Ik hoop het! Dat zou de boel wel lekker opschudden!quote:Op maandag 10 juli 2023 15:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat durft Eunice echt wel als ze dat wil..
Ik vind Eunice en Zoë allebei irritant maar in dit geval mag Eunice winnen en Zoë naar huis sturenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt met een grote bek in de rondte te roepen dat als 'ze' het wel haalt, Zoë vandaag met dit heerlijke weer thuis is!!!
Dan hebben zij misschien meer gehoord, dat er wel iemand weggestuurd mag worden
(edit: want Eunice is volgens Zoë tegen gele kaarten)
Het zou heel vet zijn als toch iedereen een beurt krijgt om de vragen te makenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:19 schreef Effekieke het volgende:
De stippen liggen er nog steeds. Misschien als eunice het haalt dat dan de volgende gestemd moet worden.😀
Daar zullen ze zeker van schrikken..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Dat zou de boel wel lekker opschudden!
Staat in het SVquote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de stem verdeling was.
Is niet gezegd blijft afwachtenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:12 schreef schizolientje het volgende:
als ze het haalt mag ze iemand weg sturen, begrijp ik dat nu goed??
Ja klopt, was een open einde wat dat betreftquote:Op maandag 10 juli 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is de verwachting, maar niet gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |