Ik heb er ook wel moeite mee maar wie ik echt niet kan verstaan zijn Moraima en Rupertquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik krijg de helft niet eens mee van wat Babette zegt.
Ik kan Babette uitstekend verstaan, maar ze lult zoveel, dat ik het niet eens meer mee krijg.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:09 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel moeite mee maar wie ik echt niet kan verstaan zijn Moraima en Rupert
Is ook niet nodig want alles wat ze loopt te lullen heb je ws al 30 keer gehoord.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan Babette uitstekend verstaan, maar ze lult zoveel, dat ik het niet eens meer mee krijg.
Je gebruikt normale namenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:15 schreef OmaJacky het volgende:
Er gaan vele over de tong bij de 3.
Rupi die vals is, Mirthe die zo dom doet terwijl ze slim is.
ze is en blijft een grote comediantequote:Op woensdag 12 juli 2023 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
De hand van Babette is weer genezen lijkt het
Ze zijn met een spel bezig en MIrthe weet dingen niet en valt dan uit tegen Erikquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik draaft een beetje door tegen Mirthe
Het was even een discussie om nietsquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn met een spel bezig en MIrthe weet dingen niet en valt dan uit tegen Erik
Ik vond juist dat Mirthe doordraafde
Ik ook en dan vals zeggen, ik noem dan ook niet dat jij nog maagd bent.... beetje vals.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn met een spel bezig en MIrthe weet dingen niet en valt dan uit tegen Erik
Ik vond juist dat Mirthe doordraafde
Als je een beetje het nieuws volgt, weet je wie Gerrit Zalm is. Je hoeft alleen maar te denken aan de euroquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:41 schreef pingu66 het volgende:
Het is wel een beetje zo dat als iemand iets niet weet dat Erik diegene belachelijk maakt.
Gerrit Zalm hoe moet Mirthe die kennen?
Hoe oud was mirthe toen de Euro werd ingevoerd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je een beetje het nieuws volgt, weet je wie Gerrit Zalm is. Je hoeft alleen maar te denken aan de euro
Mirthe heeft amper de gulden gekend, dus Gerrit nog minder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je een beetje het nieuws volgt, weet je wie Gerrit Zalm is. Je hoeft alleen maar te denken aan de euro
6quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe oud was mirthe toen de Euro werd ingevoerd?
Heeft dit niet met algemene kennis te maken?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe oud was mirthe toen de Euro werd ingevoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |