Ze is met pensioen, ze doet nakkes meer.. ze eet ook weer van alles..quote:Op maandag 10 juli 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Moriama ook weer aangekleed
DIe doet niet veel meer aan wandelen en sporten volgens mij
Ze was zo goed bezig
Zo jammer voor de energie die andere er in hebben gestokenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is met pensioen, ze doet nakkes meer.. ze eet ook weer van alles..
Ja dat doet ze lekker..quote:Op maandag 10 juli 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook verbaasd te kijken hoe snel ze het doet.
Bij jezelf is het altijd moeilijk als bij een ander doen, maar bij haar gaat het net zo soepeltjes
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Moriama ook weer aangekleed
DIe doet niet veel meer aan wandelen en sporten volgens mij
Ze was zo goed bezig
Babette heeft het overgenomen, maar als Moraima niet wil, dan wil ze nietquote:Op maandag 10 juli 2023 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar was Jeff de drijvende kracht achter en er is beloof dat ze dat over zouden nemen maar er zitten nog maar heel weinig mensen die zich aan hun woord houden op het moment.
Zeker jammer voor haar lijf.. maar ze heeft gewoon schijt.. zoek het dan maar uit.. maar lullig inderdaad voor de mensen die haar wel gestimuleerd hebben met van alles..quote:Op maandag 10 juli 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer voor de energie die andere er in hebben gestoken
Ook jammer voor haar lijf, want ze was met Babette echt goed bezig en dacht ook dat ze het leuk vond
het is een ontzettend lui mens, wil graag bediend worden, lekker in het kantoor zitten schransen ( zelfs bij immi binnen lopen en vragen of die wat lekkers heeft) en heeft een heel grote bek als iemand haar tegenspreekt of aanspreekt op iets.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het overgenomen, maar als Moraima niet wil, dan wil ze niet
Ze is wel veranderd vergeleken met het begin. Jammer hoor ze was in het begin best leukquote:Op maandag 10 juli 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het is een ontzettend lui mens, wil graag bediend worden, lekker in het kantoor zitten schransen ( zelfs bij immi binnen lopen en vragen of die wat lekkers heeft) en heeft een heel grote bek als iemand haar tegenspreekt of aanspreekt op iets.
Babette is ook zeker geen motivator, die houdt zich zelf al niet aan tijds afspraken , alsmaar afgeleid en lullen onderweg . Als ze eenmaal bezig is doet ze het goed Jappie heeft t geloof ik ook nog even gedaanquote:Op maandag 10 juli 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het overgenomen, maar als Moraima niet wil, dan wil ze niet
ik vond haar in het begin ook al niet leuk, schreeuwen tegen Leila, praten met de camera en heel erg veel meevreten van de spullen die immie en Rupi achterover hadden gedrukt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel veranderd vergeleken met het begin. Jammer hoor ze was in het begin best leuk
en dat wil ik nietquote:Op maandag 10 juli 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin ook al niet leuk, schreeuwen tegen Leila, praten met de camera en heel erg veel meevreten van de spullen die immie en Rupi achterover hadden gedrukt.
en maar zeiken en zeuren om dingen, tot aan een traplift voor haar moeder toe, enz.
en vooral niets meedoen wat inspanning vraagt, al beginnen met "dan kan ik niet" en dan applaus verwachten na een mislukte poging.
blegh
quote:Op maandag 10 juli 2023 10:09 schreef spapaars het volgende:
Zou wel lachen zijn dat ze zich de schompes leren en dat er vervolgens niets mee wordt gedaan.
gm
Dat zijn inderdaad de minder lleuke dingen, maar ze kwam soms wel leuk uit de hoek. Maar dat doet ze al lang niet meer. Dat applaus krijgen omdat ze iets niet doen/of kon snapte ik ook nooitquote:Op maandag 10 juli 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin ook al niet leuk, schreeuwen tegen Leila, praten met de camera en heel erg veel meevreten van de spullen die immie en Rupi achterover hadden gedrukt.
en maar zeiken en zeuren om dingen, tot aan een traplift voor haar moeder toe, enz.
en vooral niets meedoen wat inspanning vraagt, al beginnen met "dan kan ik niet" en dan applaus verwachten na een mislukte poging.
blegh
Daar is hij heel precies in altijd.. er mag geen krukje inzitten. Maar eigenlijk is het niet zo hygiënisch want je zweet gedurende nacht. Even je bed open laten liggen om te luchten zou beter zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Fascinerend om te zien hoe nauwkeurig Isaac zijn bed op maakt meteen als hij uit bed is.
Het is gewoon een profiteur maar toen ik dat hier eens schreef waren de rapen gaar want o, o, o, wat had ze het zwaar thuis.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
blegh
Was ze zeker ff vergeten dat ze zwaargewond is geraakt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:11 schreef schizolientje het volgende:
Babette gaat op haar knieen zitten en zakt met stuit op haar hielen, geen kreuntje niets
[..]
Dat was denk ik om haar aan te moedigen dat ze tóch iets meedeed.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de minder lleuke dingen, maar ze kwam soms wel leuk uit de hoek. Maar dat doet ze al lang niet meer. Dat applaus krijgen omdat ze iets niet doen/of kon snapte ik ook nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |