Kimi zijn laatste seizoen was echt niet het afscheid van de sport waar iedereen op hoopte idd. Ergens wel jammer.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:19 schreef shiz het volgende:
[..]Yeppers.
Ik bedoel Nyck is geen pannenkoek... maar nu is het zo pijnlijk als Kimi in z'n laatste seizoenen.
Bottas is ook met zijn afscheid bezigquote:Op maandag 10 juli 2023 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kimi zijn laatste seizoen was echt niet het afscheid van de sport waar iedereen op hoopte idd. Ergens wel jammer.
Dit geeft aan dat het bij Mercedes puur aan de auto lag want beide coureurs liggen erg dicht bij elkaar. Max maakt veel meer verschil in dezelfde auto.quote:
Benieuwd wie hem gaat opvolgen.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bottas is ook met zijn afscheid bezig
Ze gaan mogelijk wel iets doen met Audi in hun achterhoofdquote:Op maandag 10 juli 2023 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Benieuwd wie hem gaat opvolgen.
Checo?
Ben benieuwd. Maar ik denk dat we binnenkort wel wat gaan horen over de eerste stoeltjeswissel.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gaan mogelijk wel iets doen met Audi in hun achterhoofd
Mick?quote:Op maandag 10 juli 2023 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Maar ik denk dat we binnenkort wel wat gaan horen over de eerste stoeltjeswissel.
Well, he's German...quote:
Eensquote:Op maandag 10 juli 2023 22:11 schreef Sally het volgende:
P.S. ik heb echt het idee dat in dit topic dingen besproken worden die eigenlijk inmiddels naar [F1 Algemeen] kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |