Ik erger mij nog meer aan die zelfingenomenheid van Babette.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
M
[..]
Maar wat een drammer is die snotneus.. daar wordt je toch helemaal gek van.
Ze blijft gewoon door tetteren…
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zet bewust die vriendschap op het spel, net zoals ze met Wendy heeft gedaan
Dat vind ik ook storend aan haar. En dat door tetteren als Zoë iets zegt, ze kan geen zin af maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik erger mij nog meer aan die zelfingenomenheid van Babette.
Ze denkt echt dat ze de slimste is daar, terwijl ze niet beseft dat ze in Marciano's spinnenweb gevangen zit.
Nou ik denk dat ze idd wel één van de slimste daar is en wat Marciano betreft is ze verliefd en voor nu neemt ze voor alles voor lief van wat hij zegt en doet.. maar ook daar komt ze nog wel achter.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik erger mij nog meer aan die zelfingenomenheid van Babette.
Ze denkt echt dat ze de slimste is daar, terwijl ze niet beseft dat ze in Marciano's spinnenweb gevangen zit.
Ze laat zelden iemand uitpraten omdat ze altijd overtuigd is van haar gelijk, een vervelende eigenschap.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook storend aan haar. En dat door tetteren als Zoë iets zegt, ze kan geen zin af maken.
O ze was dus in gesprek met Babette toen Babette met Erik mee ging
Zo er slaat er een een deur dicht
Ik ben geen maatschappelijk werk zegt Babette
Jammer dat ik geen zetje kan geven..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Zoe heeft nog een klein setje nodig en dan is ze weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |