Inderdaad, zoals ik schreef: van Scott ben ik beter gewoon. Jammer.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja precies. 1 zinnetje.. Dat is toch geen uitleg![]()
het is gewoon zondeHad zo veel beter kunnen zijn
Ik las, in een recensie, dat er een twee uur langere versie komt, waarin juist meer aandacht is voor verhouding met Josephine de Beauharnais.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:28 schreef catfish het volgende:
De zelf uitgevonden scenes lijken misschien leuk, maar ik hoop dat ze sneuvelen in de DC. Misschien kan de film zo nog gered worden. (Ik ga er dan even van uit dat er nog een DC komt die minimaal een uur langer wordt.)
Als dat niet de bedoeling was, dan is de film gewoon heel slecht geëdit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien moeten bepaalde critici het idee loslaten dat deze film uit Hollywood een historische verantwoorde reconstructie is van het leven van Napoleon, in plaats van een excuus om prachtige en onderhoudende beelden van veldslagen en Frans historisch (empire-) design te laten zien.
Mwa. Weet je wat het probleem beetje is. De dingen die qua geschiedenis niet kloppen is niet wat de film slecht maakt. Dat ze wat dingen veranderd hebben is helemaal prima. Want het is idd geen docu maar een film.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik las, in een recensie, dat er een twee uur langere versie komt, waarin juist meer aandacht is voor verhouding met Josephine de Beauharnais.
Misschien moeten bepaalde critici het idee loslaten dat deze film uit Hollywood een historische verantwoorde reconstructie is van het leven van Napoleon, in plaats van een excuus om prachtige en onderhoudende beelden van veldslagen en Frans historisch (empire-) design te laten zien.
De al eerder genoemde serie is daar beter voor geschikt voor, en misschien, en hopelijk de komende HBO-serie ook .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |