interviewen is een vak apart en als je niet genoeg weet over het onderwerp kun je niet samenvatten en inhoudelijk vragen stellen over wat je net hoorde. Dit is te ingestudeerdquote:Op zondag 9 juli 2023 21:18 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind Jasper leuk en goed antwoord geven en ik erger me aan Erik die amper reageert op wat Jasper zegt, vaak alleen een hm hm... om zo snel mogelijk met eigen opmerkingen (die hij ergens opgezocht heeft lijkt het) te komen en soms het vervelende gevoel geeft dat hij Jasper moet overtroeven.
Plus het feit dat Erik zelf heel graag zijn verhalen en manier van denken kwijt wil. Hij wacht net tot Jasper uitgesproken is/lijkt om het zelf dan weer over te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
interviewen is een vak apart en als je niet genoeg weet over het onderwerp kun je niet samenvatten en inhoudelijk vragen stellen over wat je net hoorde. Dit is te ingestudeerd
Goeie vraagquote:Op zondag 9 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Zoë vraagt zich af of er ook mensen uit de stad fierljeppen
Het wordt ook bij RTV utrecht uitgezonden, in de provincie Utrecht zit ook een aantal polstokverenigingen. Ook in Zuid holland nog. Het is elk jaar een strijd wie er kampioen zal worden, Friesland of een van de andere provinciesquote:Op zondag 9 juli 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper haakt er goed op in door te zeggen dat polstokverspringen alleen in Friesland uitgezonden wordt, dat houdt de sport klein, zou SBS het uitzenden, dan is het platform groter.........waarop Erik zegt dat ze heel veel media aandacht krijgen (??? ik zie het nooit)
En dan ineens gaat de toon van Erik veranderen en wordt 'belerend', 'betweterig'.....
Hallo Erik, JIJ bent geen gast, dat is Jasper!!!
Heel interessant.quote:
Lach me rot als er straks echt een opdracht/ eliminatie over komt. Wie heeft het best geleerd van de groep? S&B, nemen het i.i.g. wel serieus.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
En daar zitten ze weer. Auto theorie oefenen![]()
[ afbeelding ]
Snap ik wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:43 schreef engine het volgende:
Zoë wil graag een filoodsofisch gesprek over make up...Erik niet
Er gaat sowieso een opdracht over komen. Denk een verdienopdracht maar die boeken hebben ze niet voor niks gekregen. En Bern en Sasha zijn daar inderdaad heel serieus mee bezig.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:43 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Lach me rot als er straks echt een opdracht/ eliminatie over komt. Wie heeft het best geleerd van de groep? S&B, nemen het i.i.g. wel serieus.
Dat snap ik dan wel weerquote:Op zondag 9 juli 2023 21:43 schreef engine het volgende:
Zoë wil graag een filoodsofisch gesprek over make up...Erik niet
Er `zijn er een paar die wel echt leren hè Benieuwd wat en wanneer er iets komt uit deze boekenquote:Op zondag 9 juli 2023 21:53 schreef engine het volgende:
En dit kan ik dan wel waarderen. Stoer doen is leuk maar leren uit het boek is een stuk verstandiger.
[ afbeelding ]
Ook dat is gewoon weer heel typisch. En dan zie je Isaac inderdaad toch wel met een boek. Sasha en Bern ook bijna de hele dag. Het zegt wat over hoe serieus ze de finale nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er `zijn er een paar die wel echt leren hè Benieuwd wat en wanneer er iets komt uit deze boeken
Ja klopt een paar zijn er echt serieus mee bezig.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon weer heel typisch. En dan zie je Isaac inderdaad toch wel met een boek. Sasha en Bern ook bijna de hele dag. Het zegt wat over hoe serieus ze de finale nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |