Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, afgewisseld met een gezellige SC over hoe het thuis wordt gebruikt, hoe het beter gebruikt zou kunnen worden, wat er in de plaats van aromat gebruikt zou kunnen worden, hoe slecht al dat zout is voor je nieren en bij welke gerechten jullie thuis ook aromat gebruiken![]()
![]()
gezel hoor
Voorbeeld doet volgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je vergeet de adviezen tegen camel toe nog
Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohh boehoe.....wat vreselijk, ik zeg 1 zinnetje, dat ik het thuis ook gebruik...
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:18 schreef Frummelie het volgende:
Haha Wendy moet helpen van Jappie, met wat vraagt Wendy... dat weet ik niet zegt Jappie..oo zegt Wendy dan blijf ik hier wel staan..
De enige 2 die samen niet zo moeilijk doen. Wendy voelt zich bij hem tenminste op haar gemak lijkt het en dat gun ik haar. Weg uit dat wespennest.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:23 schreef Yver73 het volgende:
Wendy en Jappie vind ik altijd wel leuk samen
Heel veel sterkte voor jou en je man..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:43 schreef cinsan het volgende:
bedankt voor jullie lieve berichtjes van medeleven
hij belde juist echo genomen van buik was niks op te zien
wachten nu op uitslag van bloed en urineonderzoek
En nu?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:58 schreef Verida het volgende:
Ze hebben in de loods zout, aromat en bouillonblokjes. Daar koken ze mee.
Thuis doen we het allemaal blijkbaar anders, andere kruiden, geen zout enz.
Maar in de loods doen ze het op hun manier, met de ingredienten die ze daar hebben, En dat zien we op de streams.
Waarschijnlijk hebben ze daar hier meer problemen als zijzelf. GJ sprak ook dominant tegen haar en dat vond ze ook geen probleem.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:04 schreef Yver73 het volgende:
De toon waarop Marciano praat met Babette is echt dominant. Echt niet tof. Dat ze dat accepteert vind ik eigenlijk niet zo bij haar passen.
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar warenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:51 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is blij dat Babette er nog is... Babette vindt Mirthe ook zo lief..
En dat irritante "voetjevrijen"van Bepquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar waren
Ze trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een slijmerd die Babette zeg, ik heb trouwens van beide nooit iet gemerkt dat ze blij met elkaar waren
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....
Alarm...
En wat vindt je dat Mirthe nu doetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yesss Eliminatie-opdrachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze trekken best wel veel naar elkaar toe hoor....
Alarm...
Ja ook wel misschien in mindere mate...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?
Maar dat is dan toch van twee kanten? Ik begrijp niet dat je dan kunt zeggen wat een slijmbal die Babettequote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar de andere maanden niet toch?
Ze weten ondertussen wel dat je in negentig seconden nog heel veel tijd hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn niet onder de indruk van de tijd die ze krijgen, rustig staan ze op om zich naar de slaapkamer te begeven.
Mis de tijd dat ze rende naar hun slaapkamer.
Ze moeten er dan ook 30 seconden van maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze weten ondertussen wel dat je in negentig seconden nog heel veel tijd hebt.
Net zo, daarom zeg ik ook dat ik ze beide nooit zo blij met elkaar zien zijnquote:
Onzin is een forum een straatje verder dan hierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch van twee kanten? Ik begrijp niet dat je dan kunt zeggen wat een slijkbad die BabetteMirthe begint het gesprek en begint gelijk met slijmen dan ze zo blij is met Babette en dat zij daar is want dat heeft het voor haar heel veel leuker gemaakt.. blablablabla
![]()
Sorry hoor maar wat een onzin weer..
En dan moeten ze ook binnen 90 sec voor het speelscherm staan en dat redden ze nooit omdat dan iedereen in een keer moet plassen. Daar wordt nooit iets van gezegd dat vind ik zo raar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Nou, over een klein uurtje weten we wat ze te wachten staat.
Ik vermoed een verdien, al zou het mooi zijn als ze weer een eliminatie krijgenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Nou, over een klein uurtje weten we wat ze te wachten staat.
Denk verdien, het geld zal wel zo ongeveer op zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed een verdien, al zou het mooi zijn als ze weer een eliminatie krijgen
Dan schrikken ze helemaal want dat verwacht nu echt niemandquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Zou leuk zijn nog een eli maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
Ze hebben anders nog tot aankomende dinsdag eten hoorde ik gisteren..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk verdien, het geld zal wel zo ongeveer op zijn.
Of voor een vrijstelling, dat kan ook.
En dan zal je meemaken dat ze heel anders stemmen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan schrikken ze helemaal want dat verwacht nu echt niemand
Ben ik ook wel erg benieuwd naar..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan zal je meemaken dat ze heel anders stemmen.
Middagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het eng vinden een slapende Erik.. het is net of hij opgebaard ligt.
Geef ze een weekopdracht, als ze klaar zijn volgende week hebben ze weer geld.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben anders nog tot aankomende dinsdag eten hoorde ik gisteren..
Als ze eens beginnen met niet vooraf te vertellen wat de genomineerde staat te wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |