en Zoë en Babette.... het wordt al een heel lijstje en ze gaan steeds meer opvallenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Nee eerst 'een grote vis' exit. Moraima mag nog wel 1 rondje eli blijven. Eerst Bern er uit of Sasha.
Verwacht ook niet veel, ze zullen nog wel een vrijmibo hebben straksquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
Dus het hoogtepunt van de dag zal zijn, de boodschappen komen binnen.
Niemand wilt op de stip en ik zie bij iedereen wel een stuk stress hiervan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat zij denkt dat als ze nog last van haar pols heeft ze eerder op de stip terecht gaat komen omdat ze dan zwak is en sommige proeven niet zou kunnen met die pols.
Babs is als de dood dat ze op de stip komt , zwakke pols of niet.
Ze zegt tegen werkelijk iedereen dat het haar niet uitmaakt maar ze schijt in d'r broek om op de stip te komen.
dat heeft ze altijd met iedereen gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat er weer over dat Babette in gesprek is gegaan met Erik en haar weer heeft laten zitten
Zoë gaat er van huilen.quote:
Het is iedere dag dit gedoe tussen hun twee. Gisteren hebben ze er nog een heel gesprek over gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat heeft ze altijd met iedereen gedaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:08 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima wordt constant door Rupert en Imadiddin uit de wind gehouden, bevoordeeld, als een mater familias... en nog heeft ze een grote bek op het kantoor bij Imadiddin, nu weer over Rupert.
Ze wordt meer en meer een rupsjenooitgenoeg, steeds meer hebben, hebben, ik, ik, (misschien valt het nu meer op nu er minder bewoners zijn)... de leuke Moraima is weg, dit is iemand die belust is op geld, die koste wat het kost wil winnen en daarbij over alles en iedereen heen stampt, zelfs de mannen die haar bijna een jaar 'beschermd' hebben.
Van mij mag ze de volgende op de stip zijn.
Maar wat een drammer is die snotneus.. daar wordt je toch helemaal gek van.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
Je zet mij onder druk zegt Babette.
Die zal ook nooit iets toegeven.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, die mag nog een rondje verder. Zit in een zetel voor de finale.quote:
Babet zet bewust die vriendschap op het spel, net zoals ze met Wendy heeft gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Over een uurtje knuffelen ze elkaar weer
Niet alles wat jij doet hoeft niet goed te zijn
Ze babbelen door elkaar heen en laten elkaar niet uitpraten
Hij gaat zo popcorn halenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die mag nog een rondje verder. Zit in een zetel voor de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |