Bullshit. Mijn vriend stinkt gewoon als hij sport en niet doucht. Ik vind mezelf dan ook meuren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
stank is natuurlijk ook een subjectieve ervaring... als iemand iedere 2 tot 3 dagen in het bad gaat, en "soms twee dagen hetzelfde ondergoed draagt" zal deze normaal gewoon hooguit een normale lichaamsgeur hebben.
Dat stank noemen kan hooguit erop duiden dat deze normale geur je al enorm tegenstaat.
Dan is het vooral zo dat TS kennelijk de 'normale' lichaamsgeur van zijn partner ontzettend tegenstaat.... dat lijkt wel degelijk een groot probleem, omdat natuurlijke lichaamsgeur vermoedelijk op natuurlijke sexuele selectie-gronden de doorslag zou moeten geven in het aantrekkelijk vinden van je partner :
https://en.wikipedia.org/(...)en_olfaction_and_MHC
kennelijk matchen dan de 'genen' en de natuurlijke lichaamsgeur van zijn partner totaal niet met zijn biologische/genetische partner-voorkeur... wat ook een beetje doet afvragen waarom hij initieel wél kennelijk door deze partner aangetrokken was (of ze vroeger zich juist helemaal in parfum en deos inwalmde, en er ook weinig tot geen fysiek contact was (bij bv seks komen al snel natuurlijke lichaamsgeuren vrij))
als het je van de natuurlijke lichaamsgeur van je partner kennelijk slecht wordt, ben je genetisch gewoon geen goede match...quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:30 schreef Purrito het volgende:
[..]
Bullshit. Mijn vriend stinkt gewoon als hij sport en niet doucht. Ik vind mezelf dan ook meuren.
☝️quote:
Ja, weg ermee!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
☝️
Je zegt het zelf al maar je hebt bevestiging van ons nodig. Bij dezen. Go.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij vrijdag baddag en iedereen (3 kinderen en 2 ouders) ging in hetzelfde badwater, waarvan het water trouwens max 20cm hoog stond.
Maar de dagen dat je niet onder de douche gaat was je wel je gezicht, oksels, kruis etc.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:05 schreef Nagelslak het volgende:
Heb ooit gelezen dat het juist beter is voor je huid en haar om niet dagelijks te douchen of shampoo te gebruiken. Dus om de zoveel dagen douchen is zo gek nog niet.
Heeft haar werkgever of familie of andere mensen in omgeving wel eens een opmerking gemaakt over haar hygiëne?
Eigenlijk vind je het zweet van iemand die net gesport heeft ook niet vies als je je echt tot hem aangetrokken voelt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als het je van de natuurlijke lichaamsgeur van je partner kennelijk slecht wordt, ben je genetisch gewoon geen goede match...
nogmaals, dat is een redelijk geaccepteerde wetenschappelijk gebaseerde kennis over de rol die lichaamsgeur in het sexuele proces speelt.
TS geeft aan een probleem te hebben omdat zn partner iedere 2 tot 3 dagen in bad gaat en soms "twee dagen hetzelfde ondergoed aanheeft".
Dat haar haar soms vettig is, en ze soms een 'lijfsgeur' heeft
Hij geeft aan dat "hij zijn partner geen afscheidszoen meer kan geven, omdat hij zich daar niet meer toe kan brengen"...
iets dat overduidelijk erop duid dat er in de relatie gewoon iets goed mis zit.
dat heeft niet zoveel meer te maken met 'onhygienisch'
En ook weinig met een verder normaal gevoel dat je je liever goed doucht als je bv bezweet bent of gesport hebt.
TS heeft het niet over oraalsex, maar om een simpele afscheidszoen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:10 schreef Purrito het volgende:
Nou ik ben seksueel aangetrokken tot mijn vriend maar als hij 3 dagen niet zou douchen heb ik ook geen zin in een blowjob geven of zoenen.
Nee, maar als hij zelden zou douchen en niet naar mij zou luisteren als ik dat een probleem vind welquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
TS heeft het niet over oraalsex, maar om een simpele afscheidszoen.
Tevens geeft hij aan dat hij haar helemaal niet meer aanraakt... Omdat ze dus maar eens in de 2 of 3 dagen in bad gaat.
Is dat ook zo bij jouw vriend, dat je gelijk alle behoefte iemand aan te raken verliest, als je niet een sanex- of nivea-geur ruikt maar zijn gewone lichaamsgeur?
Defineer zelden?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef Purrito het volgende:
[..]
Nee, maar als hij zelden zou douchen en niet naar mij zou luisteren als ik dat een probleem vind wel
Dit is toch gewoon normaal?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij vrijdag baddag en iedereen (3 kinderen en 2 ouders) ging in hetzelfde badwater, waarvan het water trouwens max 20cm hoog stond.
TS staat onder de douchequote:Op woensdag 12 juli 2023 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
Altijd zo frustrerend, de hit and run topics
Clubje heeft dit verhaal ook op het Viafora geplaatst. Ook geen reactie van To op alle reacties.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:26 schreef Lenny77 het volgende:
Altijd zo frustrerend, de hit and run topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop