Ja en Slechtste chauffeur van Nederland ook morgenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Dit programma duurt opeens anderhalf uur?
John Williamsquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en Slechtste chauffeur van Nederland ook morgenen Augurkenkoning. Ze hebben tijd over blijkbaar
Genotquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, beter iets dan niets. Maar zelden dat je wat terugkrijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
50k kwijt, 13k terugDas leuk verdiend.
Puck Godin jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:37 schreef Mrmime het volgende:
Toffe aflevering! Maar ik vind die Joep echt helemaal niks toevoegen. Staat er een beetje knullig bij te kijken elke keer.
Ik mis die blonde meid, Pien? Puck?
Volgens kees is z'n zoon een 'goed rechercheur' maar merk er niet veel van idd. Misschien kan die beter achter de schermen gaan werken want komt er op beeld iig totaal niet uit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:37 schreef Mrmime het volgende:
Toffe aflevering! Maar ik vind die Joep echt helemaal niks toevoegen. Staat er een beetje knullig bij te kijken elke keer.
Ik vond hem nu voor het eerst niet zichtbaar dikker geworden dan het voorgaande seizoen. Wellicht heeft Danny z'n calorie-balans gevonden en verbrandt hij nu net zoveel met de hand van de zak chips naar de mond brengen en terug als dat hij aan calorieën binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Danny leeft nog, of nouja het volgende seizoen knalt hij uit elkaar als hij zo doorgaat
Het voelt helemaal niet alsof het programma langer is eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |