Met een hele goede staging denk ik van wel, maar ik denk niet dat Belgie die staging neer kon zetten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
Zou dit hoger geëindigd zijn dan Gustaph?
De staging en zang had dan veel beter moeten zijn. Nee, ik denk het niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
Zou dit hoger geëindigd zijn dan Gustaph?
Alsnog is de staging beter dan die van Nederland.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:24 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Met een hele goede staging denk ik van wel, maar ik denk niet dat Belgie die staging neer kon zetten.
De staging die ze in de Belgische NSF had was zeker niet beter dan welke staging van Nederland in de afgelopen paar jaar dan ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog is de staging beter dan die van Nederland.
Ik denk dat dit nog aardig serieus was.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Luxemburg 1971 kwam met een kinderliedje aanzetten.
Voor mij voelt het niet alsof ze zichzelf vreselijk serieus neemt. Ze heeft niet de indruk hoge kunst aan het maken te zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog aardig serieus was.
La Venda?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er een Spaans biertje bij gepakt, dus moet er straks ook een Spaans liedje tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |