abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2023 @ 09:58:39 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209900491
Kan zijn dat jouw lichaam nog moet wennen aan de nieuwe pillen. Maar, geen van ons is huisarts. Dus bel even en vraag het na.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 10:00:41 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209900525
Mijn dochter is onderweg naar een pretpark in het noorden van het land.
Het begon er al mee dat ze net weg was gefietst, ik open het Eindhovens Dagblad en ik zie dat er tot 10:45 uur geen treinen rijden vanwege een aanrijding. Dus ik app dat haar. Vervolgens kijk ik in de NS app en ik zie dat er tussen Den Bosch en Utrecht ook geen treinen rijden vanwege werkzaamheden aan het spoor. Dus ik weet niet hoe laat ze aan gaat komen op het pretpark.

Ze zijn in ieder geval met de auto naar Den Bosch gebracht. En vanaf daar weet ik niet. Heb nog geen contact gehad.
pi_209900707
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 09:27 schreef BE het volgende:
Dan bel je de vervanger?
Of je vraagt het na bij de apotheek?
Ik kwam er, uiteraard, gisteravond achter dat die misselijkheid daarvan kán komen. Maar weekend :{

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 09:58 schreef amaranta het volgende:
Kan zijn dat jouw lichaam nog moet wennen aan de nieuwe pillen. Maar, geen van ons is huisarts. Dus bel even en vraag het na.
Dat denk ik ook, staat alleen nergens hoe lang zoiets kan duren. Bel na het weekend idd wel even, mocht ik nog last hebben.

Lekker dan @amaranta :{ Hopelijk komt ze nog op een redelijk tijdstip aan dat ze nog iets aan haar dag heeft. Met de trein weet je het maar nooit...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209901728
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 10:18 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik kwam er, uiteraard, gisteravond achter dat die misselijkheid daarvan kán komen. Maar weekend :{
[..]
Dat denk ik ook, staat alleen nergens hoe lang zoiets kan duren. Bel na het weekend idd wel even, mocht ik nog last hebben.

Lekker dan @:amaranta :{ Hopelijk komt ze nog op een redelijk tijdstip aan dat ze nog iets aan haar dag heeft. Met de trein weet je het maar nooit...
Daar hebben ze dokterposten voor in het weekend. Waarschijnlijk kun je gewoon telefonisch antwoord krijgen op je vraag en hoef je er niet eens langs.

Amaranta hopelijk komen ze nog op een redelijke tijd aan bij het pretpark. Anders is het echt zonde.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 12:20:28 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209901740
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 10:00 schreef amaranta het volgende:
Mijn dochter is onderweg naar een pretpark in het noorden van het land.
Het begon er al mee dat ze net weg was gefietst, ik open het Eindhovens Dagblad en ik zie dat er tot 10:45 uur geen treinen rijden vanwege een aanrijding. Dus ik app dat haar. Vervolgens kijk ik in de NS app en ik zie dat er tussen Den Bosch en Utrecht ook geen treinen rijden vanwege werkzaamheden aan het spoor. Dus ik weet niet hoe laat ze aan gaat komen op het pretpark.

Ze zijn in ieder geval met de auto naar Den Bosch gebracht. En vanaf daar weet ik niet. Heb nog geen contact gehad.
Via Nijmegen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 juli 2023 @ 12:35:00 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209901870
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Via Nijmegen?
Geen idee. Ze zijn er inmiddels
  zaterdag 15 juli 2023 @ 12:48:11 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_209901981
Mijn man ging naar een festival in Engeland dat ze vanmorgen om 07:00 cancelden wegens potentieel kutweer :')

Echt zo zuur, gisteren 8 uur onderweg geweest, hotel is natuurlijk ook allemaal al betaald, en dan zit je daar voor Jan lul.

Het is maar goed dat we niet heel armlastig zijn.
disclaimer
  zaterdag 15 juli 2023 @ 12:50:57 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209902005
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 12:48 schreef SQ het volgende:
Mijn man ging naar een festival in Engeland dat ze vanmorgen om 07:00 cancelden wegens potentieel kutweer :')

Echt zo zuur, gisteren 8 uur onderweg geweest, hotel is natuurlijk ook allemaal al betaald, en dan zit je daar voor Jan lul.

Oh nee! :o -O- Dat is echt kut! :o
  zaterdag 15 juli 2023 @ 12:52:28 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_209902016
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 12:50 schreef BE het volgende:

[..]
Oh nee! :o -O- Dat is echt kut! :o
Ja, het is wel wat teleurstellend.
Ach, hij heeft goed gezelschap, hopelijk trekken ze gewoon de pub in en maken ze er alsnog het beste van ;)

Mijn broertje had vanmorgen daar al meerdere dode meeuwen op straat gevonden dus de wind was in elk geval wel serieus genoeg.
disclaimer
pi_209903050
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 12:19 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Daar hebben ze dokterposten voor in het weekend. Waarschijnlijk kun je gewoon telefonisch antwoord krijgen op je vraag en hoef je er niet eens langs.

Amaranta hopelijk komen ze nog op een redelijke tijd aan bij het pretpark. Anders is het echt zonde.
Weet ik maar ik vind het (nog) niet ernstig genoeg om ze daarvoor te bellen.

Vanaf morgen gelukkig fijnere temperaturen. Ik trek dit plakweer heel slecht😖
If they say
pi_209903212
Hier in Z-O Drenthe valt het me redelijk mee, het is bewolkt en het waait, dat scheelt een hoop.
Fake it till you make it...
pi_209903389
Hier is het zonnig én het waait. Kan mn zonnescherm dus niet uitdraaien.
Zit nu boven met de airco aan en daar blijf ik voorlopig zitten.
If they say
  zaterdag 15 juli 2023 @ 16:14:48 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209904081
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 12:48 schreef SQ het volgende:

Bwoah dat is helemaal kut.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 17:33:25 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_209905247
Wij gingen naar Plaswijckpark en waren verbaasd hoe rustig het was. Heel veel mensen hadden waarschijnlijk wél naar de weersverwachting gekeken :') #coderood

Desondanks was het totdat de tering uitbrak best geweldig weer.

Het was mijn primeur: op pad met de rolstoel, omdat ik nog niet lang kan lopen (en toch dagjes uit wil). Ook een drempeltje hoor }:|
pi_209906075
Wij zaten te bbq-en en ineens begon het hard te regenen, we zagen de donkere lucht wel aankomen, dus ik had net alle screens opgetrokken. Maar de tafel werd ondanks de parasol toch zo danig nat dat we maar binnen zijn gaan zitten.
Intussen is het weer droog volgens mij.
Fake it till you make it...
  zaterdag 15 juli 2023 @ 20:54:11 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209908171
Hier regent het al een tijdje. En de wind staat ongunstig want we luisteren al vanaf 12u naar het gedreun van Dominator (hardcore).
Jemig wat een takkenherrie. En dat gaat nog wel een paar uur door en morgen mogen we weer.
En het podium staat van mijn woonplaats af. Dus kun je nagaan hoe prettig het in de plaats zelf is… of niet @hilliebillie
pi_209908294
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:
Hier regent het al een tijdje. En de wind staat ongunstig want we luisteren al vanaf 12u naar het gedreun van Dominator (hardcore).
Jemig wat een takkenherrie. En dat gaat nog wel een paar uur door en morgen mogen we weer.
En het podium staat van mijn woonplaats af. Dus kun je nagaan hoe prettig het in de plaats zelf is… of niet @:hilliebillie
Mijn baas is daar aan het stampen. Onvoorstelbaar dat je dat een dag kunt volhouden :{

(Hij gebruikt trouwens alleen bier, dus dan is het nog knapper :P )
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_209908328
En verder ben ik echt dol op schoolvakanties.
Gisteren spontaan uit eten gegaan met z’n 4en. Vandaag kwam ik thuis van werk en stonden er hapjes klaar en hebben we Super Mario Bros gehuurd. Heeeele leuke film trouwens! Echt voor het hele gezin.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 21:05:20 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209908358
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:01 schreef LeSage het volgende:

[..]
Mijn baas is daar aan het stampen. Onvoorstelbaar dat je dat een dag kunt volhouden :{

Mijn man was vorig jaar gaan stampen.
Ik vraag net: en wat is hier precies mooi aan?
Maar hij zei dat het gedreun wat nu horen, van het hoofdpodium is. Dat vind hij zelf ook niks.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 21:05:44 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209908369
Vandaag doorgereden naar het 2e deel van de vakantie en de airBnB is zoooo leuk! O+
Op 200m van het strand van Mimizan en gewoon echt een superleuk huisje! O+
pi_209909469
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:01 schreef LeSage het volgende:

[..]

Onze oudste met vriendenkring is daar ook.
Denk niet alleen op bier.
pi_209909535
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 21:05 schreef BE het volgende:
Vandaag doorgereden naar het 2e deel van de vakantie en de airBnB is zoooo leuk! O+
Op 200m van het strand van Mimizan en gewoon echt een superleuk huisje! O+
Ohhh wat heerlijk BE! Die ga ik even ergens bewaren.

Wij zitten nu ook in een fantastisch appartement aan het strand. Maar dan aan de kust van Portugal :P echt heerlijk zo met de kinderen. En dat je de balkondeur open doet en je continu de zee hoort O+

Het uitzicht vanaf ons balkon:

(er staan wel twee enorme containers naast dat gebouw wat je ziet, maar gelukkig heb je daar geen last van qua stank :P mocht iemand een linkje van de accommodatie willen, DM maar).
pi_209909846
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 22:10 schreef lily het volgende:

[..]
:D
pi_209909950
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 22:10 schreef lily het volgende:

[..]
:D Dan is een hele dag in ieder geval wel beter vol te houden :+
pi_209910505
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:54 schreef amaranta het volgende:
En het podium staat van mijn woonplaats af. Dus kun je nagaan hoe prettig het in de plaats zelf is… of niet @:hilliebillie
Ik was vandaag aan het werk dus heb er niets van gehoord, ook toen ik net thuis kwam om 10 uur niet.
Even bij man gecheckt, hij heeft een paar keer wel iets gehoord maar veel minder dan andere jaren. Hij was vanmiddag bij de zoo bij jou in het dorp en daar hoorde hij het wat beter dan thuis.
Zelfs op de snelweg toen hij er langs kwam hoorde ze het niet met de ramen open :D maar toen begon het wel zachtjesaan met regenen (net voor de hevige bui) dus wellicht dat ze het toen stil hadden gelegd of zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')