quote:
doe imi goed , ze denkt dat ze alles kan maken met haar grote bekquote:Op maandag 10 juli 2023 07:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Dat was Immi.
Moirama kwam arrogant het kantoor binnen, ging zitten en vroeg: heb je wat lekkers hier?
Haar haar zat aan de achterkant/bovenkant rechtop en Immi zei toen dat ze er als een kanarie uitzag.![]()
En inderdaad of ze ook nog wat kwam doen of alleen om te eten.
Die Immi zet Moira vaak op haar nummer.
Het is de regie die het ons laat zienquote:Op maandag 10 juli 2023 06:43 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ha madam hoe trek ik de aandacht is weer begonnen met haar dagelijks schowtje
Ze doet het thuis ook, heeft ze in het begin al eens aan JW verteldquote:Op maandag 10 juli 2023 07:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik denk niet dat ze het voor ons doet maar juist voor die Febo. Ze weet dat er naar haar gekeken wordt. Sowieso. En een kans dat ze in de tv aflevering komt.
^^ Goedemorgen
ja okquote:Op maandag 10 juli 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de regie die het ons laat zien![]()
Komt denk ik ook omdat ze als een van de weinige vroeg op is dat we het altijd mogen zien
Alleen omdat Eunice dit zegt hoeft het nog niet waar te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het thuis ook, heeft ze in het begin al eens aan JW verteld
Waarom zou ze daar om liegen? ?quote:Op maandag 10 juli 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen omdat Eunice dit zegt hoeft het nog niet waar te zijn.
De dingen die zij "leert "in de loods, zoals het ballet en andere dingen uit boeken doet zij alleen in de loodsquote:Op maandag 10 juli 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het thuis ook, heeft ze in het begin al eens aan JW verteld
Ik had het ook over haar yoga dat was ook te zien op de streams.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
De dingen die zij "leert "in de loods, zoals het ballet en andere dingen uit boeken doet zij alleen in de loods
maar de dag beginnen met yoga zal zij thuis ook wel hebben gedaan. Er zijn heel veel mensen die hun dag beginnen met yoga of meditatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |