Fraai ja 😀 ik had net een tweet gevonden waar je de witte rook kon zienquote:Op maandag 10 juli 2023 21:17 schreef aloa het volgende:
@:pullup
https://www.livefromiceland.is/webcams/eruption2307_2
Het zou tijd worden.quote:
Het zal wel weer mijn schuld zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ja zeg, ik heb die beloftenbrekers weer overleefd en ben thuis hoor
Er was mij een ICNG beloofd, kreeg gewoon een 'normale'.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer mijn schuld zijn.
Gelukkig is dat niet mijn afdeling.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was mij een ICNG beloofd, kreeg gewoon een 'normale'.
Die wel een keer op tijd reed, dat was opvallend
Hoezo niet jouw afdeling? Jij bent toch wel meteen DE baas daar?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet mijn afdeling.
Nee joh dat moet je subtiel doen. Dat kost wat tijd.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet jouw afdeling? Jij bent toch wel meteen DE baas daar?
Tijdquote:Op maandag 10 juli 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh dat moet je subtiel doen. Dat kost wat tijd.
Nog wat gejat?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh dat moet je subtiel doen. Dat kost wat tijd.
Wat is dat nou weer voor een rare vraag?quote:
Laat maar.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare vraag?
Het is dat die treinstellen niet op mijn modelspoor passen. Maar anders....quote:
Gelukkig passen ze wel op de mijne.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is dat die treinstellen niet op mijn modelspoor passen. Maar anders....
Lul.quote:
Komt voor mij later wel, ik moet mijzelf eerst maar even goed inwerken. Dat is nog een dingetje aangezien ik overhaast in dienst ben genomen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig passen ze wel op de mijne.
Schaal 1:1
Makkie joh. Vergunning halen, aanvullende bevoegdheidsbewijzen en knallen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt voor mij later wel, ik moet mijzelf eerst maar even goed inwerken. Dat is nog een dingetje aangezien ik overhaast in dienst ben genomen.
Het gaat zeker goedkomen. Ik heb ook goede steun van mijn chef en collega's. Volgens mij moet ik komende maandag naar Utrecht.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Makkie joh. Vergunning halen, aanvullende bevoegdheidsbewijzen en knallen.
Kom je doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |