Duggeequote:
Leuk he? Ijs zegt ze ook vaak en vindt ze erg lekkerrrrr!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:44 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, hier ook. Soms heb je terloops 1x iets gezegd en dan hoor je het later terug, ook in goede context. Ze is hier volop de getallenrij van 1 t/m 10 aan het opdreunen, 3 vergeet ze soms en 7 wordt steevast overgeslagen.Ze probeert het soms ook al corresponderend te doen, maar dat gaat nog helemaal scheef. Twee dingen tellen lukt wel.
Hier ook eigenlijk alleen maar driewoordzinnetjes en ook al wat vierwoordzinnetjes. Vorige week hoorden we van achterin de auto: 'Papa, ik wiw ook een ijsje kopen'.![]()
Kind is geobsedeerd door ijsjes. Op vakantie mocht ze dagelijks een ijsje. Wordt weer lekker afkicken thuis, maar hey, als ik het niet in huis heb, kan ze er ook niet om zeuren.
Oh, en 'nie waaw' (niet waar) en 'jawew' (jawel) hebben hun intrede gedaan. Net als heel vaak 'okee' als je iets zegt.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo leuk hoe alle dreumesjes zich ontwikkelenHier ook gigantische sprongen qua taal. Sinds deze week ook sporadisch vierwoordzinnen. Ook woorden waarvan je denkt, wow.
En ze is sinds dinsdag een hele trotse grote zus. Ze is zo ontzettend lief, mijn hart smelt constant![]()
Dankjequote:
Gefeliciteerd!🥳quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ze is sinds dinsdag een hele trotse grote zus. Ze is zo ontzettend lief, mijn hart smelt constant![]()
Hier nog niet. J moet de 2e set kiezen en de hoektanden nogquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:11 schreef LauriLynne het volgende:
Phoe ik denk dat purk haar achterste kies of kiezen krijgt. Ze is niet helemaal zich zelf. Continu met haar vingers in haar mond. Liters kwijl komen eruit. Verhoging en rode billen icm zure luiers. Bingo toch?
Alleen nog niets gespot, maar mond gaat niet open op verzoek uiteraard.
Hebben andere dreumesen al een comeet gebit?
Goud loopt ook altijd krijsend door de kinderboerderij ja, PIK! PIIIIIIK! PIIIIIKKKK!quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet zo lachen om de dreumes -versprekingen. Naast de pik (kip) hebben we nu ook de aambei (aardbei)
Heb dat zelf nooit zo secuur gedaan, het is vooral wennen aan het ritueel op die jonge leeftijd. Goed poetsen gaat hier eigenlijk pas echt vanaf een jaar of vier en zelfs dan nog met veel strijd. Die van 8 kan het inmiddels wel aardigquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:44 schreef DjVero het volgende:
Hoe krijg je de tandjes (goed) gepoetst van een 1-jarige? Ik heb de grootste moeite daarmee. Of haar tong zit elke keer vreselijk in de weg of ze slikt de tandpasta in één keer door, want lekker...
Of maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit als het niet heel secuur gedaan wordt?
Haha, mijn dreumes ook. Zo schattig!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:26 schreef eponine het volgende:
Mijn dreumes noemt iedereen papa, voorzien van de liefste lach roept ze dat naar wildvreemden op straat en in winkels
Hahaha, hier is opa ook papa. Mama is ook papa. Broer is papa. Je snapt wie de voorkeur heeft hier in huisquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, mijn dreumes ook. Zo schattig!
En elke zichtbaar oudere man is opa
Ik geef mijn dreumes de gelegenheid om eerst zelf te 'poetsen', daarna poets ik na. We zingen een liedje tijdens het poetsen en soms geef ik haar mijn reservetandenborstel en 'poetst' ze mijn tanden. Je moet wel tegen tandenborstels in je neus of tegen je kokhalsreflex kunnenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:44 schreef DjVero het volgende:
Hoe krijg je de tandjes (goed) gepoetst van een 1-jarige? Ik heb de grootste moeite daarmee. Of haar tong zit elke keer vreselijk in de weg of ze slikt de tandpasta in één keer door, want lekker...
Of maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit als het niet heel secuur gedaan wordt?
Hahaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:46 schreef eponine het volgende:
[..]
Hahaha, hier is opa ook papa. Mama is ook papa. Broer is papa. Je snapt wie de voorkeur heeft hier in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |