Ja dat doet ze altijd, zo irritantquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:05 schreef pingu66 het volgende:
Zoe ratelt en ratelt zonder het laatste woord van haar zin af te uit te spre......
Ze zei 1999quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:15 schreef engine het volgende:
Aan die opmerking heb ik geen ene fuck! Wat kan ik er aan doen dat mijn ouders in 1993 sex hebben?
Zoe praat tegen Wendy, maar hoor Wendy nog niet roddelenquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:36 schreef engine het volgende:
Nu Zoe en Wendy roddelen over Babette.
Begint echt een soap te worden dit
Ja okay heb je gelijk in. Wendy luistert vooral.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zoe praat tegen Wendy, maar hoor Wendy nog niet roddelen
Inderdaad als je zo een tutje bent, dan verdien je ook niet beter. Sorry niet geschikt voor dut spel. Ze aanbidt Babet. Bah bahquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik begin toch ook een beetje de kriebels van Wendy te krijgen dat ze zo met zich laat spelen. Ze krijgt van alle kanten waarschuwingen maar toch blijft ze terug kruipen naar die 2.
Ze aanbidt Babette?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Inderdaad als je zo een tutje bent, dan verdien je ook niet beter. Sorry niet geschikt voor dut spel. Ze aanbidt Babet. Bah bah
Ha lollig op dat dingquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:58 schreef engine het volgende:
De manager doet nog even wat rondjes door de loods.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |