abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209841916

Een man is maandagmiddag doodgeschoten op een woonwagenkamp aan de Heezerweg in Eindhoven. Dat gebeurde iets voor drie uur. De politie is direct een klopjacht begonnen om de dader aan te kunnen houden. Hierbij werd onder meer een politiehelikopter ingeschakeld. Rond half vijf werd nog volop gezocht naar een verdachte.

Op en bij het woonwagenkamp stonden al snel zeker acht politiewagens. Ook werden er twee ambulances, een Mobiel Medisch Team (MMT) en een brandweerwagen ingeschakeld.

Aanvankelijk meldde de politie dat de verwondingen van het slachtoffer 'serieus' moeten worden genomen. Er is nog geprobeerd om hem te reanimeren, maar die hulp mocht niet baten. Volgens een bewoonster gaat het niet om iemand die op het kamp woonde.

De man ligt dood op de grond, bij zijn spiksplinternieuwe auto, waarvan de deur van de chauffeur anderhalf uur na de melding van de schietpartij nog open staat. De wagen stond bij de ingang van het kamp.

De politie heeft sporenonderzoek uitgevoerd, onder meer van banden van de wagen van het slachtoffer. Ook wordt op een aanbouw op het kamp onderzoek verricht en worden zogeheten 360 graden foto's gemaakt.

Sluiting kamp
Bij het woonwagenkamp zijn vaker agenten geweest. Zo was er vorig jaar in oktober een inval. Dat had te maken met een groot drugsonderzoek. Eerder maakte de gemeente Eindhoven bekend dat ze het kamp voorgoed wil sluiten, omdat het geen 'veilige en leefbare woonomgeving' zou zijn.
https://www.omroepbrabant(...)-bezig-met-klopjacht

Eind vorige maand:

Jeffrey Raterman doodgeschoten op woonwagenkamp Maarheeze
De 34-jarige man die afgelopen zondag werd doodgeschoten op een woonwagenkamp aan de Vinnen in Maarheeze is Jeffrey Raterman. De politie heeft een 30-jarige man uit Maarheeze aangehouden als verdachte. Het voorarrest van de verdachte, Ricardo, werd afgelopen week met 2 weken verlengd. Bij de schietpartij raakte tevens een 38-jarige man uit Waalre gewond.
https://www.boevennieuws.(...)wagenkamp-maarheeze/
kair
  Spellchecker maandag 10 juli 2023 @ 17:40:31 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209842316
Hopelijk heeft de politie de nabestaanden al ingelicht voordat de foto van die mini gepost is ...
  maandag 10 juli 2023 @ 17:44:50 #3
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209842362
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 17:40 schreef maily het volgende:
Hopelijk heeft de politie de nabestaanden al ingelicht voordat de foto van die mini gepost is ...
dat mag je toch wel aannemen ja :D
tegenwoordig is niks meer vanzelfsprekend :X
pi_209842656
Tja de ene kamp is stront.
De anderen kamp gedragen ze normaal.
Helaas uitschot bestaat nu eenmaal overal in de familie.
pi_209842700
quote:
waarvan de deur van de chauffeur anderhalf uur na de melding van de schietpartij nog open staat
Zéér belangrijk detail.
pi_209843001
quote:
Op maandag 10 juli 2023 17:40 schreef maily het volgende:
Hopelijk heeft de politie de nabestaanden al ingelicht voordat de foto van die Mini gepost is ...
Op die pagina van Omroep Brabant ook allemaal advertenties voor (elektrische) Mini's. _O-
  maandag 10 juli 2023 @ 19:21:26 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209843690
Triest nieuws weer mensen...

RIP aan jullie allemaal zal ik dan maar zeggen ;(
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Spellchecker dinsdag 11 juli 2023 @ 16:23:42 #9
197773 crew  maily
pi_209853801
Doodgeschoten man op woonwagenkamp is 34-jarige Utrechter
quote:
De man die maandag werd doodgeschoten op het woonwagenkamp aan de Heezerweg in Eindhoven, was een 34-jarige Utrechter. Er is nog niemand opgepakt. Een foto van het lichaam gaat rond op sociale media. De politie vraagt mensen die niet verder te verspreiden.

Over de aanleiding van de dodelijke schietpartij tast de politie in het duister. Ze houdt alle scenario's open, laat een woordvoerder weten. De politie praat onder anderen met familieleden en bekenden van het slachtoffer.

De schietpartij werd maandagmiddag tegen drieën gemeld op het woonwagenkamp aan de Heezerweg in Eindhoven. Agenten zagen bij aankomst het slachtoffer naast zijn auto liggen. De man is nog gereanimeerd, maar hulp mocht niet meer baten.

Klopjacht
De politie begon direct een klopjacht. Bij de zoektocht werd een politiehelikopter ingezet. Ook is in en om het kamp minutieus gezocht naar sporen.

In de buurt probeerden agenten camerabeelden te achterhalen, waarop de auto van het slachtoffer te zien is. Het politie-onderzoek heeft tot diep in de nacht geduurd en is dinsdag hervat.

Op sociale media gaat een foto rond van het overleden slachtoffer, ogenschijnlijk net na de schietpartij gemaakt. "Hele nare beelden en verschrikkelijk om te zien", zegt de politie. Mensen wordt geadviseerd de foto niet te delen en de afbeelding direct te verwijderen.

Vaker in het nieuws
Het woonwagenkamp is de afgelopen jaren meerdere keren negatief in het nieuws gekomen. Zo was er al eens een steekpartij en voerden politie en justitie er geregeld drugs- en wapencontroles uit.

Vorig jaar oktober was er - onder meer op het kamp - een gigantische politie-actie. Hierbij werden grote hoeveelheden drugs, wapens, contant geld en vuurwerk gevonden. Hoeveel daarvan afkomstig was van het kamp op de Heezerweg is onbekend.

Sluiting kamp
Precies een jaar geleden kondigde de gemeente aan dat ze het kamp wil laten opdoeken. Het zou geen veilige en leefbare omgeving zijn. De gemeente heeft nog niet gereageerd op vragen over de eventuele gevolgen van de schietpartij van maandag.

Trouwste user 2022 dinsdag 11 juli 2023 @ 17:46:14 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_209854600
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 18:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja de ene kamp is stront.
De anderen kamp gedragen ze normaal.
Helaas uitschot bestaat nu eenmaal overal in de familie.
Hier deugt een groot percentage van de kampers ook niet. De broer van zanger Henk Damen paar jaar geleden nog een andere kamper doodgeschoten na een wiet deal.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209856731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:46 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hier deugt een groot percentage van de kampers ook niet. De broer van zanger Henk Damen paar jaar geleden nog een andere kamper doodgeschoten na een wiet deal.

Veel burgers sporen ook niet .
Schieten en steken ook alles neer .
Huizen die onder dwang gemeenten worden gesloten wegens wietplanten.

Zoals ik al zeg overal is stront.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juli 2023 @ 09:49:42 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_209861031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:50 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Percentage geweis elders iets meer. Reken maar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker vrijdag 14 juli 2023 @ 15:26:55 #13
197773 crew  maily
pi_209891986
Slachtoffer schietpartij Eindhoven Fouad el Jerari (Oliebol) uit Utrecht
quote:
Schietpartij
De 34-jarige Utrechter met de bijnaam ‘Oliebol’ werd afgelopen maandag rond 15.00 uur in de middag doodgeschoten naast zijn auto aan de Heezerweg in Eindhoven. Het gaat om een afgelegen straat die uitkomt op een woonwagenkamp, maar waar ook de mogelijkheid is om het bos in te gaan. Buurtbewoners zouden 4 schoten hebben gehoord en vervolgens Fouad zwaargewond hebben gevonden. Bewoners van het kamp die door de gehoorde knallen naar buiten waren gekomen hebben de man nog gereanimeerd en de hulpdiensten ingeschakeld. Ondank de medische hulpverlening overleed het slachtoffer ter plekke aan zijn verwondingen.

Fouad
Getuigen zouden na de schietpartij twee personen hebben zien wegvluchten in het bos, ook zou er een auto zijn weggereden op de plek waar de schietpartij plaats vond. De politie startte direct een groot onderzoek naar de achtergronden en de toedracht van de schietpartij. Ook werd er naarstig naar de verdachte(n) gezocht. Een plaats delict werd gemaakt en rechercheurs en forensische opsporing hebben tot maandagavond laat onderzoek gedaan. Tot dusver zijn er echter nog geen aanhoudingen verricht. Volgens bronnen zou Fouad el Jerari het slachtoffer zijn geworden van een ripdeal. Volgens bekenden van de man zou hij absoluut niet iemand zijn van geweld of ruzie’s. Dat juist hij is doodgeschoten komt voor de bewoners van Kanaleneiland dan ook als shock.

De politie zegt nog alle scenario’s open te houden. Er is een Team Grootschalige Opsporing opgezet die de zaak onderzoekt.
pi_209892784
Aanhouding in onderzoek dodelijk schietincident Heezerweg

quote:
Oost-Brabant - De politie hield vrijdagochtend een man aan voor betrokkenheid bij de dood van de 34-jarige Utrechter.

Het onderzoek naar het dodelijke schietincident op de Heezerweg in Eindhoven leidde het onderzoeksteam naar Duitsland, waar de 28-jarige verdachte uit Geldrop vanmorgen werd aangehouden in een woning in Haltern am See. De man zit op dit moment vast in Duitsland. De procedure om de verdachte naar Nederland te krijgen wordt in gang gezet.

Onverminderd door
Het onderzoeksteam heeft sinds maandagmiddag bijna non-stop gewerkt aan het onderzoek. Ondanks de aanhouding gaat het onderzoek onverminderd verder. “De enorme inzet van iedereen heeft ervoor gezorgd dat deze aanhouding is verricht, een heel mooi resultaat. Maar we zijn er nog niet. Ook de komende tijd gaat het onderzoek verder”, aldus de onderzoeksleider.

https://www.politie.nl/ni(...)ident-heezerweg.html
pi_209895178

Steckt hinter der Maske der Mörder von „Oliebol"?

quote:
Haltern – Ein Spezialeinsatzkommando hat am Freitag in Haltern (NRW) einen Iraner (28) festgenommen. Er soll mit einem Komplizen einen Mann (34) in den Niederlanden erschossen haben!

Gegen 11.30 Uhr stürmten die SEK-Beamte die Wohnung, nahmen den Verdächtigen fest. Auch Fahnder aus den Niederlanden waren vor Ort. Nach BILD-Informationen war der Mann offenbar bei einem Bekannten untergetaucht, eigentlich wohnt er in Geldrop (NL). Auffällig: Bei der Abführung trägt der Verdächtige Augenmaske und einen Einweg-Overall der Spurensicherung.

In Eindhoven war am 10. Juli ein schwer verletzter Mann in einem Wohnwagen-Park entdeckt worden. Das Opfer aus Uetrecht war noch am Tatort verstorben. Eine niederländische Mordkommission übernahm die Ermittlungen. Kriminaltechniker sicherten Spuren, befragten Zeugen. Man arbeite seit Montag ununterbrochen an der Klärung der Tat, hieß es.

Ein niederländischer Polizeisprecher zu BILD: „Die Verhaftung ist ein sehr gutes Ergebnis. Aber wir sind noch nicht am Ende."

Niederländische Medien berichten, dass es sich bei dem Opfer um Fouad J., genannt „Oliebol", handelt. Danach hatten Anwohner vier Schüsse gehört und den Mann blutend neben seinem Auto entdeckt. Zeugen sollen zwei flüchtende Männer beobachtet haben.

Der Verdächtige hatte sich in Haltern widerstandslos abführen lassen. Er wurde ins Gewahrsam gebracht. „Die Niederländer haben uns um die Auslieferung des Mannes ersucht. Wir prüfen jetzt die rechtlichen Voraussetzungen“, sagte eine Sprecherin der Generalstaatsanwaltschaft in Hamm.

https://m.bild.de/regiona(...)3A%2F%2Fm.bild.de%2F
  Spellchecker vrijdag 14 juli 2023 @ 19:40:04 #16
197773 crew  maily
pi_209895217
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 19:37 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Steckt hinter der Maske der Mörder von „Oliebol"?
[..]

Oliebol :P

Zelfs in het Duits wordt hij zo genoemd :+
pi_209895225
In het Fries Oaljekoek
pi_209895503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 19:40 schreef myShizzle het volgende:
In het Fries Oaljekoek
quote:
einen Iraner (28) festgenommen
En in het Iraans?
  Spellchecker vrijdag 14 juli 2023 @ 20:14:54 #19
197773 crew  maily
pi_209895765
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef Nober het volgende:

[..]
[..]
En in het Iraans?
google translate kent geen farsi ......
  Spellchecker zaterdag 22 juli 2023 @ 20:41:03 #20
197773 crew  maily
pi_210001385
Vooral lieve jongens worden slachtoffer van een ripdeal. Heel vreemd.
  zaterdag 22 juli 2023 @ 22:05:58 #22
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210001623
quote:
Die Ali B is toch diep gezonken
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker maandag 26 augustus 2024 @ 11:33:50 #23
197773 crew  maily
pi_214809285
Gezochte Misha W. aangehouden; stond op nationale opsporingslijst
quote:
De politie heeft zondag in Hoogerheide de 25-jarige Misha W. aangehouden. Dit nadat ze meer dan een jaar naar hem op zoek was geweest. Mogelijk was hij betrokken bij een dodelijke schietpartij op een woonwagenkamp in Eindhoven, aan de Heezerweg. Daar werd in juli vorig jaar geschoten tijdens een ontmoeting tussen drie mannen, van wie er één overleed. W. stond sindsdien op de Nationale Opsporingslijst.

De schietpartij gebeurde op maandag 10 juli 2023. Een 34-jarige man uit Utrecht was het slachtoffer, hij overleed vlak daarna. De twee betrokken verdachten vluchtten vervolgens in een Ford Fiësta naar Geldrop.

Eén van de twee verdachten, Alireza B. uit Geldrop, werd een paar dagen later in Duitsland aangehouden, maar zijn handlanger werd nog gezocht. Inmiddels is hij dus gevonden in zijn verblijfplaats: Hoogerheide. Daar hield hij zich schuil in een huis.

W. staat ook wel bekend onder zijn bijnaam Pablo. Hij stond sinds april van dit jaar op de Nationale Opsporingslijst en er stond een beloning van 15.000 euro uit op de gouden tip. Uiteindelijk werd W. zondagmiddag in Hoogerheide gearresteerd.

Hoe hij zo lang uit handen van de politie kon blijven, wordt nog onderzocht, net als het verdere verloop van de schietpartij in Eindhoven.
  maandag 26 augustus 2024 @ 11:37:43 #24
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214809317
Ik zou zeggen dit is een gek, maar kan me gezien de manier van denken door velen hier ook voorstellen dat hier de schuld wordt gegeven aan het atheïsme of andere ideologie (christendom wellicht?)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:00:36 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214809483
Ik lees dit nu pas en dit verbaast me weer niet, ik ken dat woonwagenkamp en het is volgens mij 1 van de kampen die ze willen gaan opdoeken vanwege continue problemen daar.
quote:
Vorig jaar oktober was er - onder meer op het kamp - een gigantische politie-actie. Hierbij werden grote hoeveelheden drugs, wapens, contant geld en vuurwerk gevonden. Hoeveel daarvan afkomstig was van het kamp op de Heezerweg is onbekend.
Ook dat verbaast me niets, er kwam veel vuurwerkoverlast van dat kamp af em het natuurgebied achter het kamp wrd regelmatig getrakteerd op verwoesting door quads.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214809544
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou zeggen dit is een gek, maar kan me gezien de manier van denken door velen hier ook voorstellen dat hier de schuld wordt gegeven aan het atheïsme of andere ideologie (christendom wellicht?)

Geen idee waarom je dit een religieuze wending wil geven, dit is gewoon een drugsgerelateerde moord.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_214811358
quote:

Wat bazel je nu?
pi_214811485
quote:

Juist, Fouad J, Alireza B. Duidelijk Oud-Hollandse, Christelijke namen _O-
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:00:39 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214811518
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:55 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Juist, Fouad J, Alireza B. Duidelijk Oud-Hollandse, Christelijke namen _O-
Pfff. ik wilde blijkbaar te graag. :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214897647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:50 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Overal heb je er kans op, in het woonwagenkamp waadt je erdoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')