Ga je weer kipshoarma's erin gooien?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier te rommelen.
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boooh shoarma, zin in wel. Zaterdag weer eens lekker eten voor m'n moeders verjaardag vandaag
Ja vind je dat zo bijzonder. Meer een hapje na het uitgaan vroeger. Nu al eeuwen niet gehad.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boooh shoarma, zin in wel. Zaterdag weer eens lekker eten voor m'n moeders verjaardag vandaag
Flink bord shoarma, knoflooksaus, gekruide aardappelschijfjes, ja dat gaat er wel in somsquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja vind je dat zo bijzonder. Meer een hapje na het uitgaan vroeger. Nu al eeuwen niet gehad.
Wat is je lievelingseten?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Flink bord shoarma, knoflooksaus, gekruide aardappelschijfjes, ja dat gaat er wel in soms
Soms, daarom dus ook
Lastig joh, pasta pesto scoort wel hoog, of carbonara. Vind rijst met kip kerrie ook wel goddelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is je lievelingseten?
Dan ga ik vanavond kip kerrie eten, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lastig joh, pasta pesto scoort wel hoog, of carbonara. Vind rijst met kip kerrie ook wel goddelijkjouwe?
Kende ik nog niet, bedankt voor de tip maatquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond kip kerrie eten, bedankt voor de tip.![]()
Ik ga persoonlijk heel goed op pilav. Vooral die van moeders.
Dan eet je vast ook wel Surinaamse broodjes kip kerrie. Of zitten er geen Surinamers daarzo?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lastig joh, pasta pesto scoort wel hoog, of carbonara. Vind rijst met kip kerrie ook wel goddelijkjouwe?
Pfoe, durf ik zo niet te zeggen maar nog niet gehad in elk geval. Aanrader?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan eet je vast ook wel Surinaamse broodjes kip kerrie. Of zitten er geen Surinamers daarzo?
Er zijn users die geen pasta lusten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Er zijn users die daar plakjes kaas overheen dumpen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn users die geen pasta lusten.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn users die geen pasta lusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |