Volgens mij is het feitelijk zo dat hij niet heeft meegetraind en dat zijn zaakwaarnemer er was. Het waarom weten we niet, maar als het was om de boel op scherp te zetten mag ie wat mij betreft vertrekken. Niemand is groter dan de club, ook Tadic niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
we trekken dus gewoon weer allerlei conclusies. Leuke trend wel
Nee klopt. Volledig normaal dat een speler weigert te trainen omdat de selectie hem niet aanstaat. Wat een winnaar is het ook hequote:Op donderdag 13 juli 2023 18:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
is dat gebeurd dan of is de wens weer eens vader van de gedachte?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is het feitelijk zo dat hij niet heeft meegetraind en dat zijn zaakwaarnemer er was. Het waarom weten we niet, maar als het was om de boel op scherp te zetten mag ie wat mij betreft vertrekken. Niemand is groter dan de club, ook Tadic niet.
Weten jullie wie er ook kritiekloos achter een Duitser aanliepen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt. Volledig normaal dat een speler weigert te trainen omdat de selectie hem niet aanstaat. Wat een winnaar is het ook he
Dat weten we natuurlijk nog niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt. Volledig normaal dat een speler weigert te trainen omdat de selectie hem niet aanstaat. Wat een winnaar is het ook he
Je bent er maar druk mee he lieverdquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
je was bij het gesprek dus begrijp ik?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met z'n vriend Mike.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
je was bij het gesprek dus begrijp ik?
Maurice Steijn?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wie er ook kritiekloos achter een Duitser aanliepen?
Waarom verbaast dit me niets en kun je de namen van die spelers zo invullen?quote:“Terwijl Tadic naar het krachthonk liep en normaal gesproken iedereen met hem meeliep om elkaar uit te dagen en sterker te worden, liep nu de helft naar zijn auto om naar huis te gaan. Die mentaliteit is dodelijk!”
Waar komt deze quote vandaan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom verbaast dit me niets en kun je de namen van die spelers zo invullen?
Maar nee, laten we de pijlen richten op de speler die wel levert, er wel maximaal voor leeft en zich terecht grote zorgen maakt om de rommel die om hem heen staat.
En dat met de trainers die Tadic top vond, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is hoor en heb echt van hem genoten en hoop dat nog steeds te doen maar dit gedrag is natuurlijk wel vreemd.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die mensen beoordeelt op hun huidskleur.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Verweij en cs. zitten/zaten diep in het holletje van Heitinga, en hij genoot er van...dus ze zijn nu viesmad bij de Telegraf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is logisch dat Tadic bezorgd is, zijn we denk ik allemaal, alleen kun je dat Mislintat niet verwijten.
Sowieso droevig dat De Telegraaf het weer misbruikt voor een huilalinea over Heitinga.
Lmaoquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Bijna alle spelers onder Jupp Heynckes ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Jsmmer, maar helaas. Als het verhaal klopt kun je je groepsproces niet nog een jaar laten ondermijnen door een aanvoerder die je medespelers kwalitatief onder de maat vindt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:21 schreef Urquhart het volgende:
“Things will never be the same again” aldus de zaakwaarnemer op social media. Einde verhaal Tadic lijkt me
Ik vind het wel meevallen. Of heb ik iets gemist. Het is juist schrikbarend rustig.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:15 schreef Class het volgende:
Seizoen is nog niet eens begonnen maar het is nu alweer volop FC Hollywood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |