abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209884864
Ik vind het een vreemde vraag, kunnen mensen nog wel eens nog houden van een eerste jeugdliefde. Het geeft ook al een plekje in een hart van een man of vrouw die in haar of zijn jeugd mooiste liefde van het leven gevonden had.

Ik hield ook veel erg veel van mijn jeugdliefde, waar ook voor mij de eerste keer dat ik echt smoorverliefd was. Zij heeft ook een plek in mijn hart verworven, omdat zij ook heel voor mij heet betekent bij de scouting waar we allebei op zaten. Ze heeft mij vaak geholpen met alles, zowel ook we gewoon vrienden waren. Het is niet gek dat we met elkaar over van alles in gezelligheid hebben gepraat, over mijzelf en haar zelf.

Niet anders dat zij niet op mij verliefd was, maar ik zie haar als nog vroegere jeugdliefde. Zoiets vergeet je echt nooit en blijft ook als je ouder wordt weer terug aan denken hoe vroeger was.
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 22:31:12 #2
441859 crew  Lenny77
pi_209884888
Ik denk dat dit al op zijn minst het 4e topic is wat je hierover aanmaakt...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209885084
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat dit al op zijn minst het 4e topic is wat je hierover aanmaakt...
Nee, dat niet, maar een vraag of iemand nog steeds kan houden van vroegere jeugdliefde.
pi_209885111
Nou, bij mij was het altijd wat oppervlakkig. Nooit echt verliefd geweest zoals sommige andere mensen het ervaren. Net zoals dat sommige mensen de geboorte van hun kind geweldig vinden en huilen als ze die los laten voor de opvang ofzo.. Heb wel nostalgie aan hoe het vroeger was, maar niet vanwege de meiden die ik heb gehad. Dat is toch gewoon geweest.. Maar bijvoorbeeld computerspellen zoals destruction derby, midtown madness, a2 racer etc. dat blijft wel geweldig altijd
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 22:49:52 #5
441859 crew  Lenny77
pi_209885141
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:44 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Nee, dat niet, maar een vraag of iemand nog steeds kan houden van vroegere jeugdliefde.
Ja en de vorige keren was het in een ander jasje maar ging het ook over jouw jeugdliefde.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209885154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja en de vorige keren was het in een ander jasje maar ging het ook over jouw jeugdliefde.
Ja inderdaad, maar het gaat dit keer niet over mijn jeugdliefde. Maar over andere jeugdliefdes die mensen heeft gehad, of ze nog steeds van houden zonder elkaar te zien en spreken.
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 23:00:37 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209885331
quote:

[..]
Jawel, dat wel. Lenny heeft gelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209885339
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 23:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jawel, dat wel. Lenny heeft gelijk.
Sluit de topic maar.
pi_209885784
Ja, kan. De eerste vergeet je sowieso niet zo snel hè. De eerste verkering, eerste zoen, eerste die je geneukt hebt, etc.

Maar ben er verder niet echt meer mee bezig.
pi_209885910
Af en toe nog contact met mijn eerste echte jeugdliefde, puur platonisch van beide kanten want relaties, maar dan soms is er toch weer die ene blik en verstandhouding, het is en blijft toch die eerste waar je wat met hebt mee gemaakt. (En voor geen goud zou ik terug willen naar die relatie.)
  Manager PR/Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 01:11:25 #11
269689 crew  Viv
pi_209885938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Toen ging het over seks hebben met de jeugdliefde, nu over houden van. O+
  vrijdag 14 juli 2023 @ 13:20:34 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209890164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 01:11 schreef Viv het volgende:

[..]
Toen ging het over seks hebben met de jeugdliefde, nu over houden van. O+
Een stijgende lijn. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:12:22 #13
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_209890969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:29 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik vind het een vreemde vraag, kunnen mensen nog wel eens nog houden van een eerste jeugdliefde. Het geeft ook al een plekje in een hart van een man of vrouw die in haar of zijn jeugd mooiste liefde van het leven gevonden had.

Ik hield ook veel erg veel van mijn jeugdliefde, waar ook voor mij de eerste keer dat ik echt smoorverliefd was. Zij heeft ook een plek in mijn hart verworven, omdat zij ook heel voor mij heet betekent bij de scouting waar we allebei op zaten. Ze heeft mij vaak geholpen met alles, zowel ook we gewoon vrienden waren. Het is niet gek dat we met elkaar over van alles in gezelligheid hebben gepraat, over mijzelf en haar zelf.

Niet anders dat zij niet op mij verliefd was, maar ik zie haar als nog vroegere jeugdliefde. Zoiets vergeet je echt nooit en blijft ook als je ouder wordt weer terug aan denken hoe vroeger was.
Zeker, dat kan. En mag. Is toch mooi! De eerste was op de kleuterschool, de tweede op de mulo, en de derde en vierde als jongeman. Denk ik nog vaak aan terug, vooral de allereerste. Hoe ik steigerde met mijn rood driewieler fietsje om indruk op haar te maken ... Ach wat was dat toch mooi .... :S___D
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_209894340
quote:

[..]
Je houdt toch nog van d'r? Waarom de vraag aan ons stellen? Als wij 'nee, kan niet' zeggen, dan hou je niet meer van d'r?
pi_209894840
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 18:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Je houdt toch nog van d'r? Waarom de vraag aan ons stellen? Als wij 'nee, kan niet' zeggen, dan hou je niet meer van d'r?
Ja, mijn leven al lang ja, maar het is zo dat ik in haar zie als mijn echte jeugdliefde waar ik ooit mee veel plezier had. En ze heeft echt mooie ogen, splinterogen, en prachtige blond haar. Ze had erg leuke lach,,,, ze was meer dan een gewoon pubermeisje. Tja, hoe het ook gek is dat nu ander is gelopen, wat we eerder niet verwacht hebben.

De vraag is of iemand ook wel van vroegere jeugdliefde houdt of niet is voor elk persoon heel persoonlijk, kan ik ook niet beoordelen of het/niet kan. Iedereen moet zelf uitmaken wat voor gevoelens voor iemand heeft die vroeger heeft gekend.
pi_209894872
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 00:04 schreef Halcon het volgende:
Ja, kan. De eerste vergeet je sowieso niet zo snel hè. De eerste verkering, eerste zoen, eerste die je geneukt hebt, etc.

Maar ben er verder niet echt meer mee bezig.
Ja is ook zo.... maar we hebben echt niet geneukt en geen verkering met elkaar gehad. Toch zie ik in haar nog als grote liefde van vroeger, toch houd ik ook van haar... Eerste keer is altijd speciaal wat men nooit kan vergeten maakt een leven stuk rijker dan armer.
pi_209894940
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 00:44 schreef PieterCornelis het volgende:
Af en toe nog contact met mijn eerste echte jeugdliefde, puur platonisch van beide kanten want relaties, maar dan soms is er toch weer die ene blik en verstandhouding, het is en blijft toch die eerste waar je wat met hebt mee gemaakt. (En voor geen goud zou ik terug willen naar die relatie.)
Ja toch leuk, maar je hebt inderdaad geluk mee. Vele jeugdliefdes gaan altijd over of blijft voor altijd bestaan, jeugdvrienden gaan echt snel uit elkaar zowel ieder apart eigen weg gaat en verhuist men naar een andere stad of een dorp. En je spreekt ze gauw niet meer, maar is normaal in het leven dat komen en gaan wel eens voorkomt en waar ook mensen hebben soms moeite dat jeugdvriend(in) niet meer in hun leven is... Soms doet het wel erg pijn, als iemand voor hem of haar zo veel heeft betekent en herinneringen blijven voor eeuwig in jouw hoofd wat je ook terug aan kunt denken.

Die blikken maakt men iemand zo speciaal wat je ook meemaakte, dan speelt men ook de hormonen mee dat hart zo veel moet bonken van verliefdheid. Dat is gewoon zo prachtig.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 20:04:59 #18
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209895623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:29 schreef Misrer1972 het volgende:

Nou nee, ik ben echt super pragmatisch in die dingen. Uit het oog uit het hart.
Ik heb geen zin om met iemand van vroeger in mijn hoofd te lopen die nu met een ander ligt te ballen, of voor zover ik niet weet wel Lesbisch of trans geworden kan zijn.
Wat mij betreft zou het alleen speciaal zijn geweest als we bij elkaar waren gebleven.
Dat is dus niet het geval.
Ik leef in het hier en nu en kijk liever uit naar iets nieuws.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 20:41:31 #19
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209896076
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 23:01 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Sluit de topic maar.
Man. Zoek die jeugdliefde op op social media, zoek uit waar ze woont en bel aan met een bos bloemen en een fles wijn.
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je het bij een mislukking af kan sluiten.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 20:43:25 #20
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209896121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 19:14 schreef Misrer1972 het volgende:
Ja is ook zo.... maar we hebben echt niet geneukt en geen verkering met elkaar gehad. Toch zie ik in haar nog als grote liefde van vroeger, toch houd ik ook van haar...
pi_209896367
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 19:12 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ja, mijn leven al lang ja, maar het is zo dat ik in haar zie als mijn echte jeugdliefde waar ik ooit mee veel plezier had. En ze heeft echt mooie ogen, splinterogen, en prachtige blond haar. Ze had erg leuke lach,,,, ze was meer dan een gewoon pubermeisje. Tja, hoe het ook gek is dat nu ander is gelopen, wat we eerder niet verwacht hebben.

De vraag is of iemand ook wel van vroegere jeugdliefde houdt of niet is voor elk persoon heel persoonlijk, kan ik ook niet beoordelen of het/niet kan. Iedereen moet zelf uitmaken wat voor gevoelens voor iemand heeft die vroeger heeft gekend.
Overigens heb ik zelf ook nog een zwak voor een aantal vrouwen uit het verleden als ik ze weerzie. Houden van weet ik niet, maar wel kriebels.
pi_209896533
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Overigens heb ik zelf ook nog een zwak voor een aantal vrouwen uit het verleden als ik ze weerzie. Houden van weet ik niet, maar wel kriebels.
Ja snap ik ook, maar het is zo vreemd als ik haar aan denk krijg ik kriebels van...Ze is en blijft echt bijzonder, zowel zij ook volgens mij niet begreep wat ik bedoelde om liefdesrelatie met haar aan gaan. Zowel ook dat ze geen gevoelens voor mij had, begreep ik wel....Ik probeerde haar alsnog te vergeten, maar kan echt niet, want ze blijft mijn echte jeugdliefde.
pi_209898399
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 21:09 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ja snap ik ook, maar het is zo vreemd als ik haar aan denk krijg ik kriebels van...Ze is en blijft echt bijzonder, zowel zij ook volgens mij niet begreep wat ik bedoelde om liefdesrelatie met haar aan gaan. Zowel ook dat ze geen gevoelens voor mij had, begreep ik wel....Ik probeerde haar alsnog te vergeten, maar kan echt niet, want ze blijft mijn echte jeugdliefde.
Zoals ook al uit je vorige topics hierover bleek: dit is eerder een crush (verschrikkelijk jeukwoord trouwens) dan een jeugdliefde. Ik zou een onbeantwoorde liefde dat nooit echt iets is geweest toch wat meer proberen los te laten na al die decennia.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 23:49:33 #24
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_209898577
Ik zou niet eens weten hoe mijn jeugdliefde er op dit moment uit ziet, maar ik weet dat ik echt maanden wanhopig verliefd op hem was. Het laatste wat ik er van gehoord is dat hij inmiddels getrouwd is met kinderen dus dat was sowieso nooit iets geworden.

De eerste keer dat de liefde wel wederzijds was is ook al wel even geleden maar nog steeds een mooie herinnering in mijn hoofd. We hebben elkaar al zeker 22 jaar niet meer gezien of gesproken maar ben toch stiekem wel nieuwsgierig......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 15 juli 2023 @ 10:22:36 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_209900742
Bij een jeugdliefde moet het toch wel wederzijds zijn?
Dit is meer een geheime verliefdheid.
Best ziek dat je daar dan nog zo mee bezig bent.
Tijd om een vriendin te nemen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')