De koker zat er al.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Gebruikte batterijen moeten in een koker worden gegooid die boven de kist met nieuwe batterijen hangt.
Die koker heb ik nog niet eerder gezien.
Isaac maakt er een spelletje van door net te doen of hij een bal in een basket gooit, inclusief sprongetje.
Aandachttrekster is het, wacht er op dat iedereen zegt joh kan wel, kan makkelijkquote:Op maandag 10 juli 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Babette vindt niet dat ze met een kort topje aan kan lopen
Kan niet omdat ze al 40 is, maar omdat het warm is kan het wel
Jammer genoeg weet ik daar alles van... sterker nog, ik heb het nog steeds... ik hoop dat Babette dat bespaart blijft..quote:Op maandag 10 juli 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft een zeer stuitje Isaac zegt dat dat wel twee weken kan duren
Euhhhh Isaac dat kan wel veel langer duren
Ze wil graag horen dat ze het figuur er wel voor heeftquote:Op maandag 10 juli 2023 09:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Aandachttrekster is het, wacht er op dat iedereen zegt joh kan wel, kan makkelijk
Ze is zeker afgevallen.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil graag horen dat ze het figuur er wel voor heeft
IK zag haar, dacht zaterdag in zo kort gebloemd rokje dacht te zien dat ze wel afgevallen was?
bern ookquote:Op maandag 10 juli 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Sasha en Jappie kennen dat boek onderhand uit hun hoofd, zij zijn er echt druk mee..
Oooh ja dat klopt...quote:
Ik hoop het....quote:Op maandag 10 juli 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
iedereen al op zou er toch iets gaan gebeuren
Zoë die zelf heeft besloten niet te leren want ze kent het al.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Nu staat Zoe tegen Marciano te oreren. Ze werd aangesproken door hem omdat ze aan het kletsen is.
Ze heeft commentaar op Babette? Die zich niet voorbereid voor het filosofisch gesprek met Eric en voor een eventuele eliminatie >>> het theorieboek.
??
Zoe denkt dat als mensen door krijgen dat iemand niet studeert die grote kans maakt om genomineerd te worden.
Ze heeft wel een flinke bos haarquote:Op maandag 10 juli 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
Oooh dat haar krullen met die warmte daar zou ik zo geen zin in hebben... lekker een staart erin hatseflats..
Ze heeft een prachtkop met haar.. dat krullen gaat wel retesnel maar straks effe zweten dan hangt het weer stijl op haar koppie...quote:
Ja, ik zat ook verbaasd te kijken hoe snel ze het doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtkop met haar.. dat krullen gaat wel retesnel maar straks effe zweten dan hangt het weer stijl op haar koppie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |