Ze is niet dom. Als je zo kan liegen en manipuleren moet je heel goed kunnen onthouden wat je tegen wie gezegd hebt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze idd wel één van de slimste daar is en wat Marciano betreft is ze verliefd en voor nu neemt ze voor alles voor lief van wat hij zegt en doet.. maar ook daar komt ze nog wel achter.
Dat gaat hij echt niet doen.. dat durft hij niet eens de schijterd. Dan wordt zijn groep kleiner en dan na een paar dagen stapt Zoë zelf op. Nee dat is voor hem geen optie. Isaac zal moeten dealen met dit gezeik van die tweequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac kan Zoe nu gebruiken om Babet naar huis te sturen, zijn belofte aan Jeff
Beb heeft anders wel haar best gedaan om vogeltje afhankelijk van haar te maken want die extra stem was toch wel handig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:38 schreef Frummelie het volgende:
Babette wilde Erik even iets laten horen, omdat Erik nooit boven is... maar Zoe wil dat als ze met haar vingers knipt dat Babette er gelijk staat... ze zuigt Babette constant leeg, iedere dag weer... ik zou er ook knettergek van worden..
Maandag weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef danaqui het volgende:
Nou FEBO mooie tijd om er een eli in te gooien
Ik doe meequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daahaaaag Zoe, ik hang de vlag alvast uit...
Isaac en Sas.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:38 schreef schizolientje het volgende:
oh jee, 1 voor 1 iedereen langs om haar verhaal te vertellen. Babette ging geen muziek luisteren, ze vroeg of Erik wist dat bepaalde muziek op dat apparaat stond
En terecht, pffquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Babette trekt haar handen er van af, ze kan niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |