Ik denk dat het lenen wordt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hij bereid is om af te staan, dat ze vanavond wat te eten hebben.
IK kan niet eens de moed meer opbrengen om het goed tot me te nemenquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:47 schreef Hildetje het volgende:
Babs en Zoë weer in gesprek…versta er nix van…
Optieven met je macaroni en je spliterwten zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:45 schreef Rhosyn het volgende:
Erik biedt eten uit zijn voorraad aan om te lenen nu ze genoeg geld hebben om eten te kopen.
Dat is het Beb effect. Ook als ze niet tegen jou praat voel je je toch plat geluld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan niet eens de moed meer opbrengen om het goed tot me te nemen
Ik hoor ze praten maar hoor niet eens echt meer wat ze zeggen.
Het gaat maar door en door wat ik wel begrijp is dat ze behoorlijk op Zoë heeft ingepraat, deze gaat niet meer op Marciano maar op Jasper Sasha of Bernquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is het Beb effect. Ook als ze niet tegen jou praat voel je je toch plat geluld.
Dat heeft ze zeker want hoe kan een vriendin stemmen op iemand die voor haar heel belangrijk is. Was een goed staaltje manipulatie.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat maar door en door wat ik wel begrijp is dat ze behoorlijk op Zoë heeft ingepraat, deze gaat niet meer op Marciano maar op Jasper Sasha of Bern
te lenen voor vanavond als ze geen boodschappen binnen krijgen .Goeie deal tochquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hij bereid is om af te staan, dat ze vanavond wat te eten hebben.
Hardstikke lief maar zonder kruiden/sambal/ketjap/bruine suiker heb je nog geen lekkere pindasausquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:24 schreef mootie het volgende:
Bern biedt zijn pindakaas aan voor pindasaus.
En echte stukjes pinda...quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hardstikke lief maar zonder kruiden/sambal/ketjap/bruine suiker heb je nog geen lekkere pindasaus
Zonder pindakaas heb je al helemaal geen pindasausquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hardstikke lief maar zonder kruiden/sambal/ketjap/bruine suiker heb je nog geen lekkere pindasaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |