Eigenlijks moet Rotterdam de full ESC experience krijgen vanwege 2021quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:57 schreef Cee het volgende:
If it ain’t broken, don’t fix it. Dat het dit jaar de mist in ging betekent niet dat het roer volledig om moest. De basis is prima, zelfreflectie, flexibiliteit en meer duidelijkheid over de verwachtingen naar de artiest en/of songwriter toe waren nodig en daar hebben ze naar geluisterd.
Natuurlijk hangt of staat alles nog met het feit of er voor 30 september een geschikt nummer boven komt drijven en welke risico’s de commissie gaat nemen of durft te nemen. Je kan van alles aanpassen maar uiteindelijk ben je afhankelijk van het aanbod.
Maastricht 2025 here we come
Ware woorden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks moet Rotterdam de full ESC experience krijgen vanwege 2021
Hij heeft ook de vrijheid om actief mensen zelf te benaderen, dus ik kan me zo voorstellen dat het telefoonnummer van Davina Michelle onder de snelknop staat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:58 schreef Greys het volgende:
Ben echt benieuwd, want men blijft gewoon afhankelijk - ondanks al deze echt goede aanpassingen - van wat er wordt ingezonden en het is waarschijnlijk niet zo dat Twan (die een uitstekende Head of Contest was, niks ten nadele verder) nou ineens een toverstaf heeft en wereldhits kan toveren ofzo. De artiesten die niet wilden meedoen zullen dat waarschijnlijk nog steeds niet willen, of Cornald of Twan dat nou vraagt maakt niet zo veel uit denk ik. (En ook onder leiding van Twan staat er nog steeds 'authentiek' in de selectietekst voor het lied.)
Maar hup met de goede aanpassingen, laat het maar zien. Verras me.
Ik las ergens dat hij het na een paar jaar wel welletjes vondquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:07 schreef Greys het volgende:
Maar (bedenk ik me nu pas) dan wordt Twan dus geen Head of Contest meer bij Eurovision? Want dat zou niet kunnen lijkt me.
Cornald benadert ook al jaren vele mensen actief en die heeft haar vast ook al eens gevraagd maar toen gaf ze duidelijk aan (nog) niet te willen. En nóg eerder zei ze in een talkshow "Songfestival? Nee hoor niks voor mij, dat met die blokjes kaas met een prikkertje".. Maar dat was nog voor haar intervalact dus van dat idee is ze vast wel teruggekomen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft ook de vrijheid om actief mensen zelf te benaderen, dus ik kan me zo voorstellen dat het telefoonnummer van Davina Michelle onder de snelknop staat.
Ik heb het idee dat ze ondertussen wel aardig is bijgedraaid over het ESF inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald benadert ook al jaren vele mensen actief en die heeft haar vast ook al eens gevraagd maar toen gaf ze duidelijk aan (nog) niet te willen. En nóg eerder zei ze in een talkshow "Songfestival? Nee hoor niks voor mij, dat met die blokjes kaas met een prikkertje".. Maar dat was nog voor haar intervalact dus van dat idee is ze vast wel teruggekomen.
Ook voor haar geldt: het lied moet goed zijn en zo veel eigen echt goede hits heeft ze nog niet toch. Maar wellicht kan ze iemand aan het werk zetten op dat vlak, zou leuk zijn.
Ja, al ben ik toch wel blij dat zij (of iemand anders) geen carte blanche heeft gekregen en we de procedure met eerst een liedje en dan de artiest houden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze ondertussen wel aardig is bijgedraaid over het ESF inderdaad.
Oh ja, helemaal mee eens, fuck Maastricht, die doen het maar in 2026!quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks moet Rotterdam de full ESC experience krijgen vanwege 2021
Davina schrijft al haar nummers met haar vriend annex drummer. Beetje een familie Vol-verhaal. Het is vaak gewoon niet goed genoeg, maar niemand die het tegen haar zegt (denk ik). Dus ondanks dat ze geweldig kan zingen weet je bij haar echt niet of ze met iets goeds komt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald benadert ook al jaren vele mensen actief en die heeft haar vast ook al eens gevraagd maar toen gaf ze duidelijk aan (nog) niet te willen. En nóg eerder zei ze in een talkshow "Songfestival? Nee hoor niks voor mij, dat met die blokjes kaas met een prikkertje".. Maar dat was nog voor haar intervalact dus van dat idee is ze vast wel teruggekomen.
Ook voor haar geldt: het lied moet goed zijn en zo veel eigen echt goede hits heeft ze nog niet toch. Maar wellicht kan ze iemand aan het werk zetten op dat vlak, zou leuk zijn.
Zonde, net zo zonde als met Og3ne inderdaad toen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Davina schrijft al haar nummers met haar vriend annex drummer. Beetje een familie Vol-verhaal. Het is vaak gewoon niet goed genoeg, maar niemand die het tegen haar zegt (denk ik). Dus ondanks dat ze geweldig kan zingen weet je bij haar echt niet of ze met iets goeds komt.
Ach ja. Waar is Aran niet ziedend om?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen in Boulevard, Aran is ziedend dat er geen NSF komt
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik gok op een Ed Sheeran UI dat Wiwiwilliam nog in beeld komt.
Man man manquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen in Boulevard, Aran is ziedend dat er geen NSF komt
Maar we hebben zoveel expertsquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Man man manze willen ook alleen maar een nationale finale zodat ze nog meer te zeiken en te zeuren hebben he, want iedereen die logisch nadenkt kan bedenken dat het een heel slecht idee zou zijn.
Geen jury snabbel voor Aranquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Man man manze willen ook alleen maar een nationale finale zodat ze nog meer te zeiken en te zeuren hebben he, want iedereen die logisch nadenkt kan bedenken dat het een heel slecht idee zou zijn.
Het levert gewoon aandacht voor de media op, omdat ze ook wel weten wat het erbarmelijke niveau zou zijn. De T. was ook al ziedend dat er geen NSF komt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |