Had Mirthe eigenlijk nog nooit zo 'giftig' horen doenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was even een discussie om niets
Ja echt ,ik was echt verbaasd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:40 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ook en dan vals zeggen, ik noem dan ook niet dat jij nog maagd bent.... beetje vals.
Ze hadden beiden hun meningquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had Mirthe eigenlijk nog nooit zo 'giftig' horen doen
Klopt heb mensen hier wel eens naar binnen zien kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:01 schreef schizolientje het volgende:
dat gesteun en gekreun en gepuf van de bro s , dat geluid durf je met de ramen open toch niet hard aan te hebben
Ik dacht Zoé maar nu je het zegt kan het ook Wendy zijn inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:12 schreef pingu66 het volgende:
Over wie hebben de bro het steeds een ze die proberen heeft gehad met iedereen Zoe of Wendy?
Snabjuwakbedoe?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:44 schreef schizolientje het volgende:
Moirama praat weer allerlei talen tussendoor maar geen nederlands. Geen waarschuwingen
Okequote:Op woensdag 12 juli 2023 17:31 schreef espri het volgende:
[..]
een mannelijk persoon die alleen aan uiterlijk doet.
Ze is zo slecht te verstaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef schizolientje het volgende:
ze praat veel maar zegt weinig, pa pa pa pa hahahahahaaa enz maar inhoudelijk???????
Wat extra management kilootjes erbij zo te zien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:57 schreef schizolientje het volgende:
Moirama loopt en beweegt steeds moeilijker, zag t gister ook
Die drie zijn conjo's .?Mirthe mag niet winnen wat is nog jong en je moet anticiperen. Wendy moet ze niet playboy is voor niemand bang ook Morri niet. Morri mag niet op de stip.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef schizolientje het volgende:
ze praat veel maar zegt weinig, pa pa pa pa hahahahahaaa enz maar inhoudelijk???????
Nee hij houdt meer van Martin dan van Morri ( en Babette)quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Gaat Marciano anders weer boos tegen deuren slaan?
Wat gul van Marcianoquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:06 schreef schizolientje het volgende:
Morri vindt t eten niet lekker mag nu 2 boterhammen van Marciano en een eitje bakken
Nou wat gul. maar mag hij dat beslissen?quote:
haha, ik bedoelde het ook sarcastischquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou wat gul. maar mag hij dat beslissen?
Het is meer inlikken, en hij doet niet anders, roosje voor Babs enz.
volgens mij op BABET DIE EIEREN GEEFT AAN mORRIE EN MARCIANO, DIE WEL LEKKER ETEN EN ANDERE EEN BOTERHAM.quote:
Ze hadden het over iemand die nu lang genoeg in de loods is geweest, maar weet niet zeker over welk persoon dat ging.quote:
Jij bent ook pissigquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:21 schreef espri het volgende:
[..]
volgens mij op BABET DIE EIEREN GEEFT AAN mORRIE EN MARCIANO, DIE WEL LEKKER ETEN EN ANDERE EEN BOTERHAM.
dAT KAN IEDEREEN oVERkOMEN.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:37 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
rare vingers op toetsenbord geeft vreemde dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |