Zou het onterecht vinden als ze wint.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef Varen het volgende:
Zoë weegt niks, vraagt alleen maar overal.
Nou Wendy, dit is jouw kans. Geef foute info aan haar, je kunt het!quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kind wat zie je er uit.......
[ afbeelding ]
Dat denk jij maar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo'n stellige bewering vraagt om een reactie.
Dat deze Freekie al jarenlang alles met zekerheid weet, maar elke keer weer door de mand valt.
Zoe heeft dyscalculie zei ze toch ooit?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
Jemig Zoe 1 gram is een pak suiker... wat erg...
Als ze had gezegd 899 gram had ik gezegd netjes... maar 1 gram, heeft er niks mee te maken dat wij rekenenwonders zouden zijn... dit is gewoon, dom, dommer, domst...quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal rekenwonders hier
Heeft zoe dat al gezegd ni danquote:
Ik zeg toch ook, wij zijn allemaal rekenwondersquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ze had gezegd 899 gram had ik gezegd netjes... maar 1 gram, heeft er niks mee te maken dat wij rekenenwonders zouden zijn... dit is gewoon, dom, dommer, domst...
Long covid Sasha tilde dat blok ijs wel gemakkelijk op.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Volgens mij zitten ze allemaal er best ver onder.
Weten ze wel dat alles bijelkaar opgeteld moet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |