moet zeggen dat ik een beetje bijdraai t.o.v. Sasjareinig n.a.v. de tv gisterenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Sasha er verstandig en ziet de dingen haarscherp
Wie heeft het over dom? Een nitwit heeft niets met dom zijn te maken..quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern is ook niet dom, beide hebben het goed door
Ik vond het ook apart dat het niet gewogen werd waar iedereen bij was. FEBO kan zeggen wat ze willen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
Sasha en Jasper hebben het nu over de opdracht van gisteren en dat ze niet geloven dat het gewicht niet klopte.. het ijsblok en het hout waren lichter als wat er werd gezegd.. het is gewoon niet waar zeggen ze.
Eigenlijk zeggen ze nu dat de FEBO niet eerlijk is in de opdrachten en dat ze vals spel spelen.
en Erik was natuurlijk de meest veilige om een vrijstelling te gevenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vond het ook apart dat het niet gewogen werd waar iedereen bij was. FEBO kan zeggen wat ze willen.
Dat is ook zo maar dat ze dit op stream mogen herhalen de hele tijd zonder dat ze worden weggedraaid.. dat bedoelde ik daarmee te zeggenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vond het ook apart dat het niet gewogen werd waar iedereen bij was. FEBO kan zeggen wat ze willen.
Ja dat is ze zekerquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik een beetje bijdraai t.o.v. Sasjareinig n.a.v. de tv gisteren
maar kan moment opname zijn
ze is slim bezig
Ja het is natuurlijk wel iets wat hun vermoeden. Dus laten ze het zo. Als ze wegdraaien is het sowieso waar!quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat ze dit op stream mogen herhalen de hele tijd zonder dat ze worden weggedraaid.. dat bedoelde ik daarmee te zeggen
Ik juist nog meer het tegenovergesteld eigenlijk. Ze wordt walgelijker met de dag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik een beetje bijdraai t.o.v. Sasjareinig n.a.v. de tv gisteren
maar kan moment opname zijn
ze is slim bezig
1) Dom persoon 2) Iemand die niets weet 3) Leeghoofd 4) Nietskunner 5) Nietsweter 6) Onbekwaam iemand 7) Onbekwaam mens 8) Onbekwaam persoon 9) Onbekwame persoon 10) Onbenul 11) Onnozele 12) Persoon die niet bekwaam is 13) Persoon die niets kan 14) Stommerik 15) Onwetendequote:Op donderdag 13 juli 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie heeft het over dom? Een nitwit heeft niets met dom zijn te maken..
Ze worden ook niet echt verwend door de febo. Ik zou mij ook stierlijk vervelenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Gezellie weer aan de klaverjas...hatsjikidee..
Dat ze Wendy op de stip willen zetten toch?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:16 schreef Frummelie het volgende:
Het zou leuk zijn als Sasha een tipje van de sluier op zou lichten wat betreft zij werkelijk gehoord heeft, wb het gesprek tussen Zoe een Babette.
Is ook zo hoor... beetje jammer..quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze worden ook niet echt verwend door de febo. Ik zou mij ook stierlijk vervelen
Eigenlijk is dit al bijna 11 maanden het geval.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is ook zo hoor... beetje jammer..
Ja maar Sasha heeft niet alles gezegd van wat zij gehoord heeft, dat zou ze wel willen maar is bang dat zij dan het haasje is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze Wendy op de stip willen zetten toch?
Haha jahhh met hier en daar wel een akkefietje..quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit al bijna 11 maanden het geval.
En daar heeft ze groot gelijk in. Wel jammer inderdaad, want zo kun je de boel dus nooit uit elkaar spelen omdat jij dan de volgende bent die op de stip eindigt. Hoewel Sascha zelf al bewezen heeft dat ze die stip aankan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar Sasha heeft niet alles gezegd van wat zij gehoord heeft, dat zou ze wel willen maar is bang dat zij dan het haasje is...
Mogen ze dan de eindpot aanbreken?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:23 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel grappig als er echt geen verdienopdracht komt.. dan kan het nog leuk worden..
Doet ze ook verstandig aanquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar Sasha heeft niet alles gezegd van wat zij gehoord heeft, dat zou ze wel willen maar is bang dat zij dan het haasje is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |