SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
In een afdaling verbruik je geen energie!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat hoopt nog steeds op een ritzege van Wout.
Leeft Caleb nog of zitten ze alleen met Frison?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jakobsen al op een kwartier is ook niet ideaal.
20 seconden. Maar Asgreen moet het vooral in zijn eentje doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:10 schreef hhh38 het volgende:
De daalkunsten van Kwiat en Alaphilippe hebben dat groepje geen seconde dichterbij gebracht?
Die moest op die vorige klim al lossen ja, daarom zullen ze hem wel zo uitgespeeld hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sterk gedaan door Asgreen, maar die zal nu wel ongeveer klaar zijn.
Hierna een hoop vlak, misschien hoopt ie nu iemand als Asgreen eraf te rijden (of het is voor de puntjes)quote:
Dat gaat niet gebeuren. Daarvoor lost hij echt veel en veel te vroeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Asgreen mag nog wel even als 14e over de streep komen voor de FPCL puntjes
Kan me best voorstellen dat Philipsen of bini daar ook nog ergens zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:18 schreef franklop het volgende:
Nog andere sprinters buiten WOUT in het peloton? Blijven wel erg dichtbij natuurlijk (ook door Bilbao)
Philipsen zit er ook nog, geloof ikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:18 schreef franklop het volgende:
Nog andere sprinters buiten WOUT in het peloton? Blijven wel erg dichtbij natuurlijk (ook door Bilbao)
Meer dan 40, geloof ikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
18 minuten achter voor Jakobsen, hoeveel mogen ze verliezen?
Bini zit op 6 minuten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat Philipsen of bini daar ook nog ergens zitten.
Minuut of 40quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
18 minuten achter voor Jakobsen, hoeveel mogen ze verliezen?
Dat komt dan wel goed, want die gaan erachter wel lekker samen draaien natuurlijk.quote:
Ik noteer een OTL.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Minuut of 40
https://velofacts.com/cx-(...)imit-calculator.html
Kristoff, Coquard, Mozzato, Philipsenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:18 schreef franklop het volgende:
Kristoff jeetje.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kristoff, Coquard, Mozzato, Philipsen
Dillier, Google en Van der Poel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel ploegmaats heeft Philipsen? Want je mag toch aannemen dat andere ploegen hem niet naar de streep gaan rijden (al weet je het nooit...)
De verschillen in de kopgroep kunnen wel eens klein zijn. Wellicht dat deze oerdomme actie hem dus de zege kost.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef wimderon het volgende:
Tjaves laat zich terugzakken en heeft dus enkel en alleen aangevallen om de bergpunten weg te kapen?
Eensquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Skjelmose mag van Vandegoor niet praten over een man met status als Van Aert.
De altijd aan Jasper Philipsen denkende Jasper Philipsen haalt als het nodig is iedereen terug, inclusief landgenoten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
We willen geen beste renners selecteren, maar de beste ploeg maken. Daarom selecteren we Philipsen die aangeeft een concurrent niet terug te gaan halen. (lol)
Spaar lekker de krachten voor morgen, zou je denken.quote:
Mathieu van der Choke, op eenzelfde niveau als de altijd cleane E. Dekker tegen Bortolami.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Weten we nog, Asgreen die De Ronde won. Een meesterwerk van Taus.
Ja Asgreen is al 1.5 jaar wel een stukje minder. Wanneer vertrok Taus ook alweer?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mathieu van der Choke, op eenzelfde niveau als de altijd cleane E. Dekker tegen Bortolami.
Hij kon ook in een keer klimmen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Maar AL:S ze het dicht gaan rijden is het natuurlijk een makkie voor Jasper
Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Asgreen is al 1.5 jaar wel een stukje minder. Wanneer vertrok Taus ook alweer?
Die was al dood en begraven voordat covid überhaupt een ding was.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is de Tour of California gebleven na covid?
Erg jammer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die was al dood en begraven voordat covid überhaupt een ding was.
Dat was ook hallucinant, de jaren dat iemand die een Quickstep truitje aan deed automatisch 3x harder ging fietsen. Remcoward moet daar snel wegwezen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kon ook in een keer klimmen.
https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-california/2019/gc
Remcoward is een geweldige uitvinding van Naichahchahaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was ook hallucinant, de jaren dat iemand die een Quickstep truitje automatisch 3x harder ging fietsen. Remcoward moet daar snel wegwezen.
Ik zou niet weten wie nog een mannetje gaat bijsteken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:49 schreef franklop het volgende:
Peloton gaat meer hulp nodig hebben om te kunnen strijden om de zege
Cofidis, die zouden met Coquard meer kans hebben dan met Perez, maar jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie nog een mannetje gaat bijsteken.
Pedaleur de charme vergeleken met Van Vleuten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Bilbao heeft echt de lelijkste fietsstijl ooit.
Knakworsten en Bora-bora eventueel nog ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Cofidis, die zouden met Coquard meer kans hebben dan met Perez, maar ja
Voor Yates, lijkt mequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef franklop het volgende:
Jayco voor Mezgec? Of voor de plaats van Yates
Dan geven de teams nooit meer toestemmingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die het gebruik van de teamradio een beetje een gemiste kans vindt?
Het is over het algemeen wel heel veilig en beperkt tot een motiverende zin in de categorie van "Kom op jongens!".
Als je kijkt naar Liberty in Formule 1, daar zijn ze sinds de introductie in 2018 juist de meest sappige en controversiële momenten uit gaan pikken, ongeacht of teams dat nou leuk vinden of niet.
Wij kijken allemaal naar de Belg en die waren te krenterig om de teamradio DLC te kopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die het gebruik van de teamradio een beetje een gemiste kans vindt?
Het is over het algemeen wel heel veilig en beperkt tot een motiverende zin in de categorie van "Kom op jongens!".
Als je kijkt naar Liberty in Formule 1, daar zijn ze sinds de introductie in 2018 juist de meest sappige en controversiële momenten uit gaan pikken, ongeacht of teams dat nou leuk vinden of niet.
Hij klonk wel ziekig bij de NOSquote:
Er komt nu een afdaling van 16 kilometer aan en daarna gaat het meteen omhoog.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:10 schreef franklop het volgende:
Vooraan kunnen ze beter nog even 30km goed samenwerken
Dat alle commentatoren nu weer collectief kunnen klaarkomen op Wout en Matje.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En wat hebben Wout en Matje nu bereikt?
Zeker, maar het zou me zeer verbazen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Krists gunnen we allemaal een overwinning.
Frigo, Gee, Neilands.quote:
Woods, al is dat minder opmerkelijk.quote:
Dat was al dicht gereden voor ze vertrokken?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben een minuut dicht gereden maar ze komen geen seconde dichter
kenners hier.
Wat zei die? Ik kan helaas alleen een NOS stream hier aanzetten.quote:
Valt nog wel mee vind ik, nadat vanmorgen berichten kwamen dat hij wat ziekjes was.quote:
Dat zegt vooral veel over het absurde rijden van Neilands. Tijd voor de Verenigde Naties om in te grijpen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Ineos rijdt als gekken, minuutje er bij.
Maar ze verliezen ook tijd op Bilbaoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt vooral veel over het absurde rijden van Neilands. Tijd voor de Verenigde Naties om in te grijpen.
Wour van vorig seizoen was niet gelost aan het begin van de ritquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo komt hij niet dichter?
Niet de wout van vorig seizoen.
Status quo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ze verliezen ook tijd op Bilbao
Mathieu is al gelost.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wout & mathieu op jacht naar de aardappels.
Wout had niet meteen moeten lossenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wederom een gemiste kans voor Wout Van Aert.
Jumbo had moeten rijden en de vluchters binnen het vizier moeten houden
Gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wederom een gemiste kans voor Wout Van Aert.
Jumbo had moeten rijden en de vluchters binnen het vizier moeten houden
quote:
quote:
Hans Nijland gaat dus gewoon winnenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:53 schreef DeeBee het volgende:
De altijd mokerdomme achtervolgers die alweer naar elkaar kijken zonder dat ze erbij zijn
That aged well.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:06 schreef Bugno3 het volgende:
Ze gaan zo naar elkaar kijken, Kristststs wint. Boeken toe.
Pello was toch gewoon sterker?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is dat toch met die dekselse Zimmerman en z'n domme sprints altijd.
Ze zitten met elkaar te bakkeleien waar Bardet gebleven is in de top tien van het klassement. Ze zijn speciaal gaan opzoeken of hij wel in het peloton geëindigd is en komen tot de conclusie dat er wel iets zal zijn voorgevallen met de transponders. Dat de ritwinnaar tijd won was ze even compleet ontgaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat had-ie te melden?
Dat Van Aert weg moet bij JV?
Haha.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze zitten met elkaar te bakkeleien waar Bardet gebleven is in de top tien van het klassement. Ze zijn speciaal gaan opzoeken of hij wel in het peloton geëindigd is en komen tot de conclusie dat er wel iets zal zijn voorgevallen met de transponders. Dat de ritwinnaar tijd won was ze even compleet ontgaan.
Officieel wel.quote:
Het is toch Spaans-Baskenland?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Officieel wel.
In Baskenland grotendeels niet.
(Nochtans wordt de soep daar niet meer zo heet gegeten als toen de ETA nog bomaanslagjes pleegde op de Tourroute.)
Je leert iedere dag weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Officieel wel.
In Baskenland grotendeels niet.
(Nochtans wordt de soep daar niet meer zo heet gegeten als toen de ETA nog bomaanslagjes pleegde op de Tourroute.)
Er staat een Spaans vlaggetje achter zijn naam, dus is hij momenteel een Spanjaard.quote:
Tom heeft een mening? Ik wil hier alles van weten.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:36 schreef Centenbak het volgende:
Dit soort grote rondes maken toch weer pijnlijk duidelijk dat de crossertjes het nog steeds moeten afleggen tegen de echte wereldtop in het wielrennen.
Tom begreep HELEMAAL NIKS van het koersen van WOUT, met name het overnemen na de onbewuste aanval van Mat en het op kop beuken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom heeft een mening? Ik wil hier alles van weten.
Die had hij gisteravond ook al, Karl was daar niet blij meequote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom heeft een mening? Ik wil hier alles van weten.
Wout maakte er zelf van dat hij daarna nog wat voor Vingegaard kon betekenen, maar dit was natuurlijk heel opportunistisch alsnog proberen voor de ritzege te gaan. Vrij onnozele move ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tom begreep HELEMAAL NIKS van het koersen van WOUT, met name het overnemen na de onbewuste aanval van Mat en het op kop beuken.
Ergo, nu Tom eindelijk een mening heeft is er weinig op aan te merken.
Ik heb iets gemist.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had hij gisteravond ook al, Karl was daar niet blij mee
Als Tom zegt "wanneer je tijdens de koers voelt dat je niet de beste benen hebt [zoals Van Aert zelf net heeft gezegd tegen de NOS], dan kun je ze beter sparen de rest van de dag."quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wout maakte er zelf van dat hij daarna nog wat voor Vingegaard kon betekenen, maar dit was natuurlijk heel opportunistisch alsnog proberen voor de ritzege te gaan. Vrij onnozele move ja.
Wel nog zonder top 10quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Inmiddels heeft Wilco al 10 etappes overleefd, in de Tour. Chapeau.
Had hij deze Tour podium kunnen rijden?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Inmiddels heeft Wilco al 10 etappes overleefd, in de Tour. Chapeau.
Nou Jumbo Visma nog.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je leert iedere dag weer wat nieuws.
Wielco spreekt zich nog verrassend uit, ook toen met Vingegaard liet hij vrij duidelijk merken dat het handig was geweest als die een klein handje had geholpen.quote:
Benieuwd of die morgen top 5 kunnen rijdenquote:
Vlaggetjesvertoon.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De reacties stellen niet teleur.
Welke ploeg had je precies in gedachten?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik begrijp bij deze koers niet waarom niemand van het Peleton heeft geprobeerd om de vluchters terug te halen. Ja Wout en MvP toen het veel te laat was.
Alpacin kon wel rijden voor VDPquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welke ploeg had je precies in gedachten?
Dat deden ze toch ook?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alpacin kon wel rijden voor VDP
lolquote:
VDP reed zelf.. maar die had deze finale in deze conditie sowieso niet overleefd (net als Philipsen nu)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alpacin kon wel rijden voor VDP
Zou Philipsen dan vannacht op een andere kamer slapen?quote:Na de aankomst gaf ploegmaat en kamergenoot Jasper Philipsen nog wat meer info over de verkoudheid van Van der Poel. “Hij heeft de afgelopen nacht vaak moeten hoesten. Zijn stem was volledig weg tijdens de rit, iets wat natuurlijk niet ideaal is. Maar ik denk nu ook niet dat we er aan drama van moeten maken.”
Bizar. Mathieu en Philipsen op 1 kamer. Bij andere teams liggen de kopmannen al lang op een eigen kamer volgens mij en al helemaal als er eentje verkouden blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Philipsen dan vannacht op een andere kamer slapen?
Eens, ik kijk enkel naar kleur.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:41 schreef wimderon het volgende:
Lekker boeiend welk vlaggetje iemand achter zijn naam heeft.
Varkenskop Carl Berteele interviewde Van Aert op de radio en slaagde er in niet eens een vraag hierover te stellen. (Ook niet over zijn idiote tactiek overigens)quote:
Soms wel relevant natuurlijk, maar in dit geval snap ik je zeer zeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:41 schreef wimderon het volgende:
Lekker boeiend welk vlaggetje iemand achter zijn naam heeft.
In landenwedstrijden. Verder nou ja, niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms wel relevant natuurlijk, maar in dit geval snap ik je zeer zeker.
Als op de Olympische Spelen pak m beet Bosnië de eerste plak kan pakken via Lana Pudar ofzo vind ik dat wel mooi en kan het me wel minder schelen of Pudar sympathiek is of niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
In landenwedstrijden. Verder nou ja, niet.
Heb wel extra respect voor wielrenners die uit niet-wielerlanden komen en succesvol zijn. Als je bijvoorbeeld opgroeit in Kenya en de Tour wint ben je een hele grote.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
In landenwedstrijden. Verder nou ja, niet.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb wel extra respect voor wielrenners die uit niet-wielerlanden komen en succesvol zijn. Als je bijvoorbeeld opgroeit in Kenya en de Tour wint ben je een hele grote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |