Ik denk echt dat als dit in het Frans was geweest dat het resultaat beter was geweest.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:24 schreef Sableheart het volgende:
Marokko! Die zie je niet vaak op het ESF!
Ik hoop het, dit is duidelijk een variatie in de stijl die we van andere deelnemers niet snel zouden horen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we Marokko ooit nog terug zien op het ESF?
Waarom zou dat niet haalbaar zijn? De acoustiek van de huidige lokaties? Ik zou ze ook graag terug hebben, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:46 schreef usagi414 het volgende:
Soms mis ik een echt orkest wel. Maar ik weet dat het niet meer haalbaar is tegenwoordig.
De tijd voor repetities. Met 19 landen kan dat nog wel, niet met bijna 40quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet haalbaar zijn? De acoustiek van de huidige lokaties?
Het zou me verrassen als alle 40 er gebruik van zouden maken. Gevoelsmatig moet het haalbaar zijn als men echt wil. Maar die wil is er niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De tijd voor repetities. Met 19 landen kan dat nog wel, niet met bijna 40
Dat was ook de reden dat Di-rect het niet ziet zitten, Ze willen Spike geen luchtgitaar laten spelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zou me verrassen als alle 40 er gebruik van zouden maken. Gevoelsmatig moet het haalbaar zijn als men echt wil. Maar die wil is er niet.
Ik zie in ieder geval eerder live instrumenten op het podium worden toegestaan dan dat het orkest terugkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |