SPOILER: OP, the looooong version.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 09-07-2023 20:40:20 ]I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
Ik vape al een tijdje kant en klare flesjes, mijn merk is (nu nog) te krijgen bij de Cigo (soort Primera). Zal binnenkort eens heen. Ik wil van't najaar een stoppen-met-roken traject gaan volgen.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:51 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik heb het hele verhaal rondom het niet meer mogen verkopen van e-liquids gemist. Ik sprak net met een maat en hij gaf aan dat ook het bestellen in andere Europese landen niet meer werkt, omdat het een Europese wet is.
Hoe komen jullie nu aan je vloeistoffen?
Oh nee he, hier was ik al zo bang voorquote:Op zondag 9 juli 2023 20:51 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik heb het hele verhaal rondom het niet meer mogen verkopen van e-liquids gemist. Ik sprak net met een maat en hij gaf aan dat ook het bestellen in andere Europese landen niet meer werkt, omdat het een Europese wet is.
Er zijn sites waar je nog gewoon kan bestellen omdat ze een dikke vinger geven aan de overheid.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:51 schreef Its_Muppet het volgende:
Mag ik ook een dm aub?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er zijn sites waar je nog gewoon kan bestellen omdat ze een dikke vinger geven aan de overheid.![]()
Ik stuur je wel ff DM
Ik kan volgens mij ook wel 3-4 maandjes vooruit. Maar als het goed is kan ik nog gewoon bij een NLse vendor bestellen. En Duitsland is een uurtje rijden voor mij.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef Sorella het volgende:
Ik heb nog net voor 1 juli een stapel aroma,s en base op de kop kunnen tikken bij een online winkel/site die nog verkocht aan nl.
Andere site deed dat al niet meer.
Geen idee of de online winkel/site waar ik het gehaald heb nu ook nog levert aan nl.
Dat is nog te doen die reistijd ik zit +/- 3 uur van de grens afquote:Op maandag 10 juli 2023 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij ook wel 3-4 maandjes vooruit. Maar als het goed is kan ik nog gewoon bij een NLse vendor bestellen. En Duitsland is een uurtje rijden voor mij.
Maar dan moet er ergens in de buurt hier in NL nog wel een vapeshop zijn toch? Het ging precies om het online verkoopverbod, je kan nog steeds fysiek halen hoor.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:05 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat is nog te doen die reistijd ik zit +/- 3 uur van de grens af
Ik kan weer een jaartje verder daarna zie ik welquote:Op maandag 10 juli 2023 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan moet er ergens in de buurt hier in NL nog wel een vapeshop zijn toch? Het ging precies om het online verkoopverbod, je kan nog steeds fysiek halen hoor.
De landen waar ik kom kan je gewoon online bestellen hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:51 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik heb direct een (best forse) bestelling gedaan, maar ik hoor niets, terwijl ze adverteren met volgende dag levering... Ik hoop dat ik mijn geld niet kwijt ben nu.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er zijn sites waar je nog gewoon kan bestellen omdat ze een dikke vinger geven aan de overheid.![]()
Ik stuur je wel ff DM
Kan 4-10 dagen duren omdat ze vaak bij moeten bestellen, vooral grote bstellingen.. Maar je kan ook even een berichtje sturen? Ze zijn echt wel bona fide.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:02 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Ik heb direct een (best forse) bestelling gedaan, maar ik hoor niets, terwijl ze adverteren met volgende dag levering... Ik hoop dat ik mijn geld niet kwijt ben nu.
Ik wist niet eens dat dat kon, maar waarom wil je/vries je het in?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:08 schreef Sorella het volgende:
Ik bewaar de base in de vriezer maar weet iemand of je de aroma,s ook in de vriezer kan bewaren ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |