Wat leuk! Ook de stijl enzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef Haags het volgende:
als ik 20 jaar ouder zou zijn zou ik zomaar op Debbie kunnen vallen.
wie is debbie ook alweer.. ben zo slecht met namenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef Haags het volgende:
als ik 20 jaar ouder zou zijn zou ik zomaar op Debbie kunnen vallen.
Van de kleurrijke woonwagens in Spanje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wie is debbie ook alweer.. ben zo slecht met namen
Misschien moet er eens een lampje gaan branden bij Claudia dat ze tweede viool speelt. Hoe duidelijk wil ze het hebben?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wil dat Claudia en Walter eens wat samen doen
Vraagt ze er wel om?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het lichaam van Petra Anne onder het kippenhok begraven bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Sorry maar wie is Petra hahahahah ik zie de hele tijd Petraquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het lichaam van Petra onder het kippenhok begraven bijvoorbeeld.
Ik ook. Maar Claudia onderneemt 0,0 actie. Waarom plant ze geen date voor haar en Walter en vraagt hem mee? Ze loopt wel te janken dat Anne haar steeds nét voor is, maar ze zoekt zelf het contact ook niet. En hoewel Walter kennelijk vindt dat Anne te veel mannelijke energie toont, onderzoekt hij ook niet de vrouwelijke energielevel van Claudia.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Geen idee wie Petra isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Sorry maar wie is Petra hahahahah ik zie de hele tijd Petra
Snap het opzich wel er is een Petri en een Anna ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Geen idee wie Petra is. Anne bedoel ik natuurlijk.
Ja, hij probeert wel diepe vragen te stellen. Maar hij vertelt niets over zichzelf. Die vrouwen leren hem niet kennen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is genieten voor jou?
Wat betekent seksualiteit voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |