Kan ook keerpunt zijn, kon ik zo snel niet zien in de slomoquote:
Die gaat schroeien op de vrije slag hoorquote:
Gaat gewoon om die fly kicks toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan ook keerpunt zijn, kon ik zo snel niet zien in de slomo
Ja, maar ander punt waar veel op geDQ wordt is rug > schoolslag keerpunt, je schouders mogen niet voorbij 90 graden komen anders heb je rug ligging verlaten, is ook slecht te zien soms als official.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat gewoon om die fly kicks toch?
Ik had het idee dat Steenbergen zich voor het keren al omdraaide, maar ik weet er verder ook niks vanquote:Op zondag 23 juli 2023 14:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ander punt waar veel op geDQ wordt is rug > schoolslag keerpunt, je schouders mogen niet voorbij 90 graden komen anders heb je rug ligging verlaten, is ook slecht te zien soms als official.
Nee er stonden maar 5 vrouwen op de 2e pagina vanwege 3 DSQsquote:Op zondag 23 juli 2023 14:19 schreef Marcoss het volgende:
Zegt Grueter nu dat er morgen maar 5 finalisten zijn?
Gelukkig geen chutes.quote:
Nieuw.quote:
Ah, dat verstond ik het verkeerd, leek me ook al geen opmerking voor Grueterquote:Op zondag 23 juli 2023 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee er stonden maar 5 vrouwen op de 2e pagina vanwege 3 DSQs
Ook USA heeft wel eens een beter team gehad voor mijn gevoelquote:
En dat terwijl ze een half uurtje terug nog een wisselslagje heeft gezwommen (lol)quote:
Eindelijk. Goed voor haar!quote:
Dat wordt goudquote:Op zondag 23 juli 2023 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Steenbergen gaat zich echt mengen in de strijd om de medailles op de vrije slag
Of is het net als bij Heemskerk dat ze individueel niet die tijden neer kan zetten die in de estafette wel kan?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Steenbergen gaat zich echt mengen in de strijd om de medailles op de vrije slag
Mwah, ze heeft al meer individuele prijzen gepakt op de lange baan dan Heemskerk op dat moment in haar carriere, en haar prestatiecurves tonen wel een behoorlijke progressie. Steenbergen zit gelukkig nu nog in de spiraal naar bovenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of is het net als bij Heemskerk dat ze individueel niet die tijden neer kan zetten die in de estafette wel kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |