Dat is Erik altijd aanpakken als hij wat zietquote:Op maandag 10 juli 2023 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Erik ziet dat de vuilnisbakken vol zitten en gaat ze verwisselen.
ik denk dat immi er nu pas achter komt waar de volle vuilnisbakzakken heen moetenquote:Op maandag 10 juli 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Erik loopt met zakken de poort uit om ze daar neer te zetten, ima er achter aan met niets
Zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat immi er nu pas achter komt waar de volle vuilnisbakzakken heen moeten
Zou maar zo kunnen, voor hij manager was deed hij vrij weinig buiten koken en afwassen ( corvee)quote:Op maandag 10 juli 2023 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat immi er nu pas achter komt waar de volle vuilnisbakzakken heen moeten
Misschien een script van daar achter? Het zal me ook niks verbazen dat ze uit zichzelf vertrekt haar tijd zit erop denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
De lege flessen gaan ook achter de poort.
Immi liep achter Erik aan maar de poort stond nog open. Immi wordt geroepen door Eunice die wil een afspraak maken voor een dokter? Ze slikt ibuprofen maar wil die niet blijven slikken want het is troep. Immi gaat het verzoek mailen.
Ik weet niet wat Eunice mankeert waarom ze ibuprofen slikt.
eunice gaat niet uit haar eigen weg ,ze zegde ooit als de pot onder de 9 ton staat ga ik weg ......................... en ze is er nogquote:Op maandag 10 juli 2023 08:58 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Misschien een script van daar achter? Het zal me ook niks verbazen dat ze uit zichzelf vertrekt haar tijd zit erop denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |