Daar is ruimte voor in dit topic uiteraard.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:09 schreef Trekvogel het volgende:
Misschien interessant om niet alleen te stemmen, maar die stem ook te beargumenteren.
Verklaar "enige oppositiepartij"?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:15 schreef nils_22 het volgende:
FvD, omdat zij de enige oppositiepartij zijn. Geen BBB want deze rattenvangster van Hamelen is bezig het weggelopen kiezersvolk terug te leiden naar de kartelgevangenis.
Dit.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb ff "Anders" gestemd, omdat ik het gewoon nog niet weet.
Tactisch zou dat niet slim zijn, want ze gaan toch niks winnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 12:13 schreef Trekvogel het volgende:
[..]
Dan zou 'ie beter BVNL kunnen stemmen (als dat een keuze-optie in de poll geweest zou zijn).
D66 zegt ook liberaal te zijn. Maar ik begrijp dat jij aan de conservatieve kant zit? Wel eens overwogen om iets verder te kijken dan alleen je eigen belang? En dat het nu zo goed met je gaat is fijn, wat gaat de VVD eraan doen dat het ook in de toekomst zo goed met je blijft gaan?quote:Op maandag 10 juli 2023 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het nog nooit zo goed met mij is gegaan en ik een liberaal in hart en nieren ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |