SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Heeft ook al op de Alp gewonnen he (weliswaar van de lamme en de blinde + Meintjes, maar toch).quote:
Maar had niet zo’n geweldig voorjaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft ook al op de Alp gewonnen he (weliswaar van de lamme en de blinde + Meintjes, maar toch).
Is Froome dan de lamme of de blinde?quote:Op zondag 9 juli 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft ook al op de Alp gewonnen he (weliswaar van de lamme en de blinde + Meintjes, maar toch).
Ik zie hem best nog wel top-10 eindigen, zeer weinig echte klassementsrenners dit jaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar had niet zo’n geweldig voorjaar.
Denk dat hij nog wel wegzakt overigens.
Vraag is wel of top-10 hem zoveel boeit, dan heeft hij waarschijnlijk liever een ritzege zoals vorig jaar. Maar zo lang plek 3 nog niet heel ver weg is, blijft hij vast voor het klassement gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie hem best nog wel top-10 eindigen, zeer weinig echte klassementsrenners dit jaar.
Hij wilde volgens mij wel voor het klassement proberen te gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is wel of top-10 hem zoveel boeit, dan heeft hij waarschijnlijk liever een ritzege zoals vorig jaar. Maar zo lang plek 3 nog niet heel ver weg is, blijft hij vast voor het klassement gaan
Bij Ineos wilde ze voor deze rit dat Pidcock al dat hij een klassement moest rijden. Vooral om te kijken hoe ver hij kan geraken om in de toekomst echt hem als kopman uit te spelen.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is wel of top-10 hem zoveel boeit, dan heeft hij waarschijnlijk liever een ritzege zoals vorig jaar. Maar zo lang plek 3 nog niet heel ver weg is, blijft hij vast voor het klassement gaan
Wind mee genotquote:Op zondag 9 juli 2023 18:38 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
https://www.strava.com/segments/34856460
Bahamontes bijna 70 jaar geleden op een prehistorische fiets, geen voeding advies etc. etc. dus sneller dan pakweg Gaudu en Bardet.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:38 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ][ twitter ]https://www.strava.com/segments/34856460
Tijdrit.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:41 schreef Marcoss het volgende:
Die Jimenez was destijds ook wel op de brommer dan
(En misschien at hij ook nog wel een ijsco onderweg.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bahamontes bijna 70 jaar geleden op een prehistorische fiets, geen voeding advies etc. etc. dus sneller dan pakweg Gaudu en Bardet.
Vandaag 95 jaar gewordenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bahamontes bijna 70 jaar geleden op een prehistorische fiets, geen voeding advies etc. etc. dus sneller dan pakweg Gaudu en Bardet.
Wel lastig vergelijken zonder Pogi daar.. hij rijdt vandaag verder ook weer iedereen op een hoopje in een paar kilometerquote:Op zondag 9 juli 2023 18:43 schreef Wicky15 het volgende:
Vingegaard die piekt in de Dauphine, briljant.
Als Jumbo vanaf de voet niets doet pakt Pogacar veel meer tijd.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daarom praat ik ook over de nabije toekomst.
In 2020 werd er ook door menigeen gezegd dat het onzin was.
Een glazen bol heb ik niet, maar ik ben van mening dat je degene die tijd moet winnen het werk moet laten doen, en/of diens ploeg.
Verder OK dat jij het onzin vindt. Het went.
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja oke, goed puntquote:Op zondag 9 juli 2023 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel lastig vergelijken zonder Pogi daar.. hij rijdt vandaag verder ook weer iedereen op een hoopje in een paar kilometer
Laten we trouwens niet vergeten dat Zoetemelk in 1978 al een tijdrit van 38 km volle bak achter de rug had voordat hij aan de klim begon.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch nog gebeurd, mooie dramatiek was het wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ie een beetje in de buurt blijft en nog komt opzetten in de klim.
Moest hij nu 25 jaar oud zijn ofzo en met de materiaal van nu, en voedingsadvies van nu rijdenquote:
Uiteindelijk 60 kilometer strijd om de ritzege gezien, meer kunnen we niet wensen.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch nog gebeurd, mooie dramatiek was het wel.
Laat hem dat eerst maar bewijzen dan.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:46 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Als Jumbo vanaf de voet niets doet pakt Pogacar veel meer tijd.
Kweenie.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest hij nu 25 jaar oud zijn ofzo en met de materiaal van nu, en voedingsadvies van nu rijden
Dan stond pogacar en Vingegaard nu al 5 minuten achter hem in het klassement
Vingegaard heeft het liefst een zo hoog mogelijk tempo bergop, terwijl Pogacar veel explosiever is. Dan ga je toch niet je concurrent laten bepalen hoe het gaat?quote:Op zondag 9 juli 2023 18:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laat hem dat eerst maar bewijzen dan.
Hij is degene die tijd moet pakken.
De leider in het klassement die z'n eigen ploeg oprookt zonder dat de concurrent lost, ja zelfs lachend in het wiel meefietst; het komt op mij niet logisch over.
Maar ik begreep uit de reactie van Kelderman dat JV dik tevreden is met de tactiek en het resultaat.
Dus ben ik blij voor ze.
We hebben vandaag dan ook kunnen zien hoe slecht dat hoge tempo Pogacar bevalt. Net als in 2020. En net als over de Tourmalet dit jaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard heeft het liefst een zo hoog mogelijk tempo bergop, terwijl Pogacar veel explosiever is. Dan ga je toch niet je concurrent laten bepalen hoe het gaat?
Hier gaan we niet uitkomen inderdaad.. geloof niet dat Vingegaard vandaag met een andere tactiek dichterbij Pogacar was gebleven. Afgelopen donderdag wel, maar ook toen was het niet zo raar wat ze dedenquote:Op zondag 9 juli 2023 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We hebben vandaag dan ook kunnen zien hoe slecht dat hoge tempo Pogacar bevalt. Net als in 2020.
En ja: je concurrent is degene die het moet bewijzen. Hij moet tijd terugpakken, dus laat hem zich maar uitsloven, of zijn ploeg. Niet jijzelf.
Dat deed JV vorig jaar dus slim. Toen had Pogi het geel. JV moest met Vingegaard en Roglic aanvallen, en dat deden ze ook keer op keer, totdat Pogacar brak op de Granon. (Pogi had toen kwalitatief wel een slechtere ploeg, die waren al in een eerder stadium door JV opgerookt.)
Maar nogmaals: ik ben een eenling met mijn mening, dat zie ik ook wel. We gaan wel zien hoe het loopt. Ik hoop op een hele spannende Tour, en eigenlijk is-ie tot nu toe best spannend. Falende tactieken vallen daar ook onder. Dat maakt de sport zo mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |