Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruiken![]()
![]()
gezel hoor

Voorbeeld doet volgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je vergeet de adviezen tegen camel toe nog

Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohh boehoe.....wat vreselijk, ik zeg 1 zinnetje, dat ik het thuis ook gebruik...

quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:18 schreef Frummelie het volgende:
Haha Wendy moet helpen van Jappie, met wat vraagt Wendy... dat weet ik niet zegt Jappie..oo zegt Wendy dan blijf ik hier wel staan..

De enige 2 die samen niet zo moeilijk doen. Wendy voelt zich bij hem tenminste op haar gemak lijkt het en dat gun ik haar. Weg uit dat wespennest.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:23 schreef Yver73 het volgende:
Wendy en Jappie vind ik altijd wel leuk samen

Heel veel sterkte voor jou en je man..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
bedankt voor jullie lieve berichtjes van medeleven
hij belde juist echo genomen van buik was niks op te zien
wachten nu op uitslag van bloed en urineonderzoek

En nu?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:58 schreef Verida het volgende:
Ze hebben in de loods zout, aromat en bouillonblokjes. Daar koken ze mee.
Thuis doen we het allemaal blijkbaar anders, andere kruiden, geen zout enz.
Maar in de loods doen ze het op hun manier, met de ingredienten die ze daar hebben, En dat zien we op de streams.

Waarschijnlijk hebben ze daar hier meer problemen als zijzelf. GJ sprak ook dominant tegen haar en dat vond ze ook geen probleem.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:04 schreef Yver73 het volgende:
De toon waarop Marciano praat met Babette is echt dominant. Echt niet tof. Dat ze dat accepteert vind ik eigenlijk niet zo bij haar passen.

Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar warenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:51 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is blij dat Babette er nog is... Babette vindt Mirthe ook zo lief..

En dat irritante "voetjevrijen"van Bepquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar waren

Ze trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar waren

Ja nu, maar de andere maanden niet toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....
Alarm...

En wat vindt je dat Mirthe nu doetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]

Yesss Eliminatie-opdrachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....
Alarm...

Ja ook wel misschien in mindere mate...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?

Maar dat is dan toch van twee kanten? Ik begrijp niet dat je dan kunt zeggen wat een slijmbal die Babettequote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |