde van vroeger, toch houd ik ook van haar... Eerste keer is altijd speciaal wat men nooit kan vergeten maakt een leven stuk rijker dan armer.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:04 schreef Halcon het volgende:
Ja, kan. De eerste vergeet je sowieso niet zo snel hè. De eerste verkering, eerste zoen, eerste die je geneukt hebt, etc.
Maar ben er verder niet echt meer mee bezig.
Ja toch leuk, maar je hebt inderdaad geluk mee. Vele jeugdliefdes gaan altijd over of blijft voor altijd bestaan, jeugdvrienden gaan echt snel uit elkaar zowel ieder apart eigen weg gaat en verhuist men naar een andere stad of een dorp. En je spreekt ze gauw niet meer, maar is normaal in het leven dat komen en gaan wel eens voorkomt en waar ook mensen hebben soms moeite dat jeugdvriend(in) niet meer in hun leven is... Soms doet het wel erg pijn, als iemand voor hem of haar zo veel heeft betekent en herinneringen blijven voor eeuwig in jouw hoofd wat je ook terug aan kunt denken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:44 schreef PieterCornelis het volgende:
Af en toe nog contact met mijn eerste echte jeugdliefde, puur platonisch van beide kanten want relaties, maar dan soms is er toch weer die ene blik en verstandhouding, het is en blijft toch die eerste waar je wat met hebt mee gemaakt. (En voor geen goud zou ik terug willen naar die relatie.)
Nou nee, ik ben echt super pragmatisch in die dingen. Uit het oog uit het hart.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:29 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik vind het een vreemde vraag, kunnen mensen nog wel eens nog houden van een eerste jeugdliefde. Het geeft ook al een plekje in een hart van een man of vrouw die in haar of zijn jeugd mooiste liefde van het leven gevonden had.
Ik hield ook veel erg veel van mijn jeugdliefde, waar ook voor mij de eerste keer dat ik echt smoorverliefd was. Zij heeft ook een plek in mijn hart verworven, omdat zij ook heel voor mij heet betekent bij de scouting waar we allebei op zaten. Ze heeft mij vaak geholpen met alles, zowel ook we gewoon vrienden waren. Het is niet gek dat we met elkaar over van alles in gezelligheid hebben gepraat, over mijzelf en haar zelf.
Niet anders dat zij niet op mij verliefd was, maar ik zie haar als nog vroegere jeugdliefde. Zoiets vergeet je echt nooit en blijft ook als je ouder wordt weer terug aan denken hoe vroeger was.
Man. Zoek die jeugdliefde op op social media, zoek uit waar ze woont en bel aan met een bos bloemen en een fles wijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:14 schreef Misrer1972 het volgende:
Ja is ook zo.... maar we hebben echt niet geneukt en geen verkering met elkaar gehad. Toch zie ik in haar nog als grote liefde van vroeger, toch houd ik ook van haar...
Overigens heb ik zelf ook nog een zwak voor een aantal vrouwen uit het verleden als ik ze weerzie. Houden van weet ik niet, maar wel kriebels.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:12 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, mijn leven al lang ja, maar het is zo dat ik in haar zie als mijn echte jeugdliefde waar ik ooit mee veel plezier had. En ze heeft echt mooie ogen, splinterogen, en prachtige blond haar. Ze had erg leuke lach,,,, ze was meer dan een gewoon pubermeisje. Tja, hoe het ook gek is dat nu ander is gelopen, wat we eerder niet verwacht hebben.
De vraag is of iemand ook wel van vroegere jeugdliefde houdt of niet is voor elk persoon heel persoonlijk, kan ik ook niet beoordelen of het/niet kan. Iedereen moet zelf uitmaken wat voor gevoelens voor iemand heeft die vroeger heeft gekend.
Ja snap ik ook, maar het is zo vreemd als ik haar aan denk krijg ik kriebels van...Ze is en blijft echt bijzonder, zowel zij ook volgens mij niet begreep wat ik bedoelde om liefdesrelatie met haar aan gaan. Zowel ook dat ze geen gevoelens voor mij had, begreep ik wel....Ik probeerde haar alsnog te vergeten, maar kan echt niet, want ze blijft mijn echte jeugdliefde.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Overigens heb ik zelf ook nog een zwak voor een aantal vrouwen uit het verleden als ik ze weerzie. Houden van weet ik niet, maar wel kriebels.
Zoals ook al uit je vorige topics hierover bleek: dit is eerder een crush (verschrikkelijk jeukwoord trouwens) dan een jeugdliefde. Ik zou een onbeantwoorde liefde dat nooit echt iets is geweest toch wat meer proberen los te laten na al die decennia.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:09 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja snap ik ook, maar het is zo vreemd als ik haar aan denk krijg ik kriebels van...Ze is en blijft echt bijzonder, zowel zij ook volgens mij niet begreep wat ik bedoelde om liefdesrelatie met haar aan gaan. Zowel ook dat ze geen gevoelens voor mij had, begreep ik wel....Ik probeerde haar alsnog te vergeten, maar kan echt niet, want ze blijft mijn echte jeugdliefde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |