en tegen dagen waar het nooit donker word.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:05 schreef dick_laurent het volgende:
Denk wel dat overall het noorden van Scandinavië een dynamischer klimaat heeft dan Nederland. Al moet je dan natuurlijk wel tegen een bak kou en donker kunnen in de zeer lange winter.
Nog even en de winter breekt weer aan. Met een maandenlange snijdende noordenwind.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Valt nu wel op dat het 's avonds al eerder donker begint te worden.
Jepquote:Op maandag 17 juli 2023 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Valt nu wel op dat het 's avonds al eerder donker begint te worden.
Kan niet wachten op de warme chocomelk met slagroomquote:Op maandag 17 juli 2023 21:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nog even en de winter breekt weer aan. Met een maandenlange snijdende noordenwind.
Wat houdt je tegen? Pak morgen een terrasje en bestel warme choco met slagroomquote:Op maandag 17 juli 2023 22:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de warme chocomelk met slagroom
als het 10 graden + is dan is het viesquote:Op maandag 17 juli 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Pak morgen een terrasje en bestel warme choco met slagroom
Dan doe ik het welquote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als het 10 graden + is dan is het vies![]()
quote:
Ib4 gezeur over grijs en regen en wind en vroeg donkerquote:Op maandag 17 juli 2023 21:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nog even en de winter breekt weer aan. Met een maandenlange snijdende noordenwind.
Winter kennen we hier niet. 6/7 maanden herfstquote:Op maandag 17 juli 2023 21:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Triest!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:42 schreef DonDruiper het volgende:
Vooruitzichten lange termijn
dinsdag 25 juli tot en met dinsdag 01 augustus
Grote (70%) kans op wisselvallig weer met temperaturen rond of iets onder normaal.
21 graden met regen en harde wind genot.
Echt erg blij mee idd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer waarin je gewoon normaal kunt functioneren, werken, sporten of een dagje weg kunt.
Niks mis mee en stukken beter dan die bloedhitte in zuid Europa. Ik snap dat er een hoop mensen niet blij van worden en warmer weer willen, maar voor nu vind ik het wel best zo. Augustus krijgt weer een nieuwe kans.
Om buiten in te werken is het wel chillquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer waarin je gewoon normaal kunt functioneren, werken, sporten of een dagje weg kunt.
Niks mis mee en stukken beter dan die bloedhitte in zuid Europa. Ik snap dat er een hoop mensen niet blij van worden en warmer weer willen, maar voor nu vind ik het wel best zo. Augustus krijgt weer een nieuwe kans.
Nou dat dusquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
't Is wat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Het zou mooi weer moeten zijn vandaag
Ligt er net een band met bewolking precies boven me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |