Van Britten? Zo ja, dan ongetwijfeld #teamLH.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lees alweer zure berichten dat de mclaren onmogelijk legaal kan zijn
Albers en Doornbos is water en vuurquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die mag wel mee naar Ziggo als de F1 rechten daar weer landen.
Mercedes-logo's onder iedere post?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lees alweer zure berichten dat de mclaren onmogelijk legaal kan zijn
quote:
Ik moet echt vaker de provincie uit.quote:
Bedoel niet nu, ik bedoel dat ze een jaar met een goede auto beginnen en dan gedurende het jaar steeds verder in de rangorde wegzakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voor Haas wordt het al lastig wanneer de zondag weer in de week zit.![]()
Die banden schroeien dan al weg voordat ze überhaupt onder de auto zitten.
Bij deze. Kom in het noorden gewoon eens een biertje doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik moet echt vaker de provincie uit.![]()
Nooit geweten dat dat iets specifieks Brabants was. En ik dacht ze allemaal wel te kennen intussen.
Ah! Ja, kan ook. Dat zijn die lui die er ook van overtuigd zijn dat de familie Sainz, Santander Bank en Xavi-de-engineer met elkaar een Groot Spaans complot gesmeed hebben om Charles dwars te zitten.quote:
Opzich was de keuze wel te verantwoorden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom trekken ze hem dan voor?
Sainz stond vet bovenaan.
De commentaren zeiden nog "je kiest altijd voor de eerste rijder". Dat is helemaal waar, maar Ferrari heeft helemaal geen eerste rijder.
Allemaal tegen Charlie, zeker ook dat Spaanse stink bier verneukt het voor onze Charlie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah! Ja, kan ook. Dat zijn die lui die er ook van overtuigd zijn dat de familie Sainz, Santander Bank en Xavi-de-engineer met elkaar een Groot Spaans complot gesmeed hebben om Charles dwars te zitten.
Dan neem je die met de meeste puntenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Opzich was de keuze wel te verantwoorden.
De afgelopen jaren was er altijd geneuzel tijdens de wedstrijden dus de keuze voor een eerste/tweede rijder was te verwachten.
Ferrari heeft hoog ingezet met Leclerc, die moest de Verstappen-killer wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom trekken ze hem dan voor?
Sainz stond vet bovenaan.
De commentaren zeiden nog "je kiest altijd voor de eerste rijder". Dat is helemaal waar, maar Ferrari heeft helemaal geen eerste rijder.
Leclerc is de loyale ferrari man, komt uit de eigen jeugd.. Zeker getipt de afgelopen jaren als potentieel WDC.quote:
Het GWR-complotquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:00 schreef DKUp het volgende:
Er is ook vast een complot tegen Perez dat hij zo tering slecht presteert.
Heel
Erg
Mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ik ben nog steeds van mening dat op langer termijn Sainz sterker is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferrari heeft hoog ingezet met Leclerc, die moest de Verstappen-killer worden
Op papier is hij de #1 in het team maar Sainz is sneller, Ferrari wil niet van hun visie afstappen lijkt het.
Leclerc bedankt na de races ook het team in het Italiaans, Sainz doet dat vaker in het Engels.
Dat klopt, Leclerc heeft potentie maar die komt er niet uit. En Sainz pakt wel de punten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Leclerc is de loyale ferrari man. Zeker getipt de afgelopen jaren als potentieel WDC.
Sainz als stabiele puntenpakker, maar werd niet gezien als potentieel WDC.
Niet om iets af te doen aan Albon vandaag, maar ik moet nog zien dat die Williams niet als een baksteen omlaag zakt morgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes is wel echt de weg kwijt.
Initieel voorbijgestreefd door AM en na de upgrade ronde door McLaren.
En Williams lijkt ook aan de deur te kloppen.
Norris ging in Oostenrijk prima met de banden omquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet om iets af te doen aan Albon vandaag, maar ik moet nog zien dat die Williams niet als een baksteen omlaag valt morgen.
Zelfde geldt voor de McLarens. Zaterdag is leuk, maar zondag komt het aan op banden management. En ik heb het gevoel dat Mercedes op dat vlak een streepje voor heeft op ze.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het GWR-complotGeorgie Blimey CrickeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat op langer termijn Sainz sterker is.
En dat komt voornamelijk door zijn mentale instelling.
Wat hem op langer termijn sterk kan en zal maken.
Tenzij Leclerc zijn koppie op orde weet te krijgen en houden.
True, hopelijk morgen ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Norris ging in Oostenrijk prima met de banden om
Ik kan niet natuurlijk niet aantonen, maar mijn indruk is dat Mercedes na die 'dramatische' FP2 gisteren (waarna ze een hoop gezeik over zich heen kregen), de auto vandaag toch maar wat meer op kwalificatiemodus heeft gezet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet om iets af te doen aan Albon vandaag, maar ik moet nog zien dat die Williams niet als een baksteen omlaag zakt morgen.
Zelfde geldt voor de McLarens. Zaterdag is leuk, maar zondag komt het aan op banden management. En ik heb het gevoel dat Mercedes op dat vlak een streepje voor heeft op ze.
Precies, ook een goed voorbeeld ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Sainz eist ook meer terwijl Leclerc het team bijna blind volgt.
Maar misschien is hij daarom ook geen #1, Sainz durft kritiek te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |