Dat zei ze niet.. ze zei als je goed begrijpend kan lezen kun je in een uur het boek doornemenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:00 schreef xsaskiax het volgende:
ja hoor Babette.... nu een grote bek dat zij het wel in 1 uur had kunnen leren hoor...... ze kan begrijpend lezen he..tettert ze..
Ik neem aan dat als Eunice het haalt dat ze iemand weg mag sturen..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt met een grote bek in de rondte te roepen dat als 'ze' het wel haalt, Zoë vandaag met dit heerlijke weer thuis is!!!
Dan hebben zij misschien meer gehoord, dat er wel iemand weggestuurd mag worden
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je ook denken, maar werd niet gezegd.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als Eunice het haalt dat ze iemand weg mag sturen..
Staat in berichtjes hierbovenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de stem verdeling was.
Voor hetzelfde geld heeft ze wel al gewoon haar rijbewijs en gaat ze nu alleen even de knelpunten nog een keer goed doornemen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:05 schreef Yver73 het volgende:
Ik denk ook dat ze het niet haalt. Zoveel theorie is niet te doen
die was ook heel makkelijk omdat leila al gelijk faaldequote:Op maandag 10 juli 2023 15:05 schreef freaky40 het volgende:
Eunice heeft al eens eerder een eli gewonnen.
Daar vergist ze zich in denk ik.. ik denk eerder Zoë of Rupert..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:07 schreef Was-beer het volgende:
Babette denkt dat als Eunice wint ze Jappie of Isaac naar huis stuurt. Een grote speler volgens Babette
Ik heb haar ooit eens horen zeggen dat als ze de kans kreeg, ze Isaac weg zou sturen. Alleen weet ik niet of ze daar nog zo over denkt.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als Eunice het haalt stuurt ze Zoë of Rupert naar huis.
Bij Utopia was dat duidelijk, want iedereen kon zien wie wat gestemd had. Om die reden moesten ze van tevoren aangeven op wie ze wilden stemmen, om te voorkomen dat de laatste stemmers om tactische redenen hun stem zouden wijzigen.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Of dat ze dat durftquote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit eens horen zeggen dat als ze de kans kreeg, ze Isaac weg zou sturen. Alleen weet ik niet of ze daar nog zo over denkt.
denk zoe stemde ze de vorige keer ook met eliquote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit eens horen zeggen dat als ze de kans kreeg, ze Isaac weg zou sturen. Alleen weet ik niet of ze daar nog zo over denkt.
Oké dat wist ik niet..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:10 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat durft Eunice echt wel als ze dat wil..quote:
Ik hoop het! Dat zou de boel wel lekker opschudden!quote:Op maandag 10 juli 2023 15:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat durft Eunice echt wel als ze dat wil..
Ik vind Eunice en Zoë allebei irritant maar in dit geval mag Eunice winnen en Zoë naar huis sturenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt met een grote bek in de rondte te roepen dat als 'ze' het wel haalt, Zoë vandaag met dit heerlijke weer thuis is!!!
Dan hebben zij misschien meer gehoord, dat er wel iemand weggestuurd mag worden
(edit: want Eunice is volgens Zoë tegen gele kaarten)
Het zou heel vet zijn als toch iedereen een beurt krijgt om de vragen te makenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:19 schreef Effekieke het volgende:
De stippen liggen er nog steeds. Misschien als eunice het haalt dat dan de volgende gestemd moet worden.😀
Daar zullen ze zeker van schrikken..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Dat zou de boel wel lekker opschudden!
Staat in het SVquote:Op maandag 10 juli 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
Is niet gezegd blijft afwachtenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:12 schreef schizolientje het volgende:
als ze het haalt mag ze iemand weg sturen, begrijp ik dat nu goed??
Ja klopt, was een open einde wat dat betreftquote:Op maandag 10 juli 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is de verwachting, maar niet gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |