Op Videoland kwam het neer op 1 uur 5 min. Zonder reclames voelt het idd niet als 1,5 uur aan.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het voelt helemaal niet alsof het programma langer is eigenlijk.
Dat met die vervalser is wel een knap staaltje zoekwerk met die Ebay plaatjes. Je bent trouwens wel onhandig bezig als je vervalsingen niet tegen een neutrale achtergrond vastlegt.
Volgens mij is er vorig seizoen geen één Yahoo boy geweest. Of misschien eentje in Spanje(?). Hoe dan ook, ik miste het juist!quote:Op donderdag 18 april 2024 01:37 schreef W00fer het volgende:
Ik ben misschien de enige maar ik word moe van de Yahooboy verhalen. Er is nog zo veel meer in de wereld van (internet) oplichting. Ik snap dat datingfraude echt huge is maar het is ergens ook dweilen met de kraan open. Want er wordt nauwelijks gehandhaafd op de internetcafeetjes waar die lui zitten. Dat ze hard gestraft moeten worden en mensen ruineren is zeker. Als Kees er 1 of 2 per seizoen doet vind ik dat niet erg maar het begint nu wel een beetje een patroon te worden. Het kunstje met Danny is indrukwekkend en de jacht op die lui tot op 5 meter nauwkeurig met Google Maps was indrukwekkend, maar nu geloof ik het wel.
Was dat in Thailand dat hij in een schimmige club naar boven moest met enkel een lift met stevige types voor de deur, en toen in een hokje kwam zonder ramen?quote:Op donderdag 18 april 2024 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Ik vind de Nederlandse zaken nog altijd het mooiste zoals die aflevering met de steigerpijpen![]()
En bij uitzondering de aflevering in Parijs (balletje balletje keesGod) en met die massage in Thailand ofzo
Volgens mij niet. Dat aangeven was bij die vervalser.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:57 schreef matthijst het volgende:
Hadden ze die neger nou wel aangegeven?
Eerst 30k terugvragen en dan alsnog auto, adres en rijbewijs bij politie dumpen.
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Dat aangeven was bij die vervalser.
Nog altijd meer dan niks.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.
Ze geloofden waarschijnlijk dat hij er echt maar 30K van had gehad. En omdat ie zo goed meewerkte, wat al meer dan verwacht was, lieten ze het erbij zitten.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.
De beste was het verhaal op Cyprus met die NLse oplichter voor die beleggingsite SourFX. Ik ben wel benieuwd of ze 'm ooit te pakken hebben gekregen, die gangsters kennen geen genade.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Ik vind de Nederlandse zaken nog altijd het mooiste zoals die aflevering met de steigerpijpen![]()
En bij uitzondering de aflevering in Parijs (balletje balletje keesGod) en met die massage in Thailand ofzo
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef Beursaap het volgende:
[..]
De beste was het verhaal op Cyprus met die NLse oplichter voor die beleggingsite SourFX. Ik ben wel benieuwd of ze 'm ooit te pakken hebben gekregen, die gangsters kennen geen genade.
Juist ja, die was geweldig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?
Oja dat was ook een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |